مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

منتخب برترین آهنگ های علیرضا قربانی – گلچین اهنگ های علیرضا قربانی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1395
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در ۷:۳۲ ق٫ظ

منتخب برترین آهنگ های علیرضا قربانی – گلچین اهنگ های علیرضا قربانی

دانلود گلچین اهنگ های علیرضا قربانی قدیم و جدید

منتخب برترین آهنگ های علیرضا قربانی

منتخب برترین آهنگ های علیرضا قربانی

دانلود گلچین ۲۰ آهنگ برتر و پرطرفدار علیرضا قربانی

علیرضا قربانی در پانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. علاقه ی شدید وی به فراگیری قرائت قرآن در کودکی، او را بر آن داشت تا در این راه نزد استادان بزرگی، به تحصیل این هنر بپردازد. در کنار یادگیری هنر قرائت قرآن، از عنفوان کودکی به یادگیری تصانیف قدیمی علاقه ی فراوانی داشت؛ بدین جهت از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز موسیقی اصیل ایرانی همت گمارد و از محضر استادانی چون خسرو سلطانی ، بهروز عابدینی ، مهدی فلاح ، دکتر حسین عمومی، استاد احمد ابراهیمی بهره مند گردید.
علیرضا قربانی از سال ۱۳۷۸ تا به اکنون به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به اجرای برنامه پرداخته است.” تحصیلات دانشگاهی و فارغ التحصیل شدن در رشته ی بیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی، ایشان را از فراگیری موسیقی ایرانی دور نکرد.

موزیک ویدیو راز دل با صدای علیرضا قربانی

 

موزیک ویدیو بیقرار با صدای علیرضا قربانی

20 اهنگ برتر علیرضا قربانی

چنانکه آشنایی و معاشرت با استادانی چون علی تجویدی و فرهاد فخرالدینی دریچه های جدیدی از دنیای موسیقی ایران را به رویش گشود و ره آوردهای تازه ای از موسیقی ایرانی با نام های موسیقی گلها، برگ سبز و شاخه گل های رادیو را برایش به ارمغان آورد.
علیرضا قربانی از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.

گلچین برترین اهنگ های علیرضا قربانی

در این پست دو مجموعه برتر و گلچین از برترین آهنگ های علیرضا قربانی را برای شما مخاطبان و دوست داران رسانه مردمی مرسی دانلود آماده کردیم.امیدواریم که مورد رضایت دوستان قرار بگیرد:

 

بخش اول شامل آهنگ های زیر می باشد:

۱-دانلود آهنگ رسوای زمانه از علیرضا قربانی ۲- دانلود آهنگ مدار صفر درجه از علیرضا قربانی ۳- دانلود اهنگ بیقرار از علیرضا قربانی ۴-دانلود اهنگ ارغوان از علیرضا قربانی ۵- دانلود اهنگ از من بگذر علیرضا قربانی ۶- دانلود اهنگ دیدی که رسوا شد از علیرضا قربانی ۷- دانلود اهنگ رفتم برای سفر ۸- دانلود اهنگ راز دل از علیرضا قربانی ۹- دانلود آهنگ شب دهم از علیرضا قربانی

down300DOWNLOAD B.O.X

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دانلود بخش اول برترین اهنگ های علیرضا قربانی (۳۸مگابایت)

  حجم فایل : متغیر مگابایت

down300  نوع فایل : mp3

down300 منبع و پسورد :www.mer30download.com

بخش دوم شامل آهنگ های زیر می باشد:

۱- دانلود اهنگ باد و باران از علیرضا قربانی ۲- دانلود اهنگ چکاوک از علیرضا قربانی ۳- دانلود اهنگ کیف انگلیسی از علیرضا قربانی ۴- دانلود اهنگ گنج راز از علیرضا قربانی ۵- دانلود اهنگ گذر از علیرضا قربانی ۶- دانلود اهنگ حریق خزان از علیرضا قربانی ۷- دانلود اهنگ هوای جنون از علیرضا قربانی ۸- دانلود اهنگ ساز و آواز از علیرضا قربانی ۹- دانلود اهنگ سیمرغ از علیرضا قربانی ۱۰- دانلود اهنگ سرود دانش از علیرضا قربانی ۱۱-دانلود اهنگ تصنیف ایران از علیرضا قربانی

 

down300DOWNLOAD B.O.X

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دانلود بخش دوم برترین اهنگ های علیرضا قربانی (۲۷مگابایت)

  حجم فایل : متغیر مگابایت

down300  نوع فایل : mp3

down300 منبع و پسورد :www.mer30download.com

اهنگ های علیرضا قربانی | منتخب برترین آهنگ های علیرضا قربانی | دانلود گلچین ۲۰ آهنگ برتر علیرضا قربانی | مجموعه کامل اهنگ های علیرضا قربانی

امتیاز دهید

4/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها