مرسی دانلود

94
  • admin1
  • 07 سپتامبر 17
  • اندروید

دانلود لاین Line ۷٫۱۱٫۲ برای اندروید

دانلود نسخه نهایی لاین Line

دانلود لاین Line 5.8.0 برای اندروید

دانلود لاین Line 7.11.2 برای اندروید

دانلود لاین(LINE) نسخه اندروید و کامپیوتر در ادامه مطلب….

نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد را هم اکنون می توانید از وب سایت مرسی دانلود، دانلود کنید .LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید.

در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشیدامکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .

مزایا:

♥ قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی

♥ برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر

♥ امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت با دوستان خود

♥ دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل
♥شامل و دارا بودن انواع شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات
♥دارا بودن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

تصاویری از محیط برنامه لاین

دانلود مستقیم لاین Line نسخه اندروید و کامپیوتر

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت فرمت: apk-exe

downدانلود line نسخه اندروید

downدانلود line نسخه کامپیوتر

 حجم : ۶۸-۳۴ مگابایت 

اندروید مورد نیاز:۲٫۳ و بالاتر

 دانلود بازی اندروید  

 دانلود نرم افزار ios  

دانلود نرم افزار اندروید 

 دانلود نرم افزار چت اندروید  

 دانلود نرم افزار های کاربردی اندروید  

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

سایت سازنده:/line.me


برای دریافت آخرین نسخه های تلگرام (Telegram) , واتس آپ (WhatsApp) , اینستاگرام (instagram) ,  شیریت (SHAREit) , دیوار (Divar) نسخه اندروید بر روی تصویر هر برنامه کلیک فرمائید.

نسخه نهایی تلگرام اندروید   نسخه نهایی اینستاگرام    نسخه نهایی واتس آپ     نسخه نهایی شریت اندروید   نسخه نهایی دیوار اندروید


دانلود لاین نسخه موبایل | دانلود برنامه لاین نسخه کامپیوتر و موبایل,دانلود لاین فارسی,دانلود مستقیم لاین,نصب لاین,دانلود لاین از بازار,دانلود رایگان لاین,دانلود لاین قدیمی,دانلود لاین کامپیوتر,دانلود لاین طلایی

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *