مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

خواص تغذیه ای موز سیاه شده + فواید موز

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 3 دی 1395
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

خواص تغذیه ای موز سیاه شده + فواید موز

تهیه کیک و دسر مورد

خواص تغذیه ای موز سیاه شده + فواید موز

خواص تغذیه ای موز سیاه شده + فواید موز

با مجله مرسی دانلود همراه باشید

 

خواص تغذیه ای موز سیاه شده

موزهایی که بعد از مدتی ماندن در یخچال سیاه می شوند دارای خاصیتی هستند که سلول های سرطانی را از بین میبرند و هر چقدر سیاه تر هم شده باشند این خاصیت بیشتر است !

موز موثر در ترک سیگار ، بهبود توانایی ذهنی ، بهبود خارش ناشی از نیش حشرات و حساسیت های پوستی ، جلوگیری از کم خونی ، بهبود سلامت استخوان ها ، کاهش افسردگی ، کاهش بیماری های قلبی و فشار خون و همچنین موثر در درمان زخم معده و روده است.

موز از نظر طب قدیم ایران معتدل است و خون را غلیظ میکند ، موز انرژی زیادی دارد و چون نرم است غذای خوبی برای کودکان و اشخاص مسن محسوب می شود.

موز بدلیل داشتن پتاسیم زیاد ضد سرطان بوده و غذای خوبی برای ماهیچه ها می باشد ، موز ملین است ، همچنین به عنوان درمان اسهال و اسهال خونی کاربرد دارد ، موز خون ساز است و مناسب برای افراد لاغر و کم خون است ، موز تقویت کننده معده و نیروی جنسی است.

از این پس موزهای رسیده و نرم و پر لکه و تیره را دور نریزید زیرا آخرین تحقیقات دانشمندان ژاپنی نشان می دهد که موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای TNF است که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارد و هر چقدر موز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر حاوی این ماده است.

بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور ، سیب ، هندوانه ، آناناس ، گلابی و خرمالو ، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن سلول های سرطانی دارد.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها