مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم بچه خور محمد کارت

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 23 مهر 1400

دانلود فیلم بچه خور ایرانی را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

فیلم ایرانی بچه خور در ژانر درام و کوتاه می باشد.

دانلود در ادامه مطلب…

فیلم ایرانی بچه خور محمد کارت

دانلود فیلم بچه خور محمد کارت

ساخت : ایران

کارگردان : محمد کارت

سال تولید : ۱۳۹۹

دانلود در ادامه مطلب …

معرفی فیلم ایرانی بچه خور محمد 

فیلم ایرانی بچه خور با محوریتی اجتماعی و به کارگردانی محمد کارت به مخاطبان ارائه شد. این فیلم با ارائه داستان و روایتی متفاوت، اتفاقی جدید در عرصه ی‌فیلم کوتاه رقم زد و با تحسین گسترده‌ای از سمت منتقدین و مخاطبین روبه‌ رو شد. کسب جوایز گوناگون در عناوین مختلف، نشان از عملکرد موفقیت‌آمیز تمام عوامل و دست اندرکاران این فیلم دارد. با دانلود فیلم ایرانی با ما همراه باشید.

فیلم ایرانی بچه خور محمد کارت

خلاصه فیلم بچه خور 

این فیلم کوتاه روایت زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که برای امرار معاش و گذراندن زندگی خود دستفروشی می‌کند. او به طور تصادفی دلباخته دختری می‌شود که در یک قمار خانه مشغول به کار است. زمانی که این نوجوان دستفروش، متوجه می‌شود قمار بازان قصد دارند تا بر روی این دختر قمار کنند و زندگی او را به تباهی بکشند، تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا این دختر را نجات دهد. سرانجام این عشق پاک کودکانه چه خواهد شد؟ آیا قمار بازان به اهداف شوم خود در مورد این دختر خواهند رسید؟ تماشای این فیلم کوتاه جذاب را از دست ندهید.

کارگردانی فیلم بچه خور

کارگردانی این فیلم ایرانی کوتاه به وسیله ی‌محمد کارت انجام شد. این کارگردان شیرازی، فارغ التحصیل از هنرستان هنرهای نمایشی و دارنده مدرک کارشناسی کارگردانی سینما می‌باشد. کارت، کارگردانی و تهیه کنندگی آثار مستند و سینمایی بسیار زیادی را بر عهده داشته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کارگردانی فیلم پر مخاطب شنای پروانه، کارگردانی سریال نمایش خانگی یاغی، کارگردانی مستند معلق، مستند بختک و مستند سمفونی مرگ اشاره کرد.

نویسندگی فیلم کوتاه بچه خور

جالب است بدانید که نویسندگی این فیلم توسط زوج هنری، آبان عسکری و محمد کارت انجام شده است و نتیجه ی‌این همکاری، تولید یک محتوای جذاب و دیدنی بوده است.

فیلم ایرانی بچه خور محمد کارت

جوایز دریافتی فیلم کوتاه بچه خور

این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های مختلف توانست جوایز گوناگونی را از آن خود کند که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:
۱)‌‌ دریافت سیمرغ بلورین برای بهترین فیلم داستانی از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
۲) دریافت نشان شایستگی بهترین کارگردان از نهمین جشنواره مستقل فیلم کوتاه ایران
۳) دریافت جایزه برای کارگردانی و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران
۴)‌ دریافت تندیس بهترین فیلم کوتاه از دوره بیستم جشنواره بزرگ سینمای ایران
۵) دریافت سیمرغ بهترین فیلم کوتاه آسیایی از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر
۶) دریافت جایزه بزرگ سی و چهارمین دوره فستیوال
اودنسه دانمارک

معرفی دیگر عوامل فیلم

تهیه‌کننده این فیلم سینمایی کوتاه به واسطه سید مازیار هاشمی انجام شده است. مهران ممدوح تحت عنوان فیلم بردارد، سعید حسنلو به عنوان طراح صحنه و لباس، زینب نجفی به عنوان مدیر تولید در این فیلم فعالیت داشته‌اند. فرهانه سبحانی، بهرام ابراهیمی، علی بحری، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، از جمله نقش آفرینان در فیلم بچه‌ خور به شمار می‌روند.

آشنایی با بیوگرافی علیرضا مهران

علیرضا مهران، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته نقشه کشی بوده و از جمله بازیگرانی است که رشته نا مرتبط با حرفه ی‌فعلی خود را در پیش گرفته بود. او پیش از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه بازیگری، نقشی فعال در زمینه تئاتر ایفا می‌کرد. از دیگر زمینه‌های فعالیت علیرضا مهران می‌توان به دستیاری کارگردانی و طراحی صحنه نیز اشاره کرد. حضور در فیلم سینمایی ژن خوک، فیلم سینمایی مردن در آب مطهر، مجموعه تلویزیونی مدینه، مجموعه تلویزیونی بچه‌های نسبتاً بد، مجموعه تلویزیونی دیوار و مجموعه تلویزیونی زیر هشت از مهم‌ترین آثار علیرضا مهران به شمار می‌رود.

آشنایی با بیوگرافی بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی از بازیگران نام آشنا و باتجربه سینمای ایران به شمار می‌رود. او فعالیت جلوی دوربین خود را با حضور در یک نمایش رادیویی به نام رستم و سهراب آغاز کرد. از مهم‌ترین آثار سینمایی این بازیگر می‌توان به هزار پا، مارمولک، مرد بارانی، کوچه و موزه، یک مرد و یک شهر اشاره کرد. بهرام ابراهیمی از بازیگران پر کار تلویزیون نیز به شمار می‌رود و در آثاری همچون خاک گرم، اولین شب آرامش، غیر محرمانه، زیر هشت، بچه‌های نسبتا بد، بی‌گناهان، ساختمان ۸۵، یادآوری، دور دست‌ها، پناه آخر حضور پر رنگی داشته است. برای تماشای این فیلم کوتاه و روایت و منحصر به فرد آن، سایت معتبر مرسی دانلود را انتخاب کنید و با دیدن نسخه با کیفیت این فیلم از نهایت لذت و بهره‌مند شوید.

تیزر فیلم


لینک های دانلود فیلم ایرانی بچه خور

لینک دانلود پس از پخش و اکران در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

خبرهای جدید به روز رسانی خواهد شد.

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها