مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال خسوف

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1401

دانلود سریال ایرانی خسوف مازیار میری را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

خسوف مازیار میری در ژانر اجتماعی، درام، عاشقانه می‌باشد.

دانلود در ادامه مطلب…

قسمت اول تا سی ام (آخر) منتشر شد …

دانلود سریال خسوف

دانلود سریال ایرانی خسوف مازیار میری

نام اثر: سریال ایرانی خسوف مازیار میری

ژانر : اجتماعی، درام، عاشقانه

سال تولید : ۱۳۹۹

تاریخ پخش: پاییز ۱۴۰۰

کارگردان: مازیار میری

محصول : ایران

دانلود در ادامه مطلب …

معرفی سریال ایرانی خسوف مازیار میری

سریال ایرانی خسوف در ژانری درام و خانوادگی به مخاطبان ارائه شد. این مجموعه دیدنی با روایتی جذاب و متفاوت توانست در میان سریال های متعدد جایگاه خوبی را به دست آورد. خسوف در سال ۱۴۰۰ انتشار پیدا کرد و قصه ی زندگی امیر، قول قرار ازدواج او و دیگر مسائل پیرامونی و حاشیه خانواده اش را به تصویر کشید. پیشنهاد می‌شود تا در اسرع وقت برای تماشای قصه این خانواده جنجالی اقدام کنید. با دانلود سریال ایرانی با ما همراه باشید.

دانلود سریال ایرانی خسوف مازیار میری

خلاصه سریال خسوف

در روایت جذاب و گیرای این سریال خواهید دید که پسری به نام امیر از مدت ها قبل قرار ازدواج با دختر دایی اشد را تعیین کرده است و هر دو خانواده در جریان این قول و قرار هستند. اما در اتفاقی ناگهانی همه چیز تغییر می‌کند و امیر دلباخته دختر دیگری می شود و تصمیم می‌گیرد تا قرار ازدواج با دختر دایی ش را منتفی کند. حالا خانواده امیر مات و مبهوت از این اتفاق شگفت انگیز در تکاپو هستند تا این عشق جدید را فیصله دهند…
پیش بینی شما چیست؟ آیا امیر به عشق اول خود پایبند خواهد بود؟ یا مسیر علاقه ی جدید خود را در پیش می گیرد؟ تماشای این سریال هیجان انگیز و جذاب را از دست ندهید.

معرفی عوامل سریال خسوف مازیار میری

مازیار میری به عنوان کارگردان و همایون اسعدیان به عنوان تهیه کننده در این سریال فعالیت داشته اند.
روایت این اثر جذاب به قلم توانمند حسین تراب نژاد و مهدی شیرزاد به رشته تحریر در آمده است. در خصوص کارنامه درخشان همایون اسعدیان باید گفت که او علاوه بر فعالیت در زمینه فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی، در حیطه ی عکاسی، مشاوره ی تولید،  برنامه ریزی و دستیار کارگردانی نیز فعالیت داشته است. اسعدیان فیلم های پر مخاطب زیادی را در کارنامه خود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به آخر بازی، طلا و مس و بوسیدن روی ماه اشاره کرد. از جمله جوایز دریافتی همایون اسعدیان می توان به کسب دیپلم افتخار برای بهترین کارگردانی و کسب جایزه برای بهترین عکاسی در جشنواره فجر اشاره کرد.

دانلود سریال ایرانی خسوف مازیار میری

اولین تجربه مازیار میری

جالب است بدانید که سریال خسوف اولین تجربه مازیار میری در ساخت سریال نمایش خانگی و دومین همکاری او با امین تارخ به شمار می رود. از دیگر آثار پر مخاطب و رضایت بخش مازیار میری کارگردان سریال خسوف، می توان به فیلم سینمایی کتاب قانون، گاهی به پشت سر نگاه کن، به آهستگی، سارا و آیدا اشاره کرد.

بازیگران مطرح سریال خسوف

از بازیگران مطرح و نام آشنای این سریال جذاب می توان به امین تارخ، شمس فضل الهی،  ستاره اسکندری، سیامک حصاری، علی عمرانی، مهدیس یعقوبی.  پوریا رحیمی سام، المیرا دهقانی، حسین رستمی، مینو شریفی. سجاد بابایی، پریا مجللی، فریبا خادمی، نسیم یعقوبی، حسین فلاح، کسری پرتوی، حسین رستمی، نیک افرید سمواتی. شهره سلطانی و سیامک احصایی اشاره کرد.

خالی از لطف نیست که بدانید در کنار این بازیگران باتجربه و توانمند، تعدادی از بازیگران تئاتر در اولین تجربه خود مقابل دوربین خواهند رفت. بی‌تردید در کنار هم قرار گرفتن یک تیم با تجربه و افراد تازه کار عرصه سینما،  صحنه های جذاب را برای تماشاگران رقم خواهد زد.

امین تارخ بازیگر فیلم خسوف

امین تارخ از بازیگران مطرح موفق سینمای ایران به شمار می رود. او پیش از حضور در عرصه سینما با بازی در سریال های تلویزیونی اغما و جراحت شهرت خود را دوچندان کرد. هم اکنون امین تارخ مدرس بازیگری در آکادمی های مطرح و موفق شهر تهران می باشد. خالی از لطف نیست که بدانید امین تارخ پیش از حضور در سریال خسوف، تجربه بازی در سریال موفق آقا زاده را نیز در کارنامه خود داشته است و با بازی تاثیرگذار خود بار دیگر توانمندی ش را به تماشاگران اثبات کرده است. دانلود سریال ایرانی خسوف مازیار میری را از دست ندهید.

شمسی فضل‌ الهی

شمسی فضل الهی علاوه بر فعالیت در حیطه بازیگری در زمینه گویندگی و صداپیشگی نیز فعالیت دارد. او با بازی در سریال های محبوب و پرمخاطب تلویزیونی مثل سه در چهار، خواستگاران و هزار دستان مورد تحسین تماشاگران تلویزیونی قرار گرفته است. بازی در دو سریال نمایش خانگی عاشقانه و گیسو و هنرمندی در فیلم های سینمایی عاشق، پدر آن دیگری و تقاطع از دیگر فعالیت های شمسی فضل الهی در زمینه فیلم و سینما به شمار می رود.
برای دریافت نسخه با کیفیت تمام قسمت های این سریال، سایت معتبر مرسی دانلود را انتخاب کنید و با تماشای آن، لحظات خوشی را در کنار عزیزان تان سپری کنید.

تیزر سریال


لینک های دانلود سریال ایرانی خسوف قسمت اول تا سی ام

قسمت سی ام (آخر)

دانلود کیفیت BluRay با حجم ۴.۰ گیگابایت – ۱۲۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۵ گیگابایت – ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۱۱۰۰ مگابایت – ۹.۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۵۵۲ مگابایت – ۸.۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۳۸۹ مگابایت – ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها تومان

پشتیبانی

پشتیبانی تلگرام  : @srmweb | شماره پشتیبانی(ساعات اداری):۰۲۱۲۶۲۹۰۳۰۵


قسمت اول تا بیست و نهم

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها