مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015 دوبله و زیرنویسم

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 25 آذر 1400
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۳ ب٫ظ

دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015 را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و از دیدن این فیلم خارجی جذاب و منحصر به فرد لذت ببرید.

 فیلم هندی باجیرو مستانی دارای ژانری غم انگیز، تاریخی و جنگی می‌باشد که به کارگردانی  Sanjay Leela Bhansali  تولید گردیده و با استقبال بسیاری از مخاطبان فیلم‌های هندی تاریخی  قرار گرفته است.

دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015

دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015

نام فیلم:باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015

نوع فیلم : سینمایی

محصول : هندوستان

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر : تاریخی – جنگی – عاشقانه

امتیاز: ۱۰/۸٫۲ IMDB

زبان: دوبله فارسی

کارگردان : Sanjay Leela Bhansali

مخاطب : بزرگسال

بازیگران: Priyanka Chopra, Ranveer Singh, Deepika Padukone

دانلود در ادامه مطلب

خلاصه داستان فیلم هندی باجیرو مستانی

داستان فیلم هندی Bajirao Mastani به اوایل قرن هیجدهم برمی گردد، جایی که پادشاه هند، نیاز به نخست وزیر دارد و باجیرو به عنوان یکی از گزینه‌های نخست وزیری به پادشاه هند معرفی می‌گردد و از او خواسته می‌شود تا برای نشان دادن میزان مهارتش با تیر، پر طاووسی را به دو نیم تقسیم کند و او این کار را خواهد کرد و بدین ترتیب عنوان نخست وزیری به باجیرو داده می‌شود. همسر اول باجیرو، کاشیبای نام دارد و او را خیلی دوست دارد. اما ژنرال هندی در طی سفری که داشت که با هدف کمک به دوستش چاتراسال در از بین بردن مهاجمان رفته بود، عاشق دختری به نام مستانی می‌گردد و ندانسته به او خنجرش را می‌دهد که در قوم دختر نماد ازدواج است و … برای فهمیدن ادامه داستان این فیلم هندی جذاب و تاریخی پیشنهاد می‌کنم به دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani  از مرسی دانلود بپردازید.

دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015

درباره فیلم Bajirao Mastani 2015

فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015 به کارگردانی سانجی لیلا باانسالی با محتوای تاریخی، عاشقانه و غم انگیز در سال ۲۰۱۵ در هند ساخته شده است. در این فیلم خارجی سینمایی بازیگران بسیار مطرحی هنرنمایی کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به رانویر سینگ، دیپیکا پادوکونه، پریانکا چوپرا، تانوی عظمی، میلیند سمان، ماهش مانجرکار، آدیتای پانچولی و راضا مراد اشاره کرد. این فیلم در جشنواره‌های مختلف دارای ۲۳ جایزه می‌باشد و به عنوان فیلم برگزیده انتخاب گردیده است که روایت واقعی از عشق میان پادشاه هند باجیرو و دختر باهوشی به نام مستانی را بیان می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015 دوبله و زیرنویس با لینک مستقیم از سایت مرسی دانلود، این فیلم تاریخی فوق العاده را به همراه خانواده مشاهده نماید و از داستان عاشقانه آن لذت ببرید.


لینک های دانلود فیلم هندی باجیرو مستانی Bajirao Mastani 2015

نسخه زیرنویس فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۲.۳۳ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ زیرنویس فارسی (حجم ۱.۱۷ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۶۰۱ مگابایت)

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها