مرسی دانلود

17
  • admin1
  • 14 دسامبر 21
  • دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم خارجی پسری به نام کریسمس A Boy Called Christmas 2021 را هم اکنون با لینک مستقیم، ‍ ‍ و کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و تماشایی این فیلم جذاب را از دست ندهید.

فیلم پسری به نام کریسمس توسط  Gil Kenan کارگردانی شده است، بنابراین توصیه می کنیم تماشای این فیلم پر ماجرا را با مرسی دانلود تجربه کنید.

دانلود فیلم پسری به نام کریسمس A Boy Called Christmas 2021

دانلود فیلم خارجی پسری به نام کریسمس A Boy Called Christmas 2021

نام فیلم: پسری به نام کریسمس

ژانر : خانوادگی، درام، ماجراجویی

محصول :  انگلستان

سال تولید: ۲۰۲۱

مخاطب : مناسب برای بالای ۱۳ سال

امتیاز : ۶٫۶/۱۰ IMDB

مدت زمان : ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

کارگردان : Gil Kenan

بازیگران : Kristen Wiig  ،Michiel Huisman  ،Maggie Smith

دانلود در ادامه مطلب

داستان فیلم پسری به نام کریسمس

داستان این فیلم خارجی مربوط به پسری به نام نیکولاس می‌باشد که به همراه پدر هیزم شکنش در جنگلی زندگی می‌نمایند، مادر نیکلاس دو سال پیش فوت کرده است. پدر نیکولاس به امر پادشاه به دسته‌ای از افراد می‌پیوندد تا به کشف دهکده‌ای افسانه‌ای به نام الفلم (Elfhelm) بپردازد و نیکلاس را به عمه خود می سپارد تا از او مراقبت کند. نیکولاس نقشه‌ای یافتن دهکده الفلم را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا نقشه را به پدرش در شمال شرقی برساند. در این راه موشی به نام Miika و گوزنی به نام بلیتزن به نیکلاس می پیوندد و ماجرای جذاب فیلم از اینجا شروع می‌شود.

دانلود فیلم پسری به نام کریسمس A Boy Called Christmas 2021

درباره فیلم A Boy Called Christmas 2021

فیلم خارجی جذاب پسری به نام کریسمس در ژانری خانوادگی، درام و ماجراجویی به کارگردانی گیل کنان در سال ۲۰۲۱ تولید گردیده است، فیلمنامه آن توسط اول پارکر و کنان نوشته شده است که از کتابی با همین نام برگرفته شده که نویسنده آن مت هیگ می‌باشد. بازیگران زیادی در این فیلم هنرنمایی نموده‌اند که از جمله آنها می‌توان به مگی اسمیت، ایزابلا اوسالیوان،جوئل فرای، ادن لارنس، جیم برادبنت،میشل هویسمن،زوئی کولتی، آیومیدگاریک، سینید فلپس و… اشاره کرد.

این فیلم محصول کشور انگلستان است و هم اکنون شما عزیزان می توانید به دانلود فیلم پسری به نام کریسمس A Boy Called Christmas 2021 با کیفیت عالی از سایت مرسی دانلود بپردازید. فیلم خارجی خانوادگی پسری به نام کریسمس از سایت مرسی دانلود به صورت دوبله شده قابل پخش می‌باشد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از ماجراهای جذاب آن باخبر شوید و با فیلم بیشتر ارتباط برقرار نماید. همچنین فیلم خارجی A Boy Called Christmas 2021 توسط سایت مرسی دانلود بازبینی گردیده و حاوی هیچ گونه تصاویر و صحنه های غیراخلاقی نیست به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید به تماشایی این فیلم فانتزی جذاب در کنار خانواده بپردازید.


لینک های دانلود فیلم پسری به نام کریسمس A Boy Called Christmas 2021

نسخه دوبله فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq دوبله فارسی (حجم ۱٫۹ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۲٫۶ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۹۷۶ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۶۸۹ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *