مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال هفت

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 3 آذر 1402

دانلود سریال ایرانی هفت را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

 سریال هفت در ژانر اجتماعی می باشد.

قسمت اول تا دوم منتشر شد : دانلود در ادامه مطلب …

دانلود سریال هفت

دانلود سریال ایرانی هفت

ساخت : ایران

کارگردان : کیارش اسدی زاده

تهیه کننده: کیارش اسدی زاده

سال تولید : ۱۳۹۹

تاریخ انتشار :  ۱۴۰۰

دانلود در ادامه مطلب …

سریال هفت ایرانی

سریال نمایش خانگی هفت در سال ۱۴۰۰ با ژانر اجتماعی و روایتی جذاب به مخاطبان ارائه شد. در این سریال ۱۵ قسمتی بازیگران توانمند و نام آشنای عرصه سینما و تلویزیون ایران نقش آفرینی می‌کنند. این سریال جذاب ماجراهای ۷ دانشجو را به تصویر می‌کشد که برای پول درآوردن راه‌های متفاوت و عجیبی را انتخاب می‌کنند. با دانلود سریال ایرانی با ما همراه باشید.

خلاصه سریال ایرانی هفت

حضور بازیگران توانمند و کار کشته عرضه سینما و تلویزیون انتظار مخاطبان را از این سریال دوچندان می‌کند. روایت سریال هفت از این قرار است که هفت دانشجو برای پول به دست آوردن وارد راه خلاف شده مسیر خطرناکی را در پیش می گیرد… گفته شده که نیکی کریمی و نازنین بیاتی به عنوان دو شخصیت اصلی در این فیلم حضور دارند. منتظر این سریال هیجان انگیز و جذاب باشید!

سریال هفت با بازی نازنین بیاتی

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این اثر جذاب کیارش اسدی زاده است. سریال خانگی هفت دومین تجربه اسدی‌زاده در ساخت سریال های خانگی به شمار می رود. او پیش از این سریال کرگدن را ساخته بود و حالا با موضوعی متفاوت برای ساخت این سریال اقدام کرده است. کیانوش اسدی زاده فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و تا کنون در ساخت آثار سینمایی زیادی فعالیت داشته است. او برای ساخت فیلم گس در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم روم، توانست جایزه به دست آورد.

در این سریال بازیگران متعدد و بهترین‌های عرصه سینما و تلویزیون کشور ایران حضور دارند. بابک حمیدیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، رضا کیانیان، مینا ساداتی، نیکی کریمی، هانیه توسلی، نازنین بیاتی و حدیث میر امینی از جمله نقش آفرینان در سریال خانگی هفت هستند.

دانلود سریال ایرانی هفت

بیوگرافی برخی از بازیگران نقش آفرین در سریال خانگی هفت

نازنین بیاتی

این بازیگر توانمند متولد سال ۱۳۶۸ و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است. از مشهورترین آثار سینمایی که نازنین بیاتی در آن‌ها نقش آفرینی کرده است می‌توان به فرشته‌ها با هم می‌آیند، طعم شیرین خیال، ژن خوک، در بند، رخ دیوانه، آینه بغل و دینامیک اشاره کرد.

نازنین بیاتی تجربه بازی در سریال گلشیفته و مانکن را نیز داشته است. او برای سریال مانکن، نامزد دریافت بهترین بازیگر درام زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم حافظ و برای بازی در فیلم گلشیفته، جایزه بهترین بازیگر زن کمدی در نوزدهمین جشنواره حافظ به دست آورد. جالب است بدانید که نازنین بیاتی پیش از این در فیلم سینمایی مجوز خروج با کیارش اسدی زاده همکاری داشته است. دانلود سریال ایرانی هفت را از دست ندهید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد سال ۱۳۵۸ بوده و در رشته نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران تحصیل کرده است. او با نقش آفرینی در فیلم های سینمایی مثل جهان‌با‌من‌برقص، نهنگ عنبر، خط ویژه، شام آخر، عاشق و فیلم های تلویزیونی مثل میوه ممنوعه، شمس‌العماره، وفا و تجربه بازیگری در ۴ سریال خانگی قلب یخی، گیسو، زخم کاری و شاهگوش به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.

علی مصفا

علی مصفا متولد سال ۱۳۴۵ و فارغ‌التحصیل رشته عمران است و همانند بسیاری از بازیگران دیگر، رشته تحصیلی نا مرتبط با فعالیت هنری خود داشته است. علی مصفا همسر لیلا حاتمی بوده  و در آثار سینمایی مشهوری مثل جهان‌با‌من‌برقص، مرگ ماهی، سال دوم دانشکده من، تابستان داغ، مرد بدون سایه و انتهای خیابان چهل و یکم نقش آفرینی کرده است.

دانلود سریال ایرانی هفت

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان متولد سال‌ ۱۳۵۹ و فارغ التحصیل رشته نمایش گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است. بی‌شک بابک حمیدیان را به عنوان یکی از بازیگران توانمند عرضه سینمای ایران می شناسند چرا که او در نقش های مختلف عملکرد درخشان خود را اثبات کرده است. هیس دختران فریاد نمی کشند، من دیه گو مارادونا هستم، به وقت شام، مصادره‌ و بادیگارد از جمله آثار سینمایی، به کجا چنین شتابان، گذر از رنج ها، سرزمین کهن، از جمله سریال‌هایی هستند که بابک حمیدیان در آن ها حضور داشته است. او تجربه بازی در سریال عالیجناب را داشته و به تازگی در سریال خاتون نقش آفرینی کرده است.
جالب است بدانید که فیلمبرداری سریال هفت در مناطق مختلفی از جمله جزایر کیش و هندورابی انجام شده است.‌ سایت مرسی دانلود نسخه با کیفیت سریال مورد نظر شما را در اختیار تان قرار داده و لذت تماشای آن را برای شما عزیزان دو چندان کند. نام سایت مرسی دانلود را به عنوان یک مرجع نهایی فیلم، سریال و انیمیشن به خاطر بسپارید.


لینک های دانلود سریال ایرانی هفت

قسمت دوم

دانلود کیفیت bluray با حجم ۴.۵ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۰ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۷۶۷ مگابایت ۹۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۳۹۸ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۲۸۰ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی تلگرام  : @srmweb | شماره پشتیبانی(ساعات اداری):۰۹۰۲۲۰۱۸۵۵۵


قسمت اول سریال هفت

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰) قسمت اول

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها