مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال طنز ایرانی جادوگر مسعود اطیابی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1401

دانلود سریال جادوگر

را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت عالی از مرسی دانلود، دریافت کنید | دانلود سریال جادوگر

دانلود سریال ایرانی جادوگر در ژانر کمدی و طنز به کارگردانی مسعود اطیابی می باشد.

قسمت اول تا دوازدهم منتشر شد …

دانلود سریال طنز ایرانی جادوگر مسعود اطیابی

سال تولید: ۱۴۰۰

سال انتشار: ۱۴۰۱

نوع نمایش: خانگی

زمان پخش: یکشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح

کارگردان: مسعود اطیابی

تعداد قسمت سریال جادوگر ایرانی: ۱۴ قسمت

تهیه کننده: ایرج محمدی

ژانر سریال جادوگر ایرانی: کمدی، اجتماعی، ماجراجویی

دانلود سریال ایرانی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی با کیفیت عالی

سریال های روتین در نگاه مخاطب از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند اما در این میان دانلود سریال طنز  طرفداران بیشتری دارد. دانلود سریال ایرانی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی یک سریال طنز فوق العاده است. این سریال می تواند گزینه منتخب برای دانلود سریال ایرانی سرگرم کننده و لذت بخش باشد.

دانلود سریال طنز ایرانی جادوگر مسعود اطیابی

دانلود سریال ایرانی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی

خلاصه داستان سریال جادوگر ایرانی: در حال حاضر فقط قسمت اول این مجموعه در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شده است. در قسمت اول می بینیم که جهانگیر و قدرت دو جاعل معروف هستند که پلیس به دنبال آن هاست. آن ها با چهره و لباس های مبدل تصمیم به فرار از کشور می گیرند. اما در حین فرار درگیر ماجراها و داستان های جدیدی می شوند که…

دانلود سریال ایرانی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی کمدین های معروف

بیشتر بیننده ها قبل از اینکه با داستان کلی سریال و فیلم ارتباط بگیرند، با بازیگران ارتباط برقرار می کنند. در این مجموعه نیز کمدین های پرآوازه، دانلود سریال طنز را دلنشین می کنند.

بازیگران سریال:

سید جواد رضویان، نادر سلیمانی، مریم مومن، احمد مهرانفر، فقیهه سلطانی، احمد ایراندوست، شهین تسلیمی، متین ستوده، گیتی قاسمی، صحرا اسداللهی، میثاق جمشیدی، سمیه مهری، سحر سلیمانی، عرفان ابراهیمی، پونه عاشورپور، محمدرضا عقدایی، شهرزاد کمال زاده و جواد پولادی

درباره سریال جادوگر ایرانی

همزمان با دانلود سریال ایرانی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی بهتر است توضیحات مربوط به این سریال را نیز بخوانید. این سریال یک سریال ماجراجویانه، کمدی و خانوادگی (اجتماعی)است که به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی تهیه شده است. پرونده هنری کارگردان این مجموعه نشان می دهد که طنز قدرتمندی برای راضی کردن مخاطب دارد. این سریال مانند بسیاری از سریال های تلویزیون و نمایش خانگی بعد از کلید خوردن تغییر نام داده است. نام اول این مجموعه «ناجورها» بوده و نویسندگان آن مریم تاجیک و حمزه صالحی هستند.

دانلود سریال طنز طرفداران زیادی دارد. البته مخاطب سریال و فیلم، طنز مناسب را از طنز سخیف به خوبی تشخیص می دهد. برای مورد توجه قرار گرفتن یک سریال نیاز به یک کارگردان با تجربه، قصه خوب و بازیگران حرفه ای وجود دارد. خوشبختانه در سریال ایرانی جادوگر تمام این موارد برای جلب نظر مخاطب در نظر گرفته شده است.

دانلود سریال طنز ایرانی جادوگر مسعود اطیابی

تمام قسمت های سریال جادوگر ایرانی

مسعود اطیابی کیست؟

کارگردان این مجموعه یکی از کارگردانان پیشکسوت است که نامش با سریال و فیلم های طنز عجین شده است. مسعود اطیابی علاوه بر کارگردانی در زمینه تهیه کنندگی نیز ید طولانی دارد. این کارگردان در ماه مهر ۱۳۴۳ متولد شده و کارهایی نظیر دینامیت که یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی ایران در سال ۱۴۰۰ بود را در پرونده هنری خود دارد. کارهای هنری این کارگردان محدود به دینامیت نمی شود. مسعود اطیابی از موسسه آموزش عالی سوره در رشته مدیریت فارغ التحصیل شده است. او فعالیت خود را با فیلمبرداری جبهه های جنگ شروع کرد. مصائب دوشیزه، ماه ‌گرفتگی، برج آرام و خروس جنگی از جمله شاهکارهای این کارگردان است.

جالب است بدانید مسعود اطیابی پاسخ بسیاری از مخاطبان در مورد اینکه چرا فیلم های غیر کمدی یا اجتماعی را کارگردانی نمی کند، این گونه می دهد که: تصمیم دارم اکران فیلم های   اجتماعی را نیز تجربه کنم. البته صف فیلم های اجتماعی به قدری طولانی است که تولید فیلم در آن چندان منطقی به نظر نمی آید.

مسعود اطیابی در مورد سریال جادوگر نیز اظهاراتی دارد. او اظهار داشته که این مجموعه در ۱۴ قسمت تولید شده و احمد مهرانفر و جواد رضویان نقش آفرینان اصلی آن هستند. این مجموعه برای شبکه نمایش خانگی آماده شده است. خلاصه داستان نیز به این صورت است که دو جاعل معروف به نام قدرت و جهانگیر تحت تعقیب پلیس هستند. آن ها قصد خروج از کشور را دارند. در طی این فرار درگیر ماجراها و داستان هایی می شوند. این جاعلان در حین فرار نیز همچنان برای به دست آوردن پول و کسب و کار طمع می کنند. این در حالی است که پلیس آن ها را به خوبی شناسایی کرده و به دنبال آن هاست…

تیزر


لینک های دانلود سریال جادوگر قسمت اول تا دوازدهم

قسمت دوازدهم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت دوازدهم

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۷۸۹۶۶۹۷


قسمت اول تا یازدهم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت یازدهم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت دهم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت نهم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت هشتم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت هفتم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت ششم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت پنجم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت چهارم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت سوم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت دوم

دانلود جادوگر کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸ قسمت اول

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها