مرسی دانلود

70
  • admin1
  • 03 جولای 17
  • بازی اکشن

دانلود بازی بسیار زیبای limbo برای کامپیوتر

 دانلود بازی معمایی برزخ (لیمبو)

بازی بسیار زیبای limbo برای کامپیوتر

بازی بسیار زیبای limbo برای کامپیوتر

دانلود بازی بسیار زیبای limbo برای اندروید (گوشی) 

برنده جایزه بازی برتر سال

بازی فکری

 از اینکه مرسی دانلود را انتحاب کردی ممنونیم.امروز قصد معرفی یک بازی زیبا و سرگرم کننده برای شما دوستان را داریم.این بازی تا به امروز بیش از ۱۰۰ جایزه از مجامع مختلف منتقد و سایت‌های فعال و سازمان‌های مسئول در امر بازی را دریافت کرده است و به تازگی نیز در لیست نامزدهای دهمین دوره IMGA قرار گرفته است. مسلما همین موضوع نشان دهنده ارزش و کیفیت این بازی را بر همگان روشن خواهد کرد.

موضوع :

بازی بسیار زیبای limbo برای کامپیوتر

بازی بسیار زیبای limbo برای کامپیوتر

این بازی داستان پسر بچه‌ای است که در جنگل تاریکی به دنبال راه چاره‌ای جهت دیدن خواهرش است. ظاهری ترسناک و رعب‌انگیز که با ساختار بازی همسو است. تلاش شما برای فهمیدن ماجرا بعد از بیدار شدن در وسط جنگل است. داستان‌های زیادی برای ابتدا و انتها و کل ماجرای این بازی گفته شده است ولی از آنجایی که هیچ سرنخی از طرف شرکت سازنده در حین بازی یا ابتدا و انتهای آن داده نمی‌شود نمی‌توان به تبیر درستی از موضوع این بازی رسید. البته همانطور که قبلا هم گفتم یکی از انتقادها به این بازی همین سردگمی در موضوع داستان آن است. تعابیر متفاوتی برای محیط بازی گفته شده است. مثال برزخ یا جهنم! البته ذکر این نکته هم ضروری است که نام این بازی از کلمه لاتین Limbus به معنی لبه گرفته شده است. به همین منظور عده‌ای فضای بازی را در لبه جنهم فرض کرده‌اند. البته نکته مهمی که شما در حین بازی به آن برخورد خواهید کرد حرکت در حین گیجی و سردرگمی است و زمانی راه حل را پیدا می‌کنید که بهایش را پرداخت کردید! بله بهای آن مرگ شماست! بعضی از منتقدان به همین دلیل موضوع و سیر داستان را تطهیر روح پسر بچه تعریف کرده‌اند.

اما عده‌ای دیگر ساختار مادی برای موضوع بازی تعریف کرده‌اند. یعنی برخلاف نظریه بالا که شروع بازی را مثلا دنیای بعد از مرگ و غیره متصور می‌شدند این بار از یک تصادف در کنار جاده جنگل یا افتادن از یک خانه جنگلی به پایین و گم شدن خواهر پسر بچه شروع کرده‌اند. البته که پایان بازی و موضوع و مفهوم آن نیز اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. بعضی که ماهیت معنوی به موضوع داستان داده‌اند رسیدن به روح خواهرش در بهشت را از صحنه آخر بازی تعبیر کرده‌اند. بعضی که ماهیت مادی چاشنی موضوع داستان کرده‌اند صحنه آخر بازی را به موفقیت پسر بچه از نگاه خواهرش تعبیر کرده‌اند.

 Limbo game wallpaper 12 2560x1600

اما به هر حال آنچه که مسلم است سازندگان بازی دوست داشته‌اند که سیر داستانی بازی از ابتدا و انتهای آن به دید کاربر آزاد و رها باشد تا او شاید با همزادپنداری خود در جایگاه شخصیت اصلی، داستان خود را بر روایت بازی بگذارد. مثلا شاید بتوان گفت پسر بچه کابوسی سهمگین را پشت سر می‌گذارد. در آن به ترسهای خود غلبه کرده و در انتها خواهرش را که ناجی و حامی خودش در زندگی روزمره همیشه در کنارش داشته را به رمز موفقیت و سربلندی از آن پیروزی‌ها خواهد دید! این هم یک تعبیر روانشناسانه …

بهتر است حتما این بازی را انجام دهید و خوب داستانی زیبا برای آن هم به تعبیر خود برای ما بفرستید.

بازی :

در این بازی شما با نمای تمام صفحه بدون هیچ مزاحمتی می‌توانید جزئیات بازی را ببینید. گرافیک و صدای مناسب این بازی به حس بازی بسیار کمک می‌کند. حتی می‌توانید این بازی را در صفحه تلویزیون با کیفیتی مناسب انجام بدید. به جز گوشه بالای صفحه سمت چپ که دسترسی به تنظیمات بازی را برای شما نمایش می‌دهد باقی صفحه در اختیار حرکت دستان شما است. حتی برای متوقف کردن بازی باید به زحمت بالای صفحه را فعال کرده و توقف بازی را انجام دهید! انتظار می‌رفت که کلیدها هدایت کننده مثل برخی دیگر از بازی‌های مشابه در صفحه این بازی نیز دیده شود. ولی از آنجا که ساختار بازی بسیار ساده و کنترل‌های مناسب طراحی شده است شما به راحتی با حرکت یک یا دو انگشت شصت خود به راحتی در حین بازی می‌توانید از آن لذت ببرید و هیچ احساس نیاز به کلیدهای کمکی نخواهد بود.

مثل همه بازی‌های دو بعدی حرکت به سمت چپ، راست، پرش، برداشتن و تاب خوردن به راحتی انجام می‌شود. فقط در ابتدا شاید با حرکت پرش و تاب خوردن نیاز به تمرین بیشتری داشته باشید. مثلا برای دویدن و پریدن باید با یک شصت روی صفحه بکشید و نگهدارید تا در همان جهت بدود و با شصت دیگر به جهت بالا یا قطری یعنی در مسیر دلخواه پرش حرکت کنید. خوب شاید کمی پیچیده به نظر بیاد ولی مطمئن باشید به پیچیدگی خود بازی و داستان آن نیست!.

شما در بازی بارها و بارها می‌توانید یک قسمت مرحله‌ای را تکرار کند تا معمای آن را حل کنید. سختی کار در پشت سرهم بودن مشکلات و تکرارهای بعضا زیاد آن می‌تواند باشد. ولی خوب به نظر ما ارزشش را دارد. شاید بتوان نام این بازی را به نوعی آزمایش و مرگ نامگذاری کرد. البته فراموش نکنید که می‌توانید نمایش صحنه‌های مرگ را نیز تنظیم کنید تا صفحه سیاه به جای آنها دیده شود.

برای کسب امتیاز بیشتر از پیدا کردن تخم‌های مخفی حشره غافل نشوید و سعی کنید کل بازی را حداکثر با پنج بار مردن به پایان برسایند.

راستی با توجه به آنکه این بازی در مرکز بازی Apple پوشش داده می‌شود به راحتی می‌توانید امتیازات و تلاش‌های خودتان را با دوستان به اشتراک بگذارید و از آن لذت ببرید.

نکات :

– فراموش نکنید که این بازی بر مبنی فیزیکی ساخته شده است. پس در بعضی مواقع برای رد شدن از جایی باید به نکات فیزیکی توجه داشته باشید. مثلا تنظیم وزن و نوسان در زمان تاب خوردن روی طناب با بالا و پایین رفتن روی آن می‌تواند دسترسی شما را به نقطه‌ای ساده‌تر نماید.

– اگر یک دکمه در پایین سطح شیب‌داری دید با قرار دادن جعبه بالای سطح شیب‌دار به زمان خودتان برای رسیدن به موقعیت کمک کنید.

– شما می‌توانید به راحتی با دسترسی به منوی توقف بازی به سطوح دیگر بازی برید و جایزه‌های مخفی بازی را پیدا کنید!

امتیاز :

باز هم بخش سخت ولی جذاب و پیچیده ماجرا که نیاز به دقت هم دارد. باید گفت که این بازی در ژانر خودش بسیار محبوب بوده و نظر بسیاری از منتقدان و کاربران بازی را نیز به خود جلب کرده است. به هر حال بازی Limbo جوایز زیادی برده است. یک بازی مناسب و قابل قبول با گرافیک بالا و طراحی هنری، سرعت مناسب، موسیقی جذاب و زیبا (که البته ذکر این نکته هم ضروری است همین موسیقی تاثیر زیادی بر حس بازی گذاشته است) و کنترل‌های بازی مناسب است. روند بازی مناسب است و قدرت بازی دوباره و تکرار مراحل بسیار مناسب است.

با توجه به چاره‌اندیشی مجموعه ما و بررسی مجموعه‌های دیگر به‌ این بازی می‌توان به جرات از ۱ تا ۱۰ امتیاز ۹ را داد. البته این امتیاز با توجه به شاخص QI و MS و سایر سایت‌های منتقد بازی واقعا ارزش درخور این بازی می‌تواند باشد.

 ویدئوی از تریلر بازی limbo را در مرسی دانلود تماشا کنید

play-sharp-fill

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Any CPU with 2GHz or more
Ram: ۵۱۲ MB
VGA: Any VGA card in last 5 years. Some integrated graphics may work. Shader Model 3.0 required
DirectX: ۹.۰c
OS: Windows XP SP3 / Vista SP2 / 7

HDD: ۱۵۰MB

دانلود بازی کامپیوتر

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت:rar

 دانلود بازی Limbo نسخه کامپیوتر

 دانلود بازی Limbo نسخه اندروید

حجم : ۷۲ مگابایت

دیگر بازی های ورزشی ♥

دیگر بازی های استراتژیک ♥

دیگر بازی های ماشینی ♥

دیگر بازی های اکشن ♥

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *