مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال Halo 2022 هیلو

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1401

دانلود سریال خارجی Halo 2022 هیلو را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت عالی از مرسی دانلود، دریافت کنید.

سریال خارجی هیلو در ژانر اکشن،علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی Steven Kane, Kyle Killen می باشد.

نسخه زیرنویس فارسی

دانلود سریال Halo 2022 هیلو

نام سریال: Halo 2022 هیلو

ژانر سریال (موضوع): اکشن،ماجراجویی،علمی تخیلی

سال انتشار سریال خارجی هیلو: ۲۰۲۲

کشور تولید کننده: آمریکا

دانلود در ادامه مطلب …

دانلود سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022

شما می توانید سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022 را با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سایت ما دانلود کنید و از تماشای این سریال نظامی و علمی تخیلی لذت ببرید. داستان این سریال در قرن ۲۶ اتفاق می افتد. زمانی که موجودیت و حیات انسان ها از طرف موجودات بیگانه تهدید می شود و قرار است انسان ها با تمام توان خود در مقابل آن ها بایستند.

اگر به فیلم ها و سریال های اکشن و علمی تخیلی که در آینده اتفاق می افتند علاقه دارید پیشنهاد میکنیم تماشای سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022 را از دست ندهید.

اطلاعات کلی از سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022

سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022 مجموعه تلویزیونی تولید شده در سال ۲۰۲۲ و محصول کشور ایالات متحده آمریکا است. زبان اصلی این سریال انگلیسی است و برای ارائه در سرویس پارامونت پلاس Paramount+ توسعه یافته است. اولین فصل این سریال ۹ قسمتی در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

این سریال خارجی را وبسایت imdb در ژانر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی قرار داده است. این سریال در این سایت از میان ۲۰ هزار رای داده شده توانسته است نمره ۷.۱ از ۱۰ را کسب کند. مدت زمان هر قسمت از این سریال علمی تخیلی – نظامی حدود ۱ ساعت است.

در سریال خارجی هیلو بازیگرانی همچون پابلو شرایبر، ناتاشا مک الهون، چارلی مورفی، شبانه اعظمی، بوکیم وودبین، جن تیلور و غیره ایفای نقش می کنند.

بازیگران سریال خارجی هیلو

دانلود سریال خارجی هیلو

توسعه دهنده این سریال آمریکایی کایل کیلن و استیون کین هستند. فیلمنامه این سریال را نیز همین دو نفر به رشته تحریر درآورده اند. کارگردانی قسمت های مختلف سریال بر عهده کارگردانانی همچون Otto Bathurst، جاناتان لیبسمن، ام جی باست، رول رین بوده است.این مجموعه تلویزیونی اقتباسی از بازی ای به همین نام است.

خلاصه داستان

سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022 قرار است یک جنگ حماسی در قرن ۲۶ میان بشریت و تهدیدی بیگانه به نام پیمان را دنبال کند. سریال هیلو داستان های شخصی و عمیقا طراحی شده را همراه با صحنه های اکشن، ماجراجویی و چشم اندازی دقیق از آینده پیش می برد. تهیه کننده اجرایی این سریال خارجی Kiki Wolfkill بیان کرده است که این سریال قرار است در تایم لاین خودش با نام خط زمانی نقره ای و مستقل از داستان بازی پیش رود و هر دو هیلو (بازی کامپیوتری و مجموعه تلویزیونی) قرار است بر اساس رسانه و مخاطبان آن تکامل پیدا کنند.

درباره سریال خارجی هیلو

همانطور که بیان شد این مجموعه تلویزیونی اقتباسی از یک بازی کامپیوتری به همین نام است. این بازی ویدئویی توسط شرکت بانجی ساخته می شد. در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ مایکروسافت با عرضه بازی ویدیویی هیلو: نبرد تکامل وارد بازار بازی های رایانه ای شد. سبک بازی رایانه ای هیلو تیراندازی اول شخص و علمی تخیلی است. آخرین نسخه منتشر شده از این بازی کامپیوتری هیلو اینفینیت است که در ۸ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شده است.

دانلود سریال خارجی هیلو

دانلود سریال خارجی هیلو

البته استیو کین از توسعه دهندگان این مجموعه تلویزیونی درباره ارتباط سریال خارجی هیلو و بازی ویدیویی آن بیان می کند که سازندگان سریال تنها شخصیت ها و دنیای هیلو را در نظر گرفته اند و به داستان بازی بی توجه بوده اند به همین دلیل در نوشتن داستان این مجموعه هرگز احساس محدودیت نکرده اند.

سریال خارجی هیلو Halo TV Series 2022 در ابتدا قرار بود از شبکه شوتایم پخش شود اما پخش آن در سال ۲۰۲۲ به پارامونت پلاس انتقال یافت.

تا به حال سه قسمت از فصل ۱ سریال خارجی هالیو منتشر شده است. اپیزود چهارم این سریال قرار است در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۲۲ منتشر شود. فصل ۱ این سریال ۹ قسمت دارد. این سریال خارجی آمریکایی همچنین با نام Гало نیز شناخته می شود.

ناتاشا مک الهون Natascha McElhone که از بازیگران این مجموعه تلویزیونی است در ابتدا صداپیشگی شخصیت Cortana را در بازی رایانه ای هیلو بر عهده داشت اما بعد ها Jen Taylor جای او را در این بازی ویدیویی گرفت.

امتیاز، بودجه و بازیگران اصلی سریال

امتیاز سه قسمت نخست سریال خارجی هیلو در سایت imdb به این شرح است: قسمت ۱ با نام Contact و امتیاز ۷.۵ از ۱۰. قسمت ۲ با نام Unbound و امتیاز ۶.۹ از ۱۰. قسمت ۳ با نام Emergence و امتیاز ۷.۴ از ۱۰.

دانلود سریال خارجی هیلو

دانلود سریال خارجی هیلو

بودجه ساخت و انتشار این سریال خارجی بیش از ۹۰ میلیون دلار بوده است. همچنین یکی از تهیه کنندگان اجرایی این سریال استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم هایی نظیر نجات سرباز رایان، ایندیانا جونز، پارک ژوراسیک و اگه میتونی منو بگیر است.

در سریال خارجی هیلو پابلو شرایبر نقش مستر چیف/ افسر درجه دار جان – ۱۱۷ را بازی می کند و ناتاشا مک الهون ایفای نقش دکتر کاترین الیزابت هالسی را بر عهده دارد.در ادامه نیز می توانید جدیدترین سریالهای خارجی از جمله The King of Pigs 2022 پادشاه خوک ها را از رسانه مرسی دانلود تماشا کنید.


دانلود و پخش آنلاین قسمت ۶ …

دانلود تمام قسمت ها در ادامه مطلب ….

در حال بارگذاری...


فصل اول (۹ قسمت)

به روز رسانی می شود …

نسخه زیرنویس فارسی سانسور شده.

کیفیت ۱۰۸۰

دانلود قسمت ۱ | دانلود قسمت ۲ | دانلود قسمت ۳ | دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵ | دانلود قسمت ۶ | دانلود قسمت ۷

کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت ۱ | دانلود قسمت ۲ | دانلود قسمت ۳ | دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵ | دانلود قسمت ۶ | دانلود قسمت ۷

کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت ۱ | دانلود قسمت ۲ | دانلود قسمت ۳ | دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵ | دانلود قسمت ۶ | دانلود قسمت ۷

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها