مرسی دانلود

151
  • admin1
  • 13 مه 19
  • پاپ

دانلود منتخب ۱۰۰ آهنگ برتر بهنام صفوی با لینک مستقیم و پخش آنلاین

دانلود رایگان مجموعه آهنگ های برتر بهنام صفوی

دانلود منتخب 100 آهنگ برتر بهنام صفوی

دانلود منتخب ۱۰۰ آهنگ برتر بهنام صفوی

بهنام صفوی درگذشت-روحش شاد و یادش گرامی

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

مجموعه آهنگ های برتر بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز است.بهنام صفوی را می توان جز بهترین خوانندگان موسیقی پاپ دانست.بهنام صفوی عزیز دچار بیماری تومور مغزی می باشد که چند بار مورد عمل جراحی قرار گرفته.التماس دعا برای بهبود حال این خواننده عزیز.بهنام صفوی با اجرای قطعه تمنا و مورد استقبال قرار گرقتن مخاطبان انرژی تازه ای برای اجرای آلبوم های بعدیش شد.رسانه مردمی مرسی دانلود در اینجا درنظر دارد با همکاری شما مخاطبان مجموعه ۱۰۰ آهنگ برتر بهنام صفوی خواننده خوش صدای کشورمون رو گلچین کنیم . در ادامه با ما باشید ….



بهنام صفوی تک آهنگ ها و آلبوم هایی در دوره کاری خود در حوزه موسیقی پاپ منتشر کرده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته .آلبوم های بهنام صفوی شامل عشق من باش , آرامش , فوق العاده , بگو دوستم داری ,  معجزه و …  می باشد.

در این مجموعه گلچینی از برترین آهنگ های بهنام صفوی را به انتخاب و دیدگاه شما قرار خواهیم داد.شما مخاطبان عزیز می توانید آهنگ های برتر را در انتهای پست و در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا مجموعه آهنگ های برتر بهنام صفوی را تکمیل و انتشار دهیم.

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز-درگذشته ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان)، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفت و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران بود و در تهران زندگی می‌کرد. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌رفت و برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی وخارجی از فعالیت‌های او بود. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد.

وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و ایندفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت.بهنام صفوی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و پس از تحمل شش سال بیماری در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.

 

*منتظر آهنگ های پیشنهادی شما هستیم*

مجموعه آهنگ های برتر بهنام صفوی

♥ دانلود رایگان مجموعه ۱۰۰ آهنگ برتر بهنام صفوی از نگاه اکثریت مخاطبان 



♦♦♦♦ آهنگ بیقرار بهنام صفوی ♦♦♦♦

۱-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ دل خسته بهنام صفوی ♦♦♦♦

۲-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ آرامش بهنام صفوی ♦♦♦♦

۳-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی ♦♦♦♦

۴-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ عشق من باش بهنام صفوی ♦♦♦♦

۵-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ خدا بهنام صفوی ♦♦♦♦

۶-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ معجزه بهنام صفوی ♦♦♦♦

۷-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ شوخی ندارم بهنام صفوی ♦♦♦♦

۸-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ تو نزدیکی بهنام صفوی ♦♦♦♦

۹-دانلود آهنگ

==========

♦♦♦♦ آهنگ طاقت ندارم بهنام صفوی ♦♦♦♦

۱۰-دانلود آهنگ

==========

در حال بروز رسانی ….

منتظر آهنگ های پیشنهادی و برتر شما در قسمت نظرات هستیم …

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *