مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود آموزش تصویری پاورپوینت powerpoint

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 21 دی 1395
۲۴ دی ۱۳۹۵ در ۷:۵۰ ق٫ظ

دانلود آموزش تصویری پاورپوینت powerpoint

دانلود کتاب آموزش تصویری powerpoint پاورپوینت اندروید

دانلود آموزش تصویری پاورپوینت

دانلود آموزش تصویری پاورپوینت

آموزش تصویری پاورپوینت
دانلود آموزش پاورپوینت به زبان فارسی

نرم افزار پاورپوینت powerpoint نرم افزاری ساده و کاربردی برای ساخت برنامه های چندرسانه ای مانند کاتالوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی است. در اغلب موارد بیشترین مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم میباشد.این نرم افزار اغلب موارد برای ارائه ی یک گزارش یا کار برای دانشجویان و , اسانید و دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

پاورپوینت یکی از نرم افزار های مجموعه مایکروسافت آفیس می باشد که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است.در این پست ما آموزش تصویری از مقدماتی تا پیشرفته پاورپوینت را برای شما دوستان آماده کرده ایم.که دوستان می توانند در ادامه مطلب این آموزش را دریافت کنند.

 

آموزش تصویری پاورپوینت

آموزش پاورپوینت pdf | آموزش تصویری پاورپوینت

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پاور پوینت چیست

دانلود آموزش پاورپوینت ۲۰۱۳ pdf,دانلود فیلم آموزش پاورپوینت ۲۰۱۳,آموزش تصویری پاورپوینت ۲۰۱۳,آموزش گام به گام پاورپوینت ۲۰۱۳,آموزش پاورپوینت ۲۰۱۳ به زبان فارسی,دانلود آموزش تصویری پاورپوینت,آموزش ساخت پاورپوینت حرفه ای ۲۰۱۳,دانلود آموزش پاورپوینت ۲۰۱۰

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها