مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود انیمیشن بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 21 آذر 1400

دانلود انیمیشن بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021 را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و به با تماشایی آن از اوقات خود لذت ببرید.

انیمیشن بچه چلمن در ژانر انیمیشن، درام، کمدی و خانوادگی به کارگردانی  Swinton O. Scott III تولید گردیده است.

دانلود انیمیشن بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021

دانلود انیمیشن خارجی بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021

نام اثر: بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid

ژانر (موضوع) : انیمیشن، درام، کمدی

 مخاطب : مناسب برای تمامی سنین

 امتیاز : ۶.۶

 سال انتشار: ۲۰۲۱

 محصول کشور : آمریکا

 کارگردان : Swinton O. Scott III

دانلود در ادامه مطلب

خلاصه داستان بچه چلمن

این انیمیشن زندگی گرگ هفلی را روایت می‌کند که بچه ای با تخیلی قوی، بسیار جاه طلب با آرزوهای بزرگ برای مشهور شدن و کسب ثروت می‌باشد، او اکنون دوره راهنمایی را با دوستش به نام رولی می‌گذراند و تنها شکل او به موفقیت رسیدن در این دوره می‌باشد و ادامه این داستان جذاب و مخاطب پسند از همین جا شروع می شود. امیدوارم با مشاهده این انیمیشن سینمایی زیبا از سایت مرسی دانلود از اوقات خود لذت کافی را ببرید.

دانلود انیمیشن بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021

درباره انیمیشن Diary of a Wimpy Kid

انیمیشن بچه چلمن، انیمیشنی با ژانر کمدی، خانوادگی و درام است که در کشور آمریکا در سال ۲۰۲۱  توسط کمپانی‌های ۲۰th Century Studios و Bardel Entertainment و Color Force تولید گردیده و کارگردانی این انیمیشن معروف بر عهده سوئینتون او. اسکات سوم بوده است. در این انیمیشن جذاب هنرمندان مختلفی به صداپیشگی انواع کاراکترهای انیمیشن پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان بهسیروس آرنولد، برکستون بیکر، اریکا سرا، لوسن چمبرز، اتان ویلیام چیلدرس، کریستین کانوری، برندا کریچلو، کریس دیامانتوپولوس و … اشاره کرد.

فیلمنامه بچه چلمن را جف کینی در سال ۲۰۰۷  نوشته است و در واقع این انیمیشن برگرفته از کتابی با همین نام می‌باشد، این اثر زیبا ابتدا به صورت اینترنتی در تاریخ سوم دسامبر ۲۰۲۱ به طور همزمان در آمریکا و کشورهای مختلف از Disney+ منتشر گردید. لازم به ذکر است این انیمیشن در واقع قسمت پنجم از فیلم های بچه چلمن می‌باشد و به عنوان اولین انیمیشن این مجموعه در سال ۲۰۲۱ ساخته گردیده است، فیلم‌های بچه چلمن در سال ۲۰۱۰ و بچه چلمن و چله تابستون در سال ۲۰۱۲ منتشر گردیدند.

اکنون شما می توانید به دانلود انیمیشن بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021 از سایت مرسی دانلود بپردازید، در این سایت امکان دریافت این انیمیشن به صورت دوبله شده یا با زبان اصلی وجود دارد تا شما عزیزان با دریافت آسان آن، از تماشایی این انیمیشن جذاب نهایت استفاده را ببرید.


لینک های دانلود انیمیشن بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid 2021

نسخه دوبله فارسی

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۹۶۸ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۴۸۷ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۲۶۰ مگابایت)

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها