مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال ساخت ایران ۳

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 29 تیر 1401

دانلود سریال ساخت ایران ۳

را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت عالی از مرسی دانلود، دریافت کنید | دانلود سریال ساخت ایران ۳

دانلود سریال ایرانی ساخت ایران ۳ در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی بهمن گودرزی می باشد.

قسمت اول تا بیست و یکم منتشر شد …

دانلود سریال ساخت ایران 3

نام سریال: ساخت ایران ۳

ژانر سریال : کمدی،خانوادگی

سال تولید : ۱۴۰۰

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

محصول : ایران

کارگردان : بهمن گودرزی

دانلود در ادامه مطلب …

دانلود سریال ایرانی ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی

ساخت ایران یک فیلم در ژانر کمدی می باشد که برای اولین بار ساخت ایران ۱ در سال و به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شد و سری دوم آن نیز به نام ساخت ایران ۳ توسط  برزو نیک‌نژاد ساخته شد اما به اندازه فصل اول آن مورد توجه قرار واقع نشد.در حال حاضر فصل سوم این فیلم به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شد است و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۰ به نمایش درآید.

خلاصه داستان ساخت ایران ۳ 

اگر ساخت ایران ۱ و یا ۲ را دیده باشید داستان کلی این فیلم را می دانید، ساخت ایران ۳ نیز حول محور شخصیت غلام که امین حیایی آن را بازی کرده است می چرخد و دردسرهایی که برای این شخصیت و بازیگران دیگری که در کنار امین حیایی هستند در طول فیلم می افتد را به تصویر می کشد.فصل سوم ین فیلم قرار است در تهران،کیش،ترکیه و آفریقا فیلمبرداری شود و پیش بینی می شود بسیار موفق تر از سری قبلی خود یعنی ساخت ایران ۲ باشد.شما می توانید این فیلم و سایر فیلم های خارجی را از سایت mer30download.com دانلود و تماشا کنید.

دانلود سریال ایرانی ساخت ایران 3

کارگردان ساخت ایران ۳

بهمن گودرزی در هفدهم دی ماه سال ۱۳۵۷ متولد شده است و فارغ التحصیل کارشناسی رشتهٔ کارگردانی در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. وی در سال ۱۳۷۴ فعالیت حرفه ای خود را به عنوان دستیار کارگردان در یکی از فیلم های ایرج قادری به نام بخشوده آغاز کرد. او کارگردانی فیلم های سرسپرده،آتیش بازی، به دنبال خوشبختی،شیش و بش، دوباره عاشقی و دلواپسی را برعهده داشته است.

بیوگرافی بازیگران ساخت ایران ۳

این فیلم بازیگران محبوب و شناخته شضده زیادی را در کادر خو دارد .بازیگرانی همچون مجید صالحی، امین حیایی، عایشه گل، امیر نوری، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، بهرنگ علوی و شهرام حقیقت دوست، لیلا اوتادی، هومن برق نورد بهنام تشکر و… در این فیلم ایفای نقش کرده اند .

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران می باشد که در سال ۱۳۷۰ فعالیت هنری خود را در تئاتر کودک شروع کرد و در سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی و در  سال ۷۹ با بازی در سریال همسایه ها به شهرت رسید.از فیلم هایی که امین حیایی در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به رقصنده ،قاتل و وحشی ،چشم و گوش بسته،درخونگاه ، دارکوب ،شعله ‌ور ،ثبت با سند برابر است ،ساخت ایران ۳،آتیش بازی ، اختاپوس و قلاده‌ های طلا اشاره کرد.

بیوگرافی مجید صالحی

مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ ‏در تهران می باشد که فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر می باشد.مجید صالحی از سن هجده سالگی  در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت می کردند و در تلویزیون هم به بازی مشغول شد ولی شاید اکثر افراد او را با بازی در مجید دلبندم به خاطر بیاورند.از فیلم هایی مجید صالحی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به سه بیگانه در سرزمین ناشناخته ،سریال سیاوش ، ورود زنده ها ممنوع ،پیتزا مخلوط ، بعد از ظهر سگی سگی،دلداده ،سوغات فرنگ اشاره کرد.

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بیوگرافی عایشه گل

عایشه گل یک بازیگر و خواننده ترک زبان اهل ترکیه می باشد که در ۱۷ام ژوئن سال ۱۹۸۵ متولد شد و در سال ۲۰۱۴ در ۲۹ سالگی  اولین آلبوم خود ‘حقیقت تو با من است’ را منتشر  و تا سال ۲۰۱۹  سه آلبوم دیگر نیز منتشر کرد .عایشه گل برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ در فیلم مطرب به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد ۸ بهمن ۱۳۶۵ در تهران ، هنرمند نقاش و بازیگر می باشد او اولین بار در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی ؟» را به ایفای نقش پرداخت و با فیلم ممنوعه به شهرت رسید.از فیلم هایی که آناهیتا درگاهی در آنها ایفای نقش کردند می توان به جوجه تیغی ،  قانون مورفی ،زرد،  می‌ خواهم زنده بمانم،ساخت ایران ۳ ،خوب بد جلف رادیو اکتیو ،ممنوعه اشاره کرد.

بیوگرافی بهرنگ علوی

بهرنگ علوی در از فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده است و در  سال ۱۳۷۰ در حالی که فقط ۱۱ سال داشت توانست در نمایشی بنام آدمک چوبی بازی کند و در سال ۱۳۸۶ در فیلم عیار ۱۴ به کارگردانی پرویز شهبازی بازی کرد و توانست در این حرفه شناخته شود.بهرنگ علوی با بازی در  سریال نردبام آسمان به کارگردانی محمد حسین لطیفی  وارد تلویزیون شد و  سال ۱۳۹۵ در سریال هشت و نیم دقیقه نیز به شهرت رسید.

تیزر فیلم


لینک های دانلود سریال ساخت ایران ۳ قسمت اول تا بیست و یکم

قسمت بیست و یکم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت بیست و یکم

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۷۸۹۶۶۹۷


لینک های دانلود قسمت اول تا بیستم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت بیستم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت نوزدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت هجدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت هفدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت شانزدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت پانزدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت چهاردهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت سیزدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت دوازدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت یازدهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت دهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت نهم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت هشتم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت هفتم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت ششم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت پنجم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت چهارم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت سوم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت دوم

دانلود کیفیت ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ قسمت اول

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها