مرسی دانلود

22
  • admin1
  • 15 دسامبر 21
  • دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم فینچ با دوبله فارسی Finch 2021 را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و از دیدن این سریال جذاب لذت ببرید.

فیلم فینچ فیلمی جذاب به کارگردانی میگل سپاچنیک می‌باشد که دارای ژانر درام، تخیلی و علمی است و توانسته نظر مخاطبان زیادی را جذب کند.

دانلود فیلم فینچ با دوبله فارسی Finch 2021

دانلود فیلم خارجی فینچ با دوبله فارسی Finch 2021

نام فیلم : فیلم فینچ Finch 2021

ژانر (موضوع) : درام, علمی-تخیلی

امتیاز : ۷٫۰ از ۲۱K رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۲۱

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Miguel Sapochnik

بازیگران : Tom Hanks، Caleb Landry Jones

دانلود در ادامه مطلب 

خلاصه داستان فیلم Finch 2021

در فیلم خارجی فینچ Finch 2021 مهندس رباتیکی به نام فینچ واینبرگ از یک فاجعه وحشتناک جان سالم برده است، دقیقا ده سال پیش شراره بزرگی از خورشید لایه اوزون را سوراخ کرد و موجب بالا رفتن دمای زمین تا ۷۰ درجه گردید و بدین ترتیب زمین به یک مکانی غیر قابل سکونت و سوخته تبدیل شید. فینچ از جمله بازماندگان این فاجعه است و با سگش گودیر و یک ربات در یک پناهگاه زیرزمینی زندگی می‌کند، که متعلق به شرکت سنت لوئیس می‌باشد که قبلا و پیش از این فاجعه در آن کار می کرد او تنها برای یافتن غذا یا لوازم ضروری با لباس ویژه از پناهگاه خود بیرون می‌رود.

فینچ دچار بیماری نامعلومی گردیده است، به همین تصمیم می‌گیرد، ربات انسان نمای به نام جف بسازد تا از سگش بعد از مرگ او مواظبت کند. فینچ ربات را با اطلاعات کاملی درباره مراقبت از سگ‌ها می‌سازد، اما سگ او در ابتدا بنای ناسازگاری را با ربات می‌گذارد و وقایع بسیار جالبی در ادامه داستان این فیلم خارجی رخ خواهد داد پس توصیه می کنم، دانلود فیلم فینچ Finch 2021 را از دست ندهید.

دانلود فیلم فینچ با دوبله فارسی Finch 2021

معرفی فیلم جذاب و دیدنی فینچ

فیلم جذاب ۲۰۲۱ Finch با دوبله فارسی توسط کارگردان ماهری به نام میگوئل ساپوچنیک ساخته شده است که دارای محتوای درام، تخیلی و علمی می باشد، این فیلم ساخت کشور آمریکا در سال ۲۰۲۱ بوده و فیلمنامه آن توسط نویسندگانی زبده‌ای به نام کریگ لاک و ایور پاو نگاشته شده است. در فیلم فینچ Finch بازیگرانی همچون تام هنکس ، کالب لندری جونز ، اسکیت اولریش و… به ایفای نقش پرداختند و ساخت آن در نیومکزیکو از فوریه تا مه ۲۰۱۹ انجام گردیده است و با تعویق طولانی به دلیل ویروس کرونا در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ توسط اپل تی وی پلاس منتشر گردیده است.

هم اکنون سایت مرسی دانلود با کیفیت عالی امکان دانلود فیلم فینچ با دوبله فارسی Finch 2021 را مهیا کرده تا آن دسته از عزیزانی که به تماشای فیلم‌های خارجی تخیلی و علمی علاقمند هستند، از تماشایی فیلم دوبله فارسی فینچ ۲۰۲۱ Finch در کنار خانواده لذت ببرند.


لینک های دانلود فیلم فینچ Finch 2021

نسخه دوبله فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq دوبله فارسی (حجم ۲٫۱ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۲٫۹ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۱٫۱ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۷۸۱ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *