مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود بازی Vector 2 1.1.1 دانلود بازی وکتور ۲ برای اندروید + پول بی نهایت

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1396
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۴ ب٫ظ

دانلود بازی وکتور نسخه دوم| دانلود بازی فوق العاده جذاب و هیجانی وکتور ۲   apk+Vector 2

دانلود بازی Vector 2 1.1.1 دانلود بازی وکتور ۲ برای اندروید

دانلود بازی جذاب وکتور نسخه دوم 2

 

بازی فوق العاده زیبا و محبوب Vector 2

همراه با گرافیک دو بعدی و سایه ای

دارای گیم پلی بسیار جذاب، سرگرم کننده و چالش برانگیز

قسمت دوم از سری بازی های Vector

محصول استودیوی خلاق Nekki کشور روسیه سازنده بازی جهانی Shadow Fight 2

کسب امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ در گوگل پلی

اگر شما هم از گیمرهای بازی های موبایلی باشید، حتماً نام بازی Vector را شنیده اید و شاید هم آن را تجربه کرده باشید. این بازی که جزو بازی های قدیمی و پر مخاطب اندرویدی می باشد، با توجه میلیونی کاربران در سراسر دنیا رو به رو شد. شرکت روسی Nekki سازنده این بازی پس از موفقیت آن، دست به ساخت بازی محبوب دیگری با عنوان Shadow Fight زد. حالا بعد از چند سال از عرضه قسمت اول بازی Vector ، سازندگان به شایعات پایان داده و قسمت دوم از این بازی را تولید و در ماه می ۲۰۱۶ به طور رسمی برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه کردند. با برترین های اندروید در معرفی و بررسی این شاهکار مدرن همراه باشید.

 

ویژگی ها : بازی وکتور ۲

  • گرافیک حرفه ای و سایه ای
  • طراحی های جذاب دو بعدی
  • گیم پلی فوق العاده زیبا و چالش برانگیز در سبک Arcade
  • دارای خط داستانی بسیار زیبا و مهیج
  • قابلیت خرید و استفاده از تجهیزات گوناگون
  • امکان ارتقاء توانایی های مختلف
  • توانایی یادگیری مهارت های جدید و حرکات دیدنی پارکور

Vector-2-Screenshot-2

معرفی و بررسی بازی Vector 2

Vector 2: Hack the System عنوان دومین قسمت از سری بازی های Vector محصول استودیوی Nekki کشور روسیه می باشد که بعد از موفقیت مثال زدنی قسمت اول تولید و برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه شد. این بازی از لحاظ داستانی به ادامه ماجرای پیش آمده در قسمت اول می پردازد اما در بخش گرافیک و گیم پلی شاهد تغییرات و بهینه سازی های متفاوتی هستیم.Vector-2-Screenshot-1

اگر قسمت اول را تجربه کرده باشید، متوجه داستان بسیار زیبای آن شده اید. داستانی که به واقع بازیکن را به هیجان وا می دارد و لذت بازی را دو چندان می کند. طبق داستان این بازی، شخصی شیطان صفت پایگاه تحقیقاتی عظیمی درست می کند تا در آن به بررسی و پرورش ژن های دستکاری شده بپردازد. این انسان شیطان صفت به کمک ارتش مجهز و نظامی خود، هزاران نمونه از انسان های قدرتمند را دستگیر کرده و از آن ها در آزمایشاتش استفاده می کند. شما در نقش یکی از همین قربانیان هستید که قرار است آزمایشات گوناگونی روی آن انجام شود.

 

Vector-2-Screenshot-5

 

در این پایگاه تحقیقاتی با قرار دادن نمونه ها در دستگاه های مختلف و شستشوی مغزی، آن ها را به نیروهایی قابل کنترل می کنند. شما در نقش نمونه شماره ۳۰۷ هستید. نمونه ای قدرتمند که در قسمت اول هم به خاطر متمایز بودنش با بقیه نمونه ها، آینده این پایگاه تحقیقاتی را به خطر انداخته بود. نمونه شماره ۳۰۷ از معدود نمونه های موجود در این مرکز تحقیقاتی می باشد که قادر بود در مقابل پاکسازی اطلاعات مغزش مقاومت کرده و زیر بار شستشوی مغزی نرود. در قسمت اول نمونه شماره ۳۰۷ به خاطر اینکه مغز و ذهنش را کنترل کرد، توانسته بود خود را از دستگاه ها برهاند و پا به فرار بگذارد. اما در پایان، او مجدداً دستگیر شد و به مرکز تحقیقاتی بزرگتری برده شد.

Vector-2-Screenshot-6

 

مرکز تحقیقاتی دوم که بخش اعظم بازی Vector 2 در آن رخ می دهد، بر خلاف مرکز قبلی از تدابیر امنیتی بسیار بیشتری بهره مند می باشد. در این جا دیگر مأموران ساده به دنبال شما نیستند بلکه تله های مرگباری در بین راه تعبیه شده اند تا هیچ یک از نمونه ها نتوانند به این راحتی ها فرار کنند. حالا همان ماجرای قبلی دوباره در حال اتفاق افتادن است. اما این بار شما به خواسته خودتان فرار نمی کنید؛ بلکه رئیس این مرکز تحقیقاتی که پیش از این زهر نمونه ۳۰۷ را چشیده بود، می خواهد این بار او را در جایی خطرناک تر با تله های مرگبار امتحان کند تا ببیند آزمایشاتش چطور پیش می رود. از همین رو نمونه شماره ۳۰۷ بعد از بررسی های لازم، از تخت خود آزاد می شود و مسیر رو به رویش باز می شود تا اون بتواند فرار کند.

Vector-2-Screenshot-3

طبق ماجرای بازی، ابتدا رئیس مرکز نمونه ۳۰۷ را دست کم می گیرد و بعد از اینکه او به مناطق حساس تری از مرکز تحقیقاتی می رسد، تدابیر امنیتی جدی تر می شوند و بعد از مدتی، رئیس مرکز از همه توانش برای متوقف کردن او استفاده خواهد کرد! از اینجا به بعد، شما در نقش نمونه شماره ۳۰۷ هستید. شما باید از این مرکز تحقیقاتی فرار کرده و جان خود را نجات دهید. کار آسانی در پیش روی شما نخواهد بود چرا که در Vector 2 بر خلاف قسمت قبلی که فقط می بایست فرار می کردید، تله های بسیار زیادی در بین راه وجود دارند که برخورد با آن ها منجر به نابودی خواهد شد.

Vector-2-Screenshot-4

گیم پلی بازی مشابه قسمت اول می باشد اما بهبودهای بسیاری در آن صورت گرفته است. از جمله بزرگترین تغییرات اضافه شده در Vector 2 نسبت به قسمت اول، قابلیت خرید و ارتقاء تجهیزات می باشد. شما می توانید تا از لباس ساده به لباس های مجهز و دفاعی ارتقاء پیدا کنید و نمونه ۳۰۷ را در مقابل حملات و شلیک ها مقاوم کنید. برای این کار می توانید لباس های بالا تنه، پائین تنه، کلاه های ایمنی و … تهیه کرده و آن ها را ارتقاء دهید. همچنین یادگیری مهارت ها و حرکات دیدنی در Vector 2 نیز گسترده تر شده اند. ده ها حرکت پارکوری زیبا و جدید به مجموعه حرکات اضافه شده اند که با کسب امتیازهای موجود در میان مسیر، می توانید آن ها را آنلاک کنید.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت فرمت: apk

 دانلود بازی Vector 2 وکتور ۲ برای اندروید نسخه معمولی

دانلود بازی Vector 2 وکتور ۲ برای اندروید نسخه مود شده بی نهایت

 حجم : ۸۸ مگابایت 

اندروید مورد نیاز:۴.۰.۳ و بالاتر

♥ دانلود بازی اندروید  ♥

♥ دانلود نرم افزار ios  ♥

دانلود نرم افزار اندروید ♥

♥ دانلود نرم افزار چت اندروید  ♥

♥ دانلود نرم افزار های کاربردی اندروید  ♥

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

امتیاز دهید

4.9/5 - (103 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها