مرسی دانلود

53
  • admin1
  • 14 آگوست 16
  • اندروید

دانلود بازی فوق العاده زیبای ماشینی بصورت رقابتی CSR Racing 2 | دانلود نسخه ۲ بازی CSR Racing

دانلود بازی ماشین سواری رقابتیCSR Racing 2 1.4.7

دانلود بازی ماشین سواری رقابتی CSR Racing 2 1.4.7

دانلود بازی ماشین سواری رقابتی CSR Racing 2 1.4.7

ـــ-ــCSR-Racing-v2-1_mer30download (4) CSR-Racing-v2-1_mer30download (3) CSR-Racing-v2-1_mer30download (2)

محصولی از کمپانی NaturalMotionGames Ltd

دارای گرافیک و گیم پلی واقع گرایانه تر

کسب امتیاز ۴٫۶ در گوگل پلی

به همراه نسخه مود شده بازی

CSR Racing 2نسخه دوم یکی از محبوب ترین، گرافیکی ترین و زیباترین بازی های ماشین سواری از نوع درگ برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل استودیوی Natural Motion Games Ltd ان را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نمود تا باز هم طرفدارانش را به وجد بیاورد. همانطور هم که اطلاع داشتید (و دارید!) هر وقت حرف از بازی های درگ رسینگ می آمد نام بازی فوق العاده ی CSR Racing می درخشید چرا که گیم پلی، گرافیک و طراحی خارق العاده اش نظر هم گیمر را به خودش جلب می نمود و اما… چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن نسخه دوم بازی با گرافیک کنسولی نسل جدید بودیم! در این بازی مسابقات شما در خیابان های شهر صورت خواهد گرفت و گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد! در بازی CSR Racing انواع ماشین های جدید شرکت های معروف دنیا از جمله LaFerrari، McLaren P1™، Audi R8 V10 plus Coupé و Koenigsegg One شما را شگفت زده خواهد کرد! اگر از علاقه مندان به بازی های درگ هستید تحت هیچ شرایطی CSR Racing 2 را از دست ندهید!


برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری CSR Racing 2 اندروید:

گرافیک خارق العاده ۲K: نسل بعدی گرافیک و بیش از حد واقعی

امکان انتخاب از میان طیف گسترده ای از ماشین های مختلف

امکان بهبود و ارتقای ماشین ها با پول جمع آوری شده توسط شما

ساخت گاراژی با ماشین های اسپورت و خارق العاده – رسیدن به ارزوی خود

امکان خرید بیش از ۵۰ ماشین منحصر به فرد از برندهای معروف دنیا

دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور و صداگذاری واقعا هیجان انگیز

امکان رقابت با کاربران واقعی از سراسر جهان و یا دوستان

امکان تغییر ظاهر و باطن ماشین با انواع ایتم های مختلف

شرکت در رقابت های آنلاین، چالش های روزانه و غیره

 معرفی نسخه دوم بازی مسابقات درگ CSR Racing 2

بازی CSR Racing 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ است

نسخه‌ی دوم بازی CSR Racing با قدرت تمام و با جلوه‌های گرافیکی زیبا و درخشنده به بازار عرضه شده‌ است. این نسخه از بازی نیز سورپرایز‌های بزرگی برای طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی دارد.

 

 

بازی‌هایی که برام پلتفرم‌های موبایلی طراحی و تولید می‌شوند چندان همانند بازی‌های کنسول‌های پیشرفته و قدرتمند طرفدار‌های بازی‌خور پیدا نمی‌کنند. ضعیف بودن پلتفرم‌های موبایلی و محدود بودن توسعه‌دهندگان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد تا بتوانند بازی‌هایی با کیفیت گرافیکی بالا تولید کنند. اما  NaturalMotionGames Ltd  با ارائه بازی CSR Racing 2 توانسته این کمبود را جبران کند و احساس خوبِ بازی کردن در کنسول‌های پیشرفته را در پلتفرم‌های موبایلی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌است. همانطور که می‌دانید ادامه دادن بازی و تولید نسخه‌ی دوم آن در دنیای بازی‌های موبایلی بسیار کار دشوار و خطرناکی است. این بازی را نیز می‌توان از معدود استثناهایی در نظر گرفت که توانسته در نسخه‌ی دوم خود نه تنها کاربران و وجه‌ی خود را از دست ندهد بلکه طرفداران و کاربرانی جدید نیز بدست بیاورد.

CSR-Racing-v2-1_mer30download (2)

داستان بازی تا حدودی شبیه به نسخه‌ی اول است و شما به دلایلی مجبور به انجام این نوع مسابقات هستید. شما باید ۵ گروه مختلف از رانندگان که یکی از دیگری قوی‌تر هستند را شکست بدهید. سپس قبل از اینکه بتوانید با قوی‌‌ ترین راننده یا به اصطلاح غول بازی مسابقه بدهید، باید با چهار نفر از قوی‌ترین زیر دست‌های این شخص مسابقه بدهید و تمام آن‌ها را شکست دهید. بعد از شکست دادن هر چهار نفر باید در سه مسابقه پشت سر هم با غول بازی را شکست بدهید تا برنده شوید. البته می‌توانید برای بار چهارم نیز با این شخص به مسابقه بپردازید و درصورت برنده شدن ماشین این شخص را به تصاحب خود دربیاورید.

CSR-Racing-v2-1_mer30download (4)

ویژگی های گیم پلی بازی CSR Racing 2

در بین تمام این مسابقات می‌توانید ماشین خود را قوی تر و قدرتمندتر کنید. بازی به شما این امکان را می‌دهد که فقط هفت قسمت از یک ماشین را مجهزتر کنید. که تجهیز کردن ماشین‌ها در پنج سطح عادی و یک سطح مخصوص انجام می‌شود. پس خیالتان راحت باشد که تا انتهای بازی همیشه چیزی برای پیشرفت دادن دارید. بعد از طی کردن مراحلی از بازی، این امکان به شما داده می‌شود که تیونینگ ماشین خود را به سطح پیشرفته تری ببرید و با تنظیم کردن فاصله چرخ‌ها، تنظیم کردن فشارباد درون لاستیک‌ها، اضافه کردن سوخت نیترو به ماشین خود بین سرعت نهایی  و شتاب ماشین خود تعادل ایجاد کنید و کنترل کافی بر رفتار ماشین خود داشته باشید. این تنظیمات مربوط به قسمت‌ها داخلی و مکانیکی ماشین شماست، بازی این امکان را برای شما فراهم کرده‌ است تا بتوانید شکل ظاهری ماشین خود را نیز تغییر دهید. بازی با دادن جایزه و امتیاز خاص به تغییر دادن هفتگی رنگ و شکل ظاهری ماشین به شما، خلاقیت شما را به کار می‌گیرد. ماشین‌های درون بازی بسیار خوب و زیبا طراحی شده‌اند حتی بدون آرایش ظاهری آن‌ها توسط شما بسیار زیبا جلو می‌کنند. شما این امکان را دارید که درب‌های ماشین، صندوق عقب و کاپوت ماشین را باز و بسته کنید و داخل ماشین را نیز مشاهده کنید.

صحنه‌ای از بازی صحنه‌ای از بازی

شیوه‌ی مسابقه دادن به این صورت است که باید در بهترین زمان ممکن ماشین را به حرکت دربیاورید و در زمان مناسب برای موتور و داشتن سرعت بیشتر دنده‌‌ی ماشین را عوض کنید. که کاری بسیار چالش‌برانگیز و در بعضی مواقع بسیار دشوار است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، مسابقه دادن به صورت قبیله‌ای و ایجاد گروه‌های ماشین‌سواری است. بازی امکان مسابقه‌های آنلاین و در لحظه را برای کاربران خود فراهم کرده است و بیش از پیش بر جذابیت بازی افزوده می‌شود. در ادامه مرسی دانلود شما را به دانلود تریلر این بازی دعوت می‌کند.

 

 

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *