مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال دراکولا قسمت اول تا شانزدهم

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 23 تیر 1400

دانلود سریال دراکولا مهران مدیری را همینک با لینک مستقیم،‍ و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

سریال ایرانی دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در ژانر اجتماعی، کمدی و خانوادگی می باشد.

قسمت اول تا شانزدهم منتشر شد : دانلود در ادامه مطلب

دانلود سریال دراکولا

دانلود سریال دراکولا

نام اثر : دانلود سریال دراکولا

ژانر : اجتماعی، کمدی و خانوادگی

سال تولید : ۱۳۹۹

پخش: نوروز ۱۴۰۰

کارگردان : مهران مدیری

تهیه کننده: مهران مدیری

دانلود در ادامه مطلب…

معرفی سریال کمدی دراکولا

سریال درلاکولا به کارگردانی و تهیه کنندگی جناب مهران مدیری است. ساخت این سریال در سال ۱۳۹۹ رقم خورده است و قرار بر این است که در نوروز سال ۱۴۰۰ منتشر شود. ژانر سریال دراکولا اجتماعی، کمدی و خانوادگی میباشد. گویا این سریال ادامه و فصل دوم سریال هیولا است که با تغییر اسم همراه بوده است، البته ماجرا و قصه کاملا عوض شده است و بازیگران جدیدی در این سریال ایفای نقش کرده اند.در سریال ایرانی دراکولا پیمان قاسم ‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و همچنین امیر برادران نویسندگی سریال را برعهده دارد که امید واریم مانند تمام کارهای مهران مدیری عزیز، سریالی زیبا و دیدنی باشد و بیننده را راضی نگه دارد. با دانلود سریال ایرانی در مرسی دانلود با ما همراه باشید.

سریال دراکولا چند قسمت دارد؟

سریال به ظاهر جذاب دراکولا طبق اطلاعاتی که تا الان منتشر شده است قرار است که در ۲۰ اپیزود ارائه شود و هر قسمت حدودا ۵۰ دقیقه باشد. همچنین نخستین پخش سریال دراکولا ۳ فروردین ۱۳۹۹ است.

معرفی سریال کمدی دراکولا

داستان و خلاصه سریال ایرانی دراکولا

سریال کمدی و طنز دراکولا از جشن تولد کامران کامروا است. او حدودا سه سال پیش با خانم ژاله کبیری ازدواج کرده است و حالا ژاله میخواهد برای او تولد بگیرد. او مجلسی بزرگ بر پا میکند و تمام دوست و آشنایان را دعوت میکند، البته بیشتر برای خود نمایی است و میخواد مال و ثروتش را به نمایش بگذارد. از طرفی همسرش هم، کامران کامروا، موسسه خیریه تاسیس کرده است و از این طریق به پولشویی خودش ادامه میدهد…

کامران کامروا در دراکولا

بعد از تحقیقاتی که توسط پلیس فتا انجام شده است معلوم شده است که پسر کامروا در خارج از کشور سایت شرط بندی زده است و توسط پلیس دستگیر شده است. حالا کامروا از ترسی که به سراغ او بیایند مخفی میشود…

داستان و خلاصه سریال ایرانی دراکول

مهران مدیری : کارگردان سریال دراکولا

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است. او در زمینه کارگردان، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی، تهیه‌کننده، طراح صحنه و طراح لباس تا کنون فعالیت داشته است. محل زندگی او تهران است و ملیتش ایرانیست. از اثر های موفق او میتوان به ساعت خوش، پاورچین، شب‌های برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ و برنامه دورهمی اشاره کرد. سبک او بیشتر کمدی است و مشکلات جامعه را به شکل طنز گونه بیان میکند. او دو فرزند به اسم های فرهاد و شهرزاد دارد. اولین جایزه او برای مجموعه طوطی طلایی است که به عنوان بهترین بازیگر در سال ۱۳۵۳برای تئاتر خرگوش انتخاب شد. او همچنینموفق به دریافت تندیس حافظ به عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی برای سریال هیولا در سال ۱۳۹۹ و تندیس حافظ برای بهترین سریال تلویزیونی (هیولا) در سال ۱۳۹۹ شده است.

مهران مدیری : کارگردان سریال دراکولا

هیولا : فصل اول سریال دراکولا

سریال هیولا تا قبل از سریال دراکولا جدید ترین اثر مهران مدیری است که در مجموع ۱۹ قسمت داشت که در اردیبهشت سال ۹۸ به صورت هفتگی منتشر شد. سریال هیولا هم مثل بقیه سریال همان سبک مخصوص مدیری را داشت. طنز گونه که در عین حال حرف برای گفتن زیاد داشت. طراحی و سرپرستی فیلمنامه این مجموعه بر عهده ی پیمان قاسم خانی بوده است.

مهران مدیری

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی، ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند.از میان بازیگران سریال دراکولا ویشکاس آسایش، گلاره عباسی و بهنام تشکر بازیگران جدیدا به فصل دوم اضاف شدند همچنین فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی از سریال حذف شده اند.

تیزر

دوستان برای آگاهی از انتشار و زمان پخش فیلم ها به کانال تلگرامی ما mer30download@ بپیوندید


لینک های فروش قانونی دانلود سریال دراکولا (هیولای ۲) قسمت اول تا شانزدهم

قسمت شانزدهم

دانلود کیفیت bluray با حجم ۴ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۶ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۱.۱ گیگابایت ۹۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۵۳۸ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۲۹۵ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۱۲۱۹۸۹


قسمت اول تا پانزدهم

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها