مرسی دانلود

48
  • admin1
  • 17 سپتامبر 21
  • فیلم ایرانی

دانلود فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید در ژانر اجتماعی، خانوادگی، کمدی می‌باشد.

دانلود در ادامه مطلب…

دانلود فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

دانلود فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

نام اثر: فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

ژانر : اجتماعی، خانوادگی، کمدی

سال تولید : ۱۳۸۷

تاریخ پخش: شهریور ۱۴۰۰

کارگردان: کمال تبریزی

محصول : ایران

دانلود در ادامه مطلب …

معرفی فیلم ایرانی از رئیس جمهور پاداش نگیرید

فیلم از رئیس‌ جمهور پاداش نگیرید فیلمی سینمایی است که کارگردانی آن بر عهده کمال تبریزی بوده است و تهیه کنندگی آن را مهدی کریمی برعهده داشته است. همچنین نویسندگی این فیلم به قلم رضا مقصودی و محمد رحمانیان می‌باشد. فیلم برداری این فیلم بر عهده محمد رضا سکوت صورت بوده است و  تاریخ ساخت این فیلم سال ۱۳۸۷ بوده است.

در فیلم از  رئیس جمهور پاداش نگیرید ستارگانی چون؛ حسن معجونی، آتیلا پسیانی، آشا محرابی، بهمن زرین‌پور، صابر ابر، اصغر نقی‌زاده، رضا بهبودی، روح‌الله حق‌گوی لسان، صبا مهری، احمد آقالو به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان این فیلم ۹۰ دیقه و به زبان ایرانی می باشد. با دانلود فیلم ایرانی با ما همراه باشید.

دانلود فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

حسن معجونی بازیگر فیلم

وی متولد ۲۸ دی ۱۳۴۷ در شهر زنجان می‌باشد. حسن معجونی بازیگر مطرح تلویزیون و کارگردان تئاتر می‌باشد. تحصیلات او رشته «ادبیات نمایشی» است.  از دیگر فعالیت‌های حسن معجونی می‌شود به سرپرست گروه تئاتر لیو اشاره‌کرد. او در سریال‌های تلویزیونی نظیر مسافران به کارگردانی رامبد جوان و همچنین سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده ‌است. او همچنین برای ایفای نقش در فیلم «خوک» با کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیستمین دوره جشن سینمای ایران نیز شده است.

از نخستین  فیلم‌های سینمایی که حسن معجونی در آن به هنر نمایی پرداخته است، فیلم همیشه پای یک زن در میان می‌باشد است که به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ صورت پذیرفته است. در واقع حسن معجونی با بازی در این فیلم ایرانی به عرصه سینما پا‌گذاشته است.

صابر ابر

صابر ابَر متولد۱۸  خرداد۱۳۶۳ در شهر تهران بازیگر جوان و مطرح  سينما و تئاتر ایرانی می‌باشد. او به دلیل هنر نمایی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر شده است. همچنین او به دلیل بازیگری در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز شده است.

از دیگر جوایزی که او در عرصه بازیگری و ‌تئاتر گرفته است می‌شود به موارد زیر اشاره‌ کرد:

  1. کسب جایزه بهترین بازیگر نوظهور درجشنواره فیلم رم برای حضور در فیلم گس.
  2. کسب تندیس بهترین بازیگر مرد تئاتر در سال ۱۳۹۰
  3. کسبتندیس بهترین بازیگر مرد برای حضور در نمایش ریچارد سوم در سی‌امین جشنواره تئاتر فجر
  4. منتخبی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای حضور در فیلم برف روی کاج‌ها در ششمین جشن منتقدان سال  ۱۳۹۱

خلاصه فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

این فیلم در رابطه با زندگی فردی می‌باشد که در یکی ‌ارگان‌های دولتی سمت مدیر ارشد را دارد. او به صورت غیر منتظره و برنامه ریختی نشده‌ای به سفر حج می‌رود و اما اینگونه که پیش میرفت مشخص بود که این سفر، سفری معمولی نیست زیرا که در این سفر اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که ظاهرا اصلا خوشایند نیستند. در مجموع تمامِ این اتفاقات ناخوشایند و سبب می‌گردد که او در این سفر به معنا و مفهومی از سفر برسد و در پی ان سرنوشتی برایش رقم میخورد که…. دانلود فیلم ایرانی از رئیس جمهور پاداش نگیرید با لینک مسقتیم اینجا دریافت کنید.

دانلود فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

نقد فیلم ایرانی

فیلم ایرانی از رئیس جمهور پاداش نگیرید ۱ سال پس از ساخت یعنی در سال ۱۳۸۸ توقیف شده است اما در نهایت بعد از گذشت زمان طولانی که در توقیف ماند با حذف بعضی از صحنه‌ها و اجرای دوباره بازیگران و فیلمبرداری دوباره و تغییر کردن بخش‌هایی از فیلم و نیز اضافه شدن بخش‌های جدید برای بار دگر موفق به کسب مجوز اکران شد.

نکته‌ای ‌که درباره این فیلم وجود دارد نام این فیلم است که در آغاز کار نام فیلم پاداش بود است و بعد از آن  به “از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید” تغییر کرده‌است و در سوم تیر ۱۳۹۴ به اکران رسیده است و در پی اکران این فیلم سریعا با موج انبوهی از واکنش‌‌های منفی اصولگرایان مواجه گردیده است. چرا که در این فیلم کمال تبریزی که کارگران این فیم نیز می‌باشد نقش جواد ظریف را بازی کرده است.

این فیلم ایرانی توانست بعد از اکران خود صاحب  فروشی ۳۰۳٬۶۰۴٬۱۰۰ تومان در گیشه بشود. فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید را در واقع می‌شود دوازدهمین فیلم با کارگردانی و فیمسازی کمال تبریزی به حساب آورد. آثار دیگری که کمال تبریزی سازنده آنها می‌باشد می‌شود از فیلم‌‌هایی نظیر لیلی با من است، مارمولک و ما همه با هم هستیم نام‌ برد. اکثر  فیلم‌هایی که کمال تبریزی کارگردانی کرده است پر‌طرفدار می‌باشند. این نشان دهنده سابقه و تجربه بالای او در این زمینه می‌باشد.


لینک های فروش قانونی دانلود فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید

دانلود کیفیت bluray با حجم ۴٫۸ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲٫۹ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۸۳۵ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۴۲۲ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۱۲۱۹۸۹

تیزر فیلم

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *