مرسی دانلود

56
  • admin1
  • 23 آگوست 21
  • سریال ایرانی

دانلود سریال آهوی من مارال را همینک با لینک مستقیم،‍ و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

فیلم ایرانی کاکا به کارگردانی مهرداد غفارزاده در ژانر خانوادگی می باشد.

دانلود سریال آهوی من مارال

دانلود در ادامه مطلب……

دانلود سریال ایرانی آهوی من مارال

دانلود سریال آهوی من مارال با تمام کیفیت‌ها

نام اثر : سریال ایرانی آهوی من مارال

ژانر : تاریخی

سال تولید : ۱۳۹۹

پخش:۱۴۰۰

کارگردان : مهرداد غفارزاده

دانلود در ادامه مطلب…

معرفی سریال ایرانی  آهوی من مارال

سریال آهوی من‌ مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق آبادی و بهروز خوش رزم و به نویسندگی پریسا شمس ،معصومه یزدانی،ابراهیم قربانپور با ژانری درام بوده است. بازیگرانی‌که در این فیلم‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از؛

حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه، ترلان پروانه در نقش مارال، گوهر خیراندیش در نقش شکوه السلطنه، فریبا کوثری در نقش انارتاج، روزبه حصاری در نقش یاشار، لاله اسکندری در نقش سارا، متین ستوده در نقش الناز، سیروس میمنت در نقش ولی خان و بازیگران‌ دیگری چون الهام کردا، علیرضا کمالی، شبنم مقدمی، علیرضا آرا،جواد یحیوی، لیلا بلوکات، سیروس همتی، اتابک نادری، آتش تقی پورو فاطمه شکری. با دانلود سریال ایرانی با ما باشید.

در اینجا به شرح بیو‌گرفی چند تن از بازیگران این سریال می‌پردازیم.

سریال آهوی من‌ مارال

حسن معجونی

بازیگر و کارگردان تئاتر و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی میباشد. حسن ‌معجونی جزء بازیگرانی است که توانسته در این عرصه به چند تندیس دست یابد. از جمله برای حضور و هنر‌نمایی در فیلم خوک که کارگردانی آن را  مانی حقیقی بر عهده داشته است، موفق به کسب نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیستمین دوره جشن سینمای ایران شده است.

نخستین فیلم سینمایی که حسن معجونی در آن به بازیگری پرداخته است فیلم همیشه پای یک زن در میان است که کارگردانی آن را کمال تبریزی بر عهده داشته است.

ترلان‌ پروانه

پروانه جز بازیگرانی است که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده است. او تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته و توانسته موفقیت‌های زیادی در عرصه بازیگری کسب کند و صاحب چندین جایزه شده است.

گوهر خیر اندیش

او جز بازیگران قدیمی و با تجربه محسوب میشود وی متولد شیراز است و از کودکی فعالیت خود را با تئاتر در شیراز آغاز کرده است و او پس از قبولی در دانشگاه تهران با همسر و فرزندان خود به تهران می آید و همچنان فعالیت خود را در تئاتر ادامه میدهد و چندی بعد در عرصه سینما تئاتر و تلویزیون نیز به فعالیت میپرداز. او در ابتدا کار خود با بازی در فیلم بانو بیش از پیش درخشید . از جمله فیلم هایی که وی در آن به هنرنمایی پرداخته میشود خوب بد جلف ۲، دشمن زن،در مدت معلوم و …را نام برد.

خلاصه سریال

این سریال ایرانی بیان‌کننده یکی از روایت‌های دوره قاجار و ناصر الدین شاه می‌باشد. این داستان درباره دل بردن یک دختر روستایی از ناصر الدین شاه است و گرفتاری ناصر الدین شاه در دام این عشق. رفته‌رفته در پی این عشق اتفاقاتی رخ می‌دهد و همچنین در این سریال ایرانی  از کنیزان ترک نیز روایت و داستان‌هایی اضافه میشود که… دانلود سریال آهوی من مارال را با تمام کیفیت ها اینجا دریافت کنید.

سریال آهوی من مارال

 نقد سریال آهوی من مارال

این سریال ایرانی هنوز در مرحله انتخاب بازیگر می‌باشد و آخرین بازیگری که به این سریال اضافه شده است شبنم مقدم است و طبق سخنان کارگردان این فیلم مرداد غفار زاده قسمت‌های اول این سریال در بهمن من سال ۱۴۰۰ منتشر میگردد. تاکنون ۱۵ قسمت از فیلمنامه  این سریال نوشته شده و آماده فیلم برداری می‌باشد. همچنین بخش هایی از این فیلم در استانبول قدیم سپری میشود و چند تن از بازیگران ترکیه‌ای نیز به این فیلم به هنر نمایی میپردازند.

رونمایی از لوگوی سریال


لینک های دانلود سریال ایرانی آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال قسمت اول

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ می باشد

لینک دانلود پس از پخش و اکران در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

خبرهای جدید به روز رسانی خواهد شد.

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *