مرسی دانلود

64
  • admin1
  • 25 دسامبر 16
  • نرم افزار اندروید

دانلود آنتی ویروس CM Security برای موبایل – دانلود CM Security 3.2.0

آنتی ویروس و نرم افزار قدرتمند CM Security برای اندروید

دانلود آنتی ویروس CM Security

آنتی ویروس قدرتمند سی ام CM Security Antivirus AppLock , محصول شرکت Cheetah Mobile  ( سازنده نرم افزارهای مطرح Clean master و Battery doctor ) ,بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود از سایت گوگل پلی ,با امکان قفل کردن برنامه های داخل گوشی

یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای اکثر کاربران گوشی های همراه همواره وجود داشته است، مشکل ویروسی شدن گوشی های همراه می باشد. معمولا در هنگام استفاده از اینترنت امکان بسیار زیادی وجود دارد که می تواند باعث ویروسی شدن گوشی های همراه شود. دریافت کردن فایل ها از طریق بلوتوث نیز در صورتی که فایل ها حاوی ویروس باشند، می تواند سبب ویروسی شدن گوشی همراه شود.

ویژگی ها (CM-Security-Antivirus-AppLock):

۱-قابلیت اسکن حافظه داخلی و خارجی و تمام برنامه های نصبی برای شناسایی فایل های مخرب
۲-آماده به کار بودن آنتی ویروس به طور کامل برای ایمن نگه داشتن گوشی اندرویدی شمت
۳-قابلیت جستجو و اسکن برای کشف فایل های Junk و بی مصرف و حذف آن ها
۴-لیست سیاه تماس و اس ام اس برای بلاک کردن تماس و پیامک های ناخواسته
۵-دارای سرعت بسیار بالا در اسکن کردن گوشی جهت شناسایی ویروس ها

CM Security Antivirus AppLock آنتی ویروسی بسیار قدرتمند و حرفه ای برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که با نصب بودن بر روی گوشی همراه اندرویدی خود می توانید از بابت آلوده نشدن گوشی به هر نوع ویروسی خاطر جمع باشید. این نرم افزار امکان اسکن کردن کامل گوشی را به کاربران می دهد و در صورتی که پیش از این به ویروس آلوده شده باشد، ویروس ها را شناسایی کرده و اقدام به پاکسازی آنها خواهد نمود.

تصویر آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

سرعت اسکن کردن این نرم افزار بسیار بالا بوده و می تواند با سرعت بالایی گوشی شما را اسکن کرد. با اسکن کردن گوشی همچنین فایل های اضافی و بی مصرف داخل آن نیز برای شما نمایش داده می شوند که می توانید آنها را پاک کنید تا به این ترتیب سرعت گوشی همراه افزایش یابد. بخش لیست سیاه برنامه CM Security Antivirus AppLock امکان بلاک کردن تماس ها و پیامک های ناخواسته از سوی شماره های مزاحم را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در صورتی که مزاحم دارید، با این کار بتوانید از مزاحمت آنها جلوگیری کنید.

این نرم افزار همچنین امکان یافتن گوشی های سرقت شده را نیز از طریق سایت cmsecurity.ksmobile.com به کاربران می دهد. به این ترتیب شما می توانید در صورت به سرقت رفتن گوشی همراه از طریق مراجعه به وب سایت سازنده، مکان گوشی خود را مشاهده کنید.

تصویر آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

تصویر آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

تصویر آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

توجه: با توجه به اینکه در ایران و حتی تعدادی از کشورهای دیگر استفاده از نرم افزارهای اندرویدی کرک شده رواج فراوان دارد ممکن است تعدادی از برنامه های نصبی شما توسط این آنتی ویروس و یا هر آنتی ویروسی که مد نظر شماست به عنوان ویروس شناخته شود اما در واقع ویروسی در کار نیست و فایل های کرک موجود در نرم افزار که توسط کرکر قرار داده شده به عنوان فایل های مخرب توسط آنتی ویروس ها شناسایی می شوند لذا به همین دلیل می توانید در حذف نرم افزارهایی که توسط آنتی ویروس ها به عنوان مخرب شناسایی می شوند ، سختگیر نباشید.

 

تریلر اجرایی از آنتی ویروس قدرتمند CM-Security

 

 

down300DOWNLOAD B.O.X

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دانلود فایل نصبی برنامه مخصوص اندروید +۴٫۰ با لینک مستقیم – ۱۷ مگابایت

دانلود فایل نصبی برنامه مخصوص اندروید +۵٫۰ با لینک مستقیم – ۱۵ مگابایت

دانلود فایل نصبی برنامه مخصوص اندروید +۶٫۰ با لینک مستقیم – ۱۳ مگابایت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  حجم فایل : — مگابایت

down300  نوع فایل : apk

down300 منبع و پسورد:www.mer30download.com

دانلود CM Security 3.2.0 – آنتی ویروس و برنامه قدرتمند امنیتی اندروید | دانلود CM Security AppLock Antivirus 3.2.0 بهترین آنتی ویروس اندروید | دانلود برنامه امنیتی CM Security Antivirus AppLock اندروید

 

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *