مرسی دانلود

16
  • admin1
  • 12 دسامبر 21
  • دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم قایم موشک Hide and Seek 2021 با زیرنویس فارسی را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و به تماشایی این فیلم مهیج بپردازید.

فیلم خارجی قایم موشک به کارگردانی Joel David Moore با ژانر ترسناک و هیجان انگیز می‌باشد.

دانلود فیلم قایم موشک Hide and Seek 2021

دانلود فیلم خارجی قایم موشک Hide and Seek 2021

نام فیلم : قایم موشک Hide and Seek

ژانر (موضوع) : ترسناک، هیجان انگیز

امتیاز:۴٫۱ از ۲۰۲ رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی، اسپانیایی، کره ای

سال انتشار : ۲۰۲۱

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Joel David Moore

دانلود در ادامه مطلب

درباره فیلم قایم موشک Hide and Seek 2021

فیلم قایم موشک در سال ۲۰۲۱ در کشور آمریکا به نویسندگی و کارگردانی جوئل دیوید مور ساخته شده است و داستان این فیلمی مهیج و ترسناک در مورد برادری ثروتمند و تاجری می باشد که بعد از مرگ پدرش تصمیم می گیرد تا به دنبال برادر گمشده خود بگردد و او را پیدا کرده و به جبران گذشته ثروت خانوادگی خود را با او تقسیم کند اما با سرنخ‌های که به دست می‌آورد سر از دنیای زیرزمینی در آورده که این سرزمین از ولگردها و زاغه نشینان تشکیل گردیده است، به همین دلیل او بسیار تهدید می گردد و داستان فیلم از اینجا شروع می‌شود.

 دانلود فیلم قایم موشک Hide and Seek 2021

 

بازیگران و عوامل سازنده فیلم خارجی قایم موشک

فیلم خارجی قایم موشک در واقع بر گرفته از یک فیلم کره ای می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ تولید گردیده است و بازیگران زیادی در آن نقش آفرینی نموده‌اند. در این فیلم خارجی بازیگرانی همچون آلخاندرا ریورا فلاویا، جفری اونز، جاسیندا بارت، خواکین ماسیو روزا، جو پانتولیانو، جاناتان ریس مایرز، جاشوا آلشر، مارسلا لنتز-پوپ، مایکل گودره، مصطفی شاکر، پاسکال ین-پیستر، کوئین‌پیستر، و … هنرنمایی نموده‌اند.

نویسنده و کارگردان این اثر جذاب و هیجان انگیز  Joel David Moore می باشد که با همکاری Yeonu Choi این فیلم زیبا و در عین حال مهیج را تهیه نموده اند و در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ آن را منتشر کردند و هم اکنون امکان دانلود این فیلم با زبان اصلی و زیرنویس فارسی از سایت مرسی دانلود مهیا می باشد.

فیلم قایم موشک با ژانری ترسناک و هیجان انگیزی که دارد، موجب شده است تا آن دسته از افرادی که مخاطب فیلم های ترسناک و مهیج هستند، بیش از پیش از تماشایی این فیلم لذت ببرند. سایت مرسی دانلود امکان دریافت این فیلم خارجی جذاب را با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا به آسانی مهیا کرده تا علاقمندان فیلم های خارجی بتوانند این فیلم شگفت انگیز را به راحتی دریافت کرده و ماجرایی تماشایی آن را دنبال کنند.


لینک های دانلود فیلم قایم موشک Hide and Seek 2021

نسخه زیرنویس فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq زیرنویس فارسی (حجم ۲٫۰ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۱٫۵ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ زیرنویس فارسی (حجم ۷۸۲ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۵۴۸ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *