مرسی دانلود

79
  • admin1
  • 25 اکتبر 16
  • اندروید

نرم افزار مهد قرآن اندروید – دانلود Mahde Quraan v1.8

دانلود نرم افزار مهد قران نسخه اندروید

نرم افزار مهد قرآن اندروید

نرم افزار مهد قرآن اندروید

نرم افزار مهد قرآن اندروید

برنامه قرانی مهد برای کودکان

قرآنی هوشمند را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید با نرم افزار بی نظیر مهدقرآن ، مهد قرآن یک نرم افزار اندرویدی برای مطالعه آسان جزء ۳۰ قرآن همراه با معروف ترین قاریان دنیای اسلام می باشد.به این موضوع توجه کرده اید که چرا کودکان ما با همه گیر شدن تکنولوژیهای جدید مثل موبایلهای هوشمند و تبلتها به سرگرمی و بازی بیشتر روی آورده اند؟ ولی می توانند استفاده بهتری از موبایل و تبلت خود داشته باشند، به شرط اینکه ما بزرگترها این فرصت رو برای آنها فراهم کنیم.

شرکت «محتوانگار» برای هرچه کاربردی تر کردن تبلتها و گوشی های هوشمند برای کودکان بر این شد تا برنامه ای متناسب با روحیات کودکان و فرزندان دلبند شما تولید نماید تا ضمن استفاده از تکنولوژی های روز که جز جدایی ناپذیر بچه ها شده است، بتوانند با قرآن کریم تعاملی هرچه نزدیک تر داشته باشند.از آنجایی که مهد قرآن برای کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است، رابط کاربری بگونه ای طراحی شده است که کودکان به راحتی و سادگی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.البته صرفا رابط کاربری «مهد قرآن» برای کودک طراحی نشده است، بلکه محتوای صوتی قرآن نیز سعی شده است که از قرائت های قاریان نوجوان ویا قرائت قاریان بزرگ به همراه تکرار قاریان کودک و نوجوان باشد.

لازم به ذکر است که این برنامه حتی برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز مناسب بوده چرا که میتوانند به همراه نوه های خود از این برنامه قرآنی استفاده نمایند.مهد قرآن دو مزیت عمده نسبت به برنامه های مشابه دارد که آن را از سایر برنامه های مشابه متمایز میکند:

الف) داشتن محتوای متناسب با رده سنی کودک و نوجوان (حتی سایر سنین)

ب)پخش صوت به صورت استریمینگ

شاید بپرسید استریمینگ چیست؟ تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که برای پخش یک فایل صوتی، باید آن را روی موبایل یا تبلت خودت کپی کنید یا از اینترنت دانلود کنید. اما زمانی که به برنامه رادیوی اینترنتی گوش میکنید مجبور نیستید که اول تمام رادیو را روی دستگاه دانلود کنید. اطلاعات همان طور که به موبایل یا تبلت میرسند بلافاصله پخش میشوند.در «مهد قرآن» نیز از استریمینگ برای پخش صوت قاریان استفاده شده است و کافی است که شما به اینترنت (بیسیم یا نسل سوم موبایل) وصل باشید و از محتوای صوتی در لحظه بهره ببرید.

*جز ۳۰ قرآن کریم

*ترجمه فارسی با قابلیت انتخاب نوع ترجمه

*صوت جهت قرائت با قابلیت انتخاب قاری، تمامی سوره های جز ۳۰ قرآن به همراه صدای قاریان و ترجمه آنها به تفکیک آیه در «مهد قرآن» وجود دارد. هر آیه رو لمس کنید قاری شروع به تلاوت خواهد کرد.

*انتخاب نحوه قرائت

*انتخاب نحوه پخش

*انتخاب حالت شب جهت مطالعه راحت تر در فضاهایی با نور کم و جلوگیری از آسیب چشمی هنگام مطالعه. نرم افزار مهد قرآن اندروید

 

نسخه رایگان برنامه شامل متن قرآن به همراه ترجمه اساتید است. برای استفاده از صوت کامل قاریان باید از اشتراک روزانه استفاده کنید که این امکان تنها برای مشترکین سیم کارت های همراه اول مقدور است، جهت خرید به صفحه خرید مراجعه کرده و با شارژ سیم کارت یا از طریق قبض موبایل خود اقدام به خرید اشتراک نمایید.

در صفحه ابتدایی و صفحات دیگر صندوقی وجود دارد که با لمس کردن آن «صفحه اشتراک روزانه» باز شده و با لمس قسمت مربوط به وارد کردن شماره تلفن، شماره همراه خودتون رو وارد میکنید و آن را تایید میکنید، سپس از طرف همراه اول «کد خرید» برای شما ارسال شده و با وارد کردن کد، داخل قسمت مربوطه، اشتراک روزانه برای شما فعال خواهد شد و تمام امکانات برنامه در دسترس خواهد بود.نرم افزار مهد قرآن اندروید

ساخت برنامه با تلاش فراوان و هزینه های زیادی توسط شرکت محتوانگار انجام شده است. این شرکت بستر استریم (استریم نوعی به اشتراک گذاری محتوای رسانه ای و برنامه های تلویزیونی براساس درخواست میباشد) را در این برنامه پیاده سازی کرده است. از آنجایی که محتوانگار هیچ حامی مالی ندارد، پس تنها راه جبران هزینه های نگهداری و بهبود بخشیدن بستر استریم، گرفتن هزینه از کاربران عزیز است که بتوانیم روز به روز با کیفیت بهتر محتوای بهتری را در اختیار شما قرار دهیم. نرم افزار مهد قرآن اندروید

البته این نکته وجود دارد در صورتی که محتوانگار از منابع ذی ربط حمایت شود، قطعا هزینه های کاربری کاهش خواهد یافت و حتی ممکن است کاملا رایگان ارایه شود.

فایلهای صوتی «مهد قرآن» داخل چه پوشه ای ذخیره میشوند؟

بعد از خرید اشتراک روزانه و منظور شدن هزینه مورد نظر، تمام فایلهای صوتی (بر روی بستر استریم و سرورهای پشتیبانی نرم افزار) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت و نیازی به هیچگونه دانلود نیست و به طبع هیچ فضای داخلی از گوشی یا تبلت شما اشغال نخواهد شد.

بعد از اولین نصب برنامه روی گوشی یا تبلت خودتان، دیگر نیازی به دریافت هیچگونه بروز رسانی (آپدیت) از مارکتهای مختلف رو نخواهید داشت و محتوای نرم افزار به طور اتوماتیک بر روی سرورها انجام میشود که شما بعد از هر بروزرسانی توسط تیم محتوانگار به محتواهای «مهد قرآن» دسترسی خواهید داشت.

بعد از انتخاب سوره مورد نظرتون، پایین صفحه آیتمی به نام “انتخاب ترجمه” وجود داره که بعد از لمس کردن آیتم ذکر شده، میتوانید نوع ترجمه را انتخاب کنید.

چطوری قاری دلخواهم را انتخاب کنم؟

بعد از انتخاب سوره مورد نظرتان، پایین صفحه آیتمی به نام “انتخاب قاری” وجود داره که بعد از لمس کردن آیتم ذکر شده، میتوانید قاری مورد نظر خود را از بین قاریان انتخاب کنید. البته محتوای صورتی «مهد قرآن» دایم درحال بروزرسانی بوده و لیست این قاریان به مرور افزایش خواهند داشت.

به منظور استفاده از این قسمت اول باید اشتراک روزانه خودتون رو فعال کنید که در شرایط کنونی این امکان از طریق سیم کارتهای اپراتور همراه اول مقدور است. پس از اینکار سوره مورد نظر را انتخاب کنید و پایین صفحه آیتمی به نام “پخش” وجود داره که بعد از لمس کردن آیتم ذکر شده، میتوانید ضمن انتخاب نوع تکرار، صوت قرآن را گوش کنید. محتوای «مهد قرآن» به تفکیک آیه موجود میباشد در صورتی که یک سوره مورد نظر را انتخاب کنید از ابتدا به صورت مداوم شروع به خواند سوره میکند ولی در صورتی که آیه خاصی مد نظر شما باشد آیه مورد نظر را لمس کرده و صرفا به آن آیه گوش فرا دهید.

پس از انتخاب سوره مورد نظر، پایین صفحه آیتمی به نام “نحوه قرائت” وجود داره که بعد از لمس کردن آیتم ذکر شده، میتوانید نحوه پخش (صوت قرآن، ترجمه گویا و یا خواندن و ترجمه) رو انتخاب کنید.

پس از انتخاب سوره مورد نظرتون، بالای صفحه سمت راست جغدی میبینید که با لمس کردن آن حالت شب فعال میشود.

پایین هر صفحه مربوط به سوره ها، سمت راست و چپ فلش هایی موجوده که با لمس کردن اونها میتوانید به سوره بعد یا قبل برید.

-عکس «کعبه» و «مسجد» کنار هر سوره نشانه چیست؟

این اشکال «مکی» و «مدنی» بودن هر سوره رو نشون میدهند.

 

***********مــــــــــــــــــــــــــــرسی دانـــــــــــــــــــــــــــــلود**********

noteمشخصات

* نوع فایل:apk

* حجم فایل: ۷ مگابایت

* اندروید مورد نیاز: ۳٫۰ و بالاتر

* منبع :mer30download.com

download_link2 لینک دانلود

down300دانلود نرم افزار مـهد قران اندروید

***********مــــــــــــــــــــــــــــرسی دانـــــــــــــــــــــــــــــلود**********

نرم افزار مهد قرآن اندروید – دانلود Mahde Quraan v1.8

Smart Quranic software with unrivaled experience on your Android phone Mhdqran, the cradle of the Quran an Android app for easy study among 30 Quran reciters with the most famous Muslim world is

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *