مرسی دانلود

38
  • admin1
  • 29 آگوست 23
  • در حال اکران در سینما

دانلود سریال ایرانی خائن کشی، را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت عالی از مرسی دانلود، دریافت کنید.

سریال خائن کشی در ژانر جنایی،تاریخی و اکشن به کارگردانی مسعود کیمیایی می باشد.

دانلود سریال خائن کشی

نام سریال: خائن کشی

ژانر سریال : اکشن،جنایی،تاریخی

سال تولید : ۱۳۹۹

سال انتشار در سینما : ۱۴۰۰

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : بعد از اکران در سینما …

محصول : ایران

کارگردان : مسعود کیمیایی

دانلود در ادامه مطلب …

دانلود سریال ایرانی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی یکی از کارگردان موفق در ساخت سریال های ایرانی می باشد که بعد از گذشت مدت های طولانی سریال خائن کشی را کارگردانی کرده است.این سریال یک سریال تاریخی و سیاسی است که داستانی را در دوره ملی شدن صنعت نفت روایت می کند.

خلاصه سریال خائن کشی

خائن کشی یک سریال با محتوای تاریخی و ساسی می باشد که به موضوع کودتای ۲۸ مرداد و ملی شدن صنعت نفت و اتفاقاتی که پیرامون این وقایع و به طور کلی در آن برحه از زمان رخ داده است می پردازد .در این سریال داستان یک سرقت از بانک ملی شعبه فردوسی را نیز به تصویر می کشد. به گفته بینندگان این سریال دارای فضاسازی‌ و طراحی صحنه و بسیار قوی و منحصر به فرد است  اما داستان کلی سریال به جذاب صحنه سازی سریال نیست و گویا نتوانسته است بسیار پر قدرت ظاهر شود.در این سریال به مهدی  که یکی از سارقین و کلاهبرداران بزرگ در زمان خود می بود و در یک سرقت دستگیر می شود و در زندان متوجه می شود که همدستانش اموال او را بالا کشیدند و بعد از آزادی یکی از همدستانش را به قتل می رساند و دوباره به زندان می افتد و در نهایت بعد آزادی نیز به دلیل حمل مواد دستگیر شده و تیرباران می شود نیز پرداخته است.

کارگردان خائن کشی

مسعود کیمیایی متولد ۷ مرداد ۱۳۲۰ در تهران می باشد و در زمینه کارگردان،سریالنامه‌نویس، تهیه‌کننده، تدوین‌گر، طراح صحنه، طراح لباس، نویسنده مشغول به کار در سینما می باشد. وی اولین تجربه کارگردانی را در کنار ساموئل خاچيكيان به عنوان دستیار در سریال خداحافظ تهران تجربه کرد و در يگانه بيا خود به عنوان کارگردان ظاهر شد.

دانلود فیلم ایرانی خائن کشی

از سریال های مسعود کیمیایی می توان به  قاتل اهلي  ،جرم ،رئيس،حكم  ،فرياد،  ضيافت ،ردپاي گرگ،گروهبان،دندان مار ،سرب ، تيغ و ابريشم ،سفر سنگ ،گوزنها  ، خاك ،  بلوچ ، داش آكل،رضا موتوري ،قيصر ، بيگانه بيا و غیره اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران خائن کشی 

این سریال یک سریال پر ستاره ای است و بازیگران مطرح بسیاری در آن به ایفای نقش پرداخته اند امیر آقایی ،مهران مدیری ،پانته آ بهرام ،سارا بهرامی ،سام درخشانی،فرهاد آئیش و غیره اشاره کرد.شما می توانید با مراجعه به سایت  mer30download.com می توانید سریال های بروز ایرانی و یا خارجی را دانلود و تماشا کنید.

بیوگرافی امیر آقایی 

امیر آقایی  در تاریخ ۱۰ مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر ارومیه متولد شده است و در رشته کارگردانی دارای مدرک تحصیلی می باشد.وی با بازی در سریال خاک سرخ توانست اولین برای اولین بار جلوی دوربین برود و در سال ۱۳۸۰ با بازی در سریال ارتفاع پست وارد سینما ودر  سال ۱۳۸۴ با سریال اولین شب آرامش شناخته شد.امیر آقایی برای بازی در سریال شنای پروانه توانست برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۱۳۹۸ از جشنواره سریال فجر شود.

بیوگرافی مهران مدیری 

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران و دارای مدرک دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا می باشد.او به مدت شش سال علاوه بر بازی در تئاتر به گویندگی در برنامه رادیویی «داستان شب» را نیز در کارنامه خود دارد.وی در سال ۱۳۷۲ در نوروز ۷۲ به کارگردانی داریوش کاردان بازی کرد و با بازی و کارگردانی سریال پرواز ۵۷ و  مجموعه «ساعت خوش» به شهرت رسید.مهران مدیری در حال حاضر یکی از کارگردانان موفق در ایران می باشد که سریال های موفقی نظیر شب های برره،نقطه چین،در حاشیه ،شوخی کردم،ویلای من،قهوه تلخ و غیره اشاره کرد.

بازیگران فیلم خائن کشی

بیوگرافی پانته آ بهرام 

پانته آ بهرام متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران می باشد.وی بعد از سال ها حضور در تئاتر در سال ۱۳۷۵ با سریال زشت و زیبا وارد عرصه سینما شد و در سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در سریال مسافر شناخته شد.از سریال های خانم پانته آ بهرام  می توان به شنای پروانه،آینده ، بیگانه  گس ، روز روشن،فرد میگرن،اسب حیوان نجیبی است ،بدرود بغداد ،پستچی سه بار در نمی ‌زند ، بچه ‌های ابدی،چهارشنبه‌ سوری ،توکیو بدون توقف ،هامون ،خائن کش و غیره اشاره کرد.

بیوگرافی سارا بهرامی 

سارا بهرامی متولد ۲ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن می باشد.وی در سال ۱۳۸۸ با بازی در سریال آینه های روبرو اولین سریال سینمایی خود را بازی کرد و در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال پروانه به شهرت رسید و شناخته شد.سارا بهرامی در سال ۱۳۹۶ با بازی در سریال دارکوب که اثر بهروز شعیبی می باشد نقش یک مادر معتاد را در کنار امین حیایی و مهناز افشار و هادی حجازی فر بازی کرد و مورد توجه بسیاری از افراد و دوستداران سریال قرار گرفت و در سریال خائن کشی  نیز به ایفای نقش پرداخت.

تیزر سریال


لینک های دانلود سریال خائن کشی قسمت ۱ تا ۲

قسمت دوم

دانلود قسمت دوم تمام کیفیت ها لینک مستقیم

پشتیبانی

پشتیبانی تلگرام  : @srmweb | شماره پشتیبانی(ساعات اداری):۰۹۰۲۲۰۱۸۵۵۵


قسمت اول

دانلود قسمت اول تمام کیفیت ها لینک مستقیم

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *