مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم صحنه زنی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1401

دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی، را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت عالی از مرسی دانلود، دریافت کنید.

فیلم صحنه زنی در ژانر اجتماعی،درام به کارگردانی علیرضا صمدی می باشد.

منتشر شد …

دانلود فیلم صحنه زنی

نام فیلم: صحنه زنی

ژانر فیلم : اجتماعی،درام

سال تولید : ۱۳۹۹

سال انتشار در سینما : ۱۴۰۱

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : منتشر شد.

محصول : ایران

کارگردان : علیرضا صمدی

دانلود در ادامه مطلب …

برای ما ایرانی‌ها، تماشای فیلم و سریال جدید و جذاب، یکی از بهترین سرگرمی‌های دنیاست. این‌که پس از کار و مشغله روزمره، لذت تماشای فیلم جدید با خانواده را تجربه کنید بی‌نظیر است. مخصوصا فیلم ایرانی، امروزه بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. دانلود فیلم جدید ایرانی با کیفیت بالا و تماشای آن در کنار خانواده و دوستان، از تجربه‌های لذت‌بخش و شیرین است. اما به شرط دانلود فیلم ایرانی از یک سایت با کیفیت و معتبر.

ژانر اجتماعی، اکنون مورد استقبال مخاطبان است. مخاطبان، فیلم‌هایی که روایت‌گر معضلات جامعه باشند را ترجیح می‌دهند. علی الخصوص داستان‌هایی که آنان را با واقعیت و عمق ماجرا رو به رو کند. در ادامه به معرفی فیلم ایرانی صحنه زنی می‌پردازیم و با داستان و بازیگران این فیلم آشنا خواهیم شد.

دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی

دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی

صحنه زنی فیلمی با ژانر خانوادگی و اجتماعی

صحنه زنی، داستانی اجتماعی

پیشنهاد می‌کنیم علاقمندان به ژانر خانوادگی و اجتماعی، دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی را از دست ندهند. صحنه‌ زنی راوی یک داستان از معضل و چالش اجتماعی در این ایام است. مجید رضابالا تهیه کننده این فیلم ایرانی است. فیلم صحنه‌زنی، دومین اثر اجتماعی از صمدی است. علیرضا صمدی، کارگردان صحنه زنی، این بار نیز با اثری اجتماعی و شاخص، به روایت زندگی شخصیت‌های داستان با موضوعات روز می‌پردازد. پیشتر صمدی برای اولین بار، کارگردانی فیلم بی نامی را برعهده داشت. بی نامی داستان یک زوج جوان است که سال‌ها پیش دانشجوی تئاتر بودند. پس از ازدواج در یک کافی شاپ مشغول به کار می‌شوند. در این حین یکی از همکارانشان گم می‌شود. نقش اول فیلم به بهانه یافتن همکارش، گذشته‌ خود را نیز مرور می کند و از یک بحران خارج می‌شود.

دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی

صحنه زنی روایت یک معضل روز اجتماعی با داستانی قابل تامل

بیشتر منتقدان و مخاطبان داستان‌های اجتماعی، به فیلم ایرانی صحنه زنی امیدوارند و آن را به عنوان یک فیلم ایرانی جدید و جالب توجه تماشا می‌کنند. امیر عظیمی خوانندگی تیتراژ فیلم صحنه زنی را برعهده دارد.

دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی را از دست ندهید. مرسی دانلود، مرجع فیلم های ایرانی و خارجی با کیفیت بالاست.

دانلود فیلم صحنه زنی

روایت داستان فیلم جدید ایرانی

داستان فیلم صحنه زنی، زندگی جوانی به نام اسد را بیان می‌کند. اسد سر دسته یک باند خلافکار است که صحنه‌های تصادف را خلق می‌کنند. این باند با انجام این کار قصد دارد از بیمه پول و خسارت دریافت کند اما در ادامه مشکلاتی برایشان بوجود می‌آید که جالب توجه است.

از آن‌جا که فیلم جدید ایرانی صحنه زنی، واقعیت موجود در جامعه را روایت می‌کند می‌تواند در نگاه مخاطب، جایگاه مورد قبولی کسب کند. امروزه مخاطبان، بیشتر با ژانر اجتماعی مبتنی بر واقعیت، ارتباط برقرار می‌کنند. دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی می‌تواند توجه و رضایت شما را جلب کند.

بازیگران فیلم ایرانی صحنه زنی

با دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی از تماشای آن لذت ببرید.

منتقدان معتقدند فیلم موفق صحنه زنی، حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش در زمینه چالش‌ها و واقعیت‌های موجود در اجتماع است. هم‌چنین همکاری تیم تخصصی در مقابل و پشت دوربین، به ساخت حرفه‌ای این فیلم کمک کرده است. به علاوه ترکیب بازیگران مطرح و با تجربه سینما و تلویزیون، اشتیاق به تماشا و دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی را دوچندان می‌کند.

بازیگران فیلم ایرانی صحنه زنی

بازیگران مطرح این فیلم جدید ایرانی بر جذابیت و ارزش این اثر افزوده‌اند.

بازیگران فیلم ایرانی صحنه زنی

بازیگران فیلم ایرانی صحنه زنی، بر اعتبار و ارزش این فیلم جدید ایرانی افزوده‌اند. بهرام افشاری با تجربه عالی و مهارت فوق العاده به عنوان بازیگر نقش اسد در صحنه‌زنی ایفای نقش می‌کند. مهتاب کرامتی، پیام احمدی نیا، فرزانه سهیلی، لیندا کیانی، مجید صالحی و سیامک ادیب از بازیگران مطرح فیلم صحنه زنی هستند.

بهرام افشاری بازیگر نقش اول فیلم صحنه زنی

بهرام افشاری بازیگر نقش اول فیلم صحنه زنی

بهرام افشاری بازیگر نقش اول فیلم صحنه زنی، با گریم متفاوت، میمیک خاص چهره و بازی جذاب به نقش‌آفرینی پرداخته است. در کنار او، مجید صالحی که مدتی است بازی در فیلم‌های اجتماعی را دنبال می‌کند به ارزش این اثر افزوده است. صالحی با مهارت بی‌نظیر در دنیای بازیگری، با تکیه کلام‌های خاص و شخصیتی پیچیده در این فیلم بازی می‌کند.

دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی

صحنه زنی برای اولین بار در دی ماه ۱۴۰۰ اکران شد. و زمان پخش آن در شبکه نمایش خانگی، به فروردین ماه ۱۴۰۱ موکول شد. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در برابر دیدگان مخاطبان به نمایش درآمد و سیمرغ نقره‌ای بهترین فیلم را دریافت کرد. شما عزیزان و علاقمندان به ژانر اجتماعی، می‌توانید دانلود فیلم ایرانی صحنه زنی را از سایت مرسی دانلود تجربه کنید و این فیلم تماشایی را با کیفیت مطلوب تماشا کنید.

تماشای فیلم جدید ایرانی را با کیفیت بالا امتحان کنید. سایت mer30download، مرجع فیلم‌های جدید ایرانی و خارجی، بالاترین کیفیت و راحت‌ترین دسترسی را برای شما فراهم کرده است. وارد سایت شوید و با یک کلیک به دنیای سرگرمی فیلم و سریال سفر کنید.


لینک های فروش قانونی دانلود فیلم صحنه زنی

دانلود کیفیت bluray با حجم ۴.۳۹ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۰۳ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۱.۳ گیگابایت ۹۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۵۸۱ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۳۴۹ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۷۸۹۶۶۹۷

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها