مرسی دانلود

108
  • admin1
  • 13 دسامبر 18
  • اندروید

دانلود منیجر برای اندروید – برنامه IDM اندروید + برنامه دانلود اندروید

دانلود منیجر حرفه ای و پیشرفته ADM برای اندروید

دانلود منیجر Advanced Download Manager Pro 5.0.2 اندروید

دانلود منیجر Advanced Download Manager Pro 6.4.0 اندروید

نرم افزار دانلود اندروید ADM & IDM

دانلود منیجر اندروید – اینترنت دانلود منیجر اندروید

به دنبال دانلود منیجر اندروید حرفه ای و پرسرعت هستید؟ بدون شک Advanced Download Manager Pro  بهترین انتخاب خواهد بود .این نرم افزار محیط ساده و کاربردی ویژه دارد با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل ها را با بالاترین سرعت ممکن از اینترنتدانلود نمایید  . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و به صورت مستقیمبه فایل های دانلودی دسترسی داشته باشید . این نرم افزار مدیریت دانلود با تقسیم کردن یک فایل تا ۹ بخش مختلف و دانلود کردن هر کدام به صورت جداگانه و در نهایت چسباندن آنها به هم باعث می شود تا افزایش سرعتی شگرف را هنگام دانلود فایلهای مورد نظرخود شاهد باشید . یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار مونیتور کردن کلیپ بورد در مرورگرهای وب می باشد که این کار باعث می گردد…….

تا تنها با کلیک کردن بر روی فایلهایی که دارای فرمت هایی خاص هستند ( به طور مثال mp3 یا zip ) نرم افزار به صورت خودکار آنها را تشخیص داده و در صورت تایید شما اقدام به دانلود آنها می نماید . همچنین شما خواهید توانست آیکان برنامه هایی که در حال دانلود هستند را نیز در پنل نوتیفیکیشن ها مشاهده کنید . از جمله سایر قابلیت های این اپ می توان به ذخیره کردن فایلهای با فرمت های مختلف در پوشه های جداگانه ، نمایش ویجت بر روی هوم اسکرین ، آگاهی دادن از پایان فرایند دانلود با ویبره و یا صدا ، ذخیره کردن لیست دانلود های انجام شده و همچنین تنظیمات بر روی sdcard و نیز امکان ادامه دادن دانلود های قطع شده به صورت اتفاقی و یا متوقف شده اشاره نمود.

در ادامه با محیط این نرم افزار Advanced Download Manager Pro آشنا خواهیم شد.

دانلود منیجر Advanced Download Manager Pro 5.0.2 اندروید

دانلود منیجر Advanced Download Manager Pro 5.1.2 اندروید

دانلود منیجر اندروید

دانلود قوی ترین نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت دانلود

نسخه نهایی IDM و ADM

Advanced Download Manager برنامه ای ساده و کاربردی برای دانلود فایلهای حجیم است. بوسیله این برنامه میتوانید به راحتی اقدام به دانلود انواع فایل با فرمتهای مختلف بکنید.ویژگی ها: امکان دانلود فایل ها به صورت همزمان و موازی تا ۳ فایل مختلف۲- پشتیبانی از قابلیت Resume برای از سرگیری دانلودها در زمان دلخواه۳- آگاهی شما از اتمام فایل های دانلودی با ویبره و یا زنگ مخصوص۴- چند تکه کردن فایل ها برای دانلود و دریافت سریع تر از حد معمول ۵-نمایش آیکون نوع فایل و پیشرفت دانلود در نوار اطلاع رسانی.



منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت:apk

دانلوددانلود ADM برای اندروید

دانلوددانلود IDM برای اندروید

دانلوددانلود Adm برای iphone

 حجم : – مگابایت 

اندروید مورد نیاز:۴٫۱ و بالاتر



 دانلود بازی اندروید  

 دانلود نرم افزار ios  

دانلود نرم افزار اندروید 

 دانلود نرم افزار چت اندروید  

 دانلود نرم افزار های کاربردی اندروید  

 وب سایت سازنده:www.adm.com


برای دریافت آخرین نسخه های تلگرام (Telegram) , واتس آپ (WhatsApp) , اینستاگرام (instagram) ,  شیریت (SHAREit) , دیوار (Divar) نسخه اندروید بر روی تصویر هر برنامه کلیک فرمائید.

نسخه نهایی تلگرام اندروید   نسخه نهایی اینستاگرام    نسخه نهایی واتس آپ    نسخه نهایی شریت اندروید   نسخه نهایی دیوار اندروید


دانلود منیجر برای کامپیوتر رایگان,دانلود فایل منیجر برای اندروید

 

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *