مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود مستند مهین با کیفیت عالی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1400

دانلود مستند مهین را همینک با لینک مستقیم،‍ و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

دانلود مستند اجتماعی مهین به کارگردانی محمدحسین حیدری

دانلود در ادامه مطلب …

دانلود مستند مهین

دانلود مستند جذاب مهین

نام اثر: مستند مهین

ژانر : مستند

سال تولید : ۱۳۹۶

سال انتشار: ۱۴۰۰

کارگردان : محمدحسین حیدری

محصول : ایران

دانلود در ادامه مطلب …

اول از همه باید بگویم که اصلا مستند چیست؟

مستند انواع مختلفی داره که یکی از اونها سینمای مستند هست. سینمای مستند به فیلم های سینمایی گفته میشه که موضوع،المان ها و شخصیت های اون واقعی باشن یعنی بتونن واقعیت رو انتقال بدن به بیننده. کلاً فیلم های مستند ویژگی اصلیشون اینه‌ که اصل ماجرا باشن یعنی داستانی که داره رخ میده واقعی باشه که این ویژگی باعث میشه از بقیه نوع فیلم‌ها جدا بشه.
انواع فیلم های مستند داریم که عمدتا میشه به دو دسته مستند های گزارشی و خبری یا مستند های خلاقانه و فردی تقسیم بشن. در مستند های گزارشی و خبری به ندرت میشه خلاقیت دید ولی داخل مستند های خلاقانه و فردی بجز ذهن های خلاق و پیچیده میشه ویژگی های گزارشی و خبری هم به وضوح دبد.

یک‌ نوع دسته بندی مستند ها بر اساس موضوع اونها هست. اولین موضوع این هست که قوم ها و فرهنگ های مختلف رو معرفی کنه. دومین موضوع به دنبال ویژگی های بنا های تاریخی هست. سومین موضوع که در محیط حیاط وحش هست که تمام زوایا و موضوعات حیاط وحش رو بازگو میکنه. چهارمین موضوع آموزشی هست که باعث‌میشه مخاطب با دیدن‌ مستند اطلاعاتی بدست بیاره پنجمین موضوع مربوط به معرفی محصولات یا تیزر های تبلیغاتی هست. ششمین موضوع اجتماعی هست که راجب پیرامون خودمون حقایقی بازگو میشه. هفتمین موضوع بیوگرافی هست که شخی رو معرفی‌میکنه. هشتمین موضوع شاعرانه هست که اغلب موضوع اونها شهر هست‌که شهر های زیادی بازگو میکنه . نهمین موضوع داستانیه که که میتونه تلفیقی از واقعیت و تخیل فیلم‌نامه نویس باشه.

حالا نوبت به معرفی مستند مهین میرسد

مستند مهین به کارگردانی محمدحسین حیدری میباشد که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است اما اکنون در سال ۱۴۰۰ منتشر میشود که ساخت کشور ایران است. مدت زمان این مستند ۹۳ دقیقه میباشد و این مستند از نوع سینمایی است و اغلب بزرگسالان مخاطب اصلی مستند مهین هستند. تهیه کننده ی این مستند مهدی مطهر است. این مستند بر اساس اتفاقات کاملا واقعی ساخته شده است. اسم این مستند ایرانی مهین است و هم نام با اسم زنی که شخصیت اصلی این داستان است یعنی مهین قدیری میباشد. این فیلم جذاب از این زن طرفداران زیادی را پیدا کرده است و هر کسی که نام این مستند را شنیده مشتاق شده است که حتی برای یکبار هم که شده این فیلم جذاب را ببیند. این مستند به مستند تکان دهنده ی ایرانی تبدیل شده است. او بخاطر جنایاتی که انجام داده است حس مادرانه اش را دلیل آن دانسته است.

دانلود مستند ایرانی مهین

خلاصه مستند مهین

این مستند واقعی از پیدا شدن جسد خانمی در زمستان سال ۱۳۸۷ شروع میشود و از همیم جا باعث ایجاد ترس میشود. این ترس مدت ها و سال در ذهن مردم میماند. قاتل به ظاهر زنگ توانست حدود چند ما نیروی انتظامی را معطل کند و بعد از اینکه مهین قدیری دستگیر میشود حرف و صحبت هایی میزند که اصلا قابل باور نیستند اما حقایق چیزی جز این نیست. بله درست است او در سن ۳۴ سالگی قاتل شده است در حالی که دو فرزند دارد. شاید دلیل قتل فقر باشد. او زنان مسن و پیر که زیورآلات زیای داشتند را سوار ماشینش میگرد و با آبمیوه ای آنها را بیهوش میکند و در زمان اعتراف میگوید که آنها را خفه کرده است…

محمدحسین حیدری کارگردان مستند مهین

او دارای مدرک کاردانی مدیریت صنعتی است و در کار تدوین هم حرفه ای است. محمدحسین حیدری به حرفه ی کارگردانی و فیلم نامه نویسی هم ورود کرده است. اولین مستند او در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. آثار مهم او در سریال شمعدونی نمایان است.

آنونس مهین


لینک های دانلود مستند مهین

دانلود کیفیت bluray با حجم ۶.۷ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۵ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۱.۴ گیگابایت ۹۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۶۴۴ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۳۷۵ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۱۲۱۹۸۹

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها