مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود نرم افزار چت iGap 0.5.0 – نرم افزار پیام رسان آی گپ برای اندروید و آیفون

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 26 آبان 1398

دانلود نرم افزار چت iGap 2.0.6 – نرم افزار پیام رسان آی گپ برای اندروید و آیفون

دانلود نرم افزار iGap 2.0.6 برای اندروید – برنامه پیام رسان ای گپ اندروید

اپلیکشن ایرانی ای گپ برای اندروید-کامپیوتر-وب

دانلود نرم افزار چت iGap 0.5.0برنامه چت و پیام رسان ایرانی آی گپ

برنامه چت iGap نسخه اندروید و آی او اس

دانلود برنامه چت ایرانی

نرم افزارهای بسیار خوبی نظیر تلگرام، واتس اپ، لاین و … در میان ایرانیان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. اما در این میان شرکت های ایرانی نیز تصمیم گرفتند تا در این بازار پا به عرصه ی رقابت بگذارند و شانس خود را در این بازار امتحان کنند. در چند وقت گذشته شاهد تلاش بسیاری در این زمینه بودیم و نرم افزارهای خوبی نیز روانه ی بازار شدند. اما در این میان نرم افزاری در سال ۱۳۹۴ معرفی و عرضه شده که به طور کامل توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه و تولید شده است. نرم افزار پیام رسان آی گپ یا iGap از تولیدات شرکت “روی خط مدیا”….

iGap نرم افزار پیام رسان ایرانی با قابلیت های نرم افزار های مشابه نظیر ارسال و دریافت پیام، ویرایش پیام ، ایجاد گروه ها، کانال ها و امکانات جدیدی نظیر نمایش محل کاربران بر روی نقشه و امکان ارتقا چت خصوصی به گروهی و لایک و دیس لایک در پست های کانال و … را نیز به کاربران ارائه می دهد.

ایگپ

 

از مهمترین مزیت های آی گپ iGap، امکان استفاده رایگان برای تمامی کاربران پلتفرم های اندروید و iOS و تحت وب است به طوریکه کاربر پس از نصب این نرم افزار می تواند از تمامی امکانات این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کند. همچنین این نرم افزار امنیت حریم خصوصی کاربران را تامین می کند به طوریکه اطلاعات شخصی کاربران به صورت ویژه ای رمزنگاری و محافظت می شوند و به کاربران نوید یک ارتباط مطمئن و امن را می دهد.

تمامی اطلاعات این نرم افزار با استفاده از تلفیق دو الگوریتم قدرتمند ۲۵۶bit_symmetric_AES و RSA_2048bit رمز نگاری می شوند. علاوه بر اینها، کدنویسی این نرم افزار به گونه ای بوده است که با استفاده از تمام قدرت و کیفیت شبکه اینترنت کشورمان بتواند یک ارتباط متنی، صوتی و تصویری بسیار پایدار را به کاربران عرضه کند. علاوه بر اینها، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا گروه های مختلفی بسازید و به چت و گفتگو با دوستان و اعضای گروه بپردازید.

به اشتراک گذاری فایل نیز از ویژگی های این نرم افزار است. نگرانی در رابطه با حجم و نوع فایل های اشتراکی دیگر معنایی ندارد چرا که با استفاده از نرم افزار پیام رسان آی گپ می توانید هر نوع فایلی را با هم حجمی به اشتراک بگذارید. از طرفی این نرم افزار برای پلاتفرم های مختلفی نظیر اندروید و iOS منتشر شده است و علاوه بر اینها، کاربر می تواند با استفاده از نسخه تحت وب این نرم افزار هرجا و هر زمان و با هر وسیله ای که دسترسی به اینترنت را فراهم می کند، به چت و گفتگو بپردازد.

نکته ی قابل توجه این است که این نرم افزار از حمایت های وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برخوردار است به طوریکه تلاش می شود این نرم افزار جایگزین نرم افزارهای مشابه خارجی گردد.

تصاویری از محیط نرم افزار آی گپ iGap

 

ویژگی های اصلی نرم افزار آی گپ iGap:

۱-امکان ارسال و دریافت پیام

۲-امکان ایجاد گروه ها و کانال ها و نیز ارسال دعوت نامه برای دوستان

۳-امکان برقراری تماس صوتی با کمترین سرعت اینترنت و با کیفیت بالا

۴-امکان ایجاد چت گروهی

۵-امکان ارسال فایل های صوتی، تصویری و فایل های با حجم بالا

۶-امکان نمایش محل کاربر روی نقشه

۷-قابلیت دسترسی و استفاده از طریق نسخه تحت وب


منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت : apk

دانلود نرم افزار ای گپ Igap اندروید

حجم : ۳۳ مگابایت


دانلود نرم افزار ای گپ Igap آیفون

دانلود نرم افزار ای گپ Igap برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ای گپ Igap برای لینوکس


مخاطبان عزیز ۶ اپلیکیشن بومی ساخت ایران منتخب که جایگزین تلگرام معرفی شده و مورد تایید کارشناسان داخلی می باشد  را برای شما عزیزان قرار دادیم و می توانید با بررسی بهترین را انتخاب و نصب کنید.برای دانلود روی لوگوی اپلیکشن مورد نظر کلیک فرمائید.از سمت راست

۱- اپلیکیشن سروش  ۲-اپلیکیشن ایتا    ۳-اپلیکیشن گپ   ۴-اپلیکیشن آی گپ    ۵-اپلیکیشن بیسفون    ۶-اپلیکیشن بله

سروش ایتا گپ ای گپ بیسفون بله


دانلود برنامه چت روم فارسی,چت روم برای موبایل,دانلود چت روم فارسی,دانلود برنامه چت فارسی,برنامه چت اندروید جدید,

 

 

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها