مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود کتاب دا نسخه pdf و صوتی – کتاب “دا” نوشته سیده زهرا حسینی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 22 مهر 1395
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ در ۵:۰۳ ق٫ظ

دانلود کتاب دا نسخه pdf و صوتی – کتاب “دا” نوشته سیده زهرا حسینی

کتاب دا اثر سیده زهرا حسینی | نسخه pdf و صوتی کتاب دا

دانلود کتاب دا نسخه pdf و صوتی

دانلود کتاب دا نسخه pdf و صوتی

دا نام کتاب روایت خاطرات سیده زهرا حسینی است که در مورد جنگ ایران و عراق و به اهتمام سیده اعظم حسینی نگاشته شده و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده‌است. دا، در زبان کردی به معنی مادر است و زهرا حسینی که خود یکی از کردهای پهله زرین آباد استان ایلام است با انتخاب این عنوان سعی کرده به موضوع مقاومت مادران ایرانی در طول جنگ ایران و عراق بپردازد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این کتاب مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب در زمینهٔ خاطره‌نگاری جنگ هشت سالهٔ ایران و عراق محسوب می‌شود.کتاب دا پرمخاطب ترین کتاب سال ۱۳۸۸ در ایران بود.

خاطرات ذکر شده در این کتاب در دو شهر بصره و خرمشهر است و سال‌های محاصره خرمشهر توسط نیروهای عراقی محور مرکزی کتاب را تشکیل می‌دهد. حسینی در آن زمان دختر ۱۷ ساله‌ای بوده و گوشه‌ای از تاریخ جنگ را بازگو می‌کند که غالباً به اشغال و فتح خرمشهر مربوط می‌شود.این کتاب توسط پال اسپراکمن، به زبان انگلیسی ترجمه شده و توسط انتشارات مزدا در آمریکا به چاپ رسید و با حضور مترجم آن در محل نمایندگی دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد (نیویورک) رونمایی شد.(منبع توضیحات:ویکی پدیای فارسی).

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی دانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلود

♥نوع فایل:pdf

♥حجم فایل:-مگابایت

 

لینک دانلود رایگان به دستور صاحب اثر حذف گردید

خرید از صاحب اثر

 

دانلود کتاب دا نسخه pdf و صوتی – کتاب “دا” نوشته سیده زهرا حسینی

Syeda Zahra Hosseini’s Da Name of the book is narrated memories about the war between Iran and Iraq and the efforts of Side A. Hosseini has written and been published by Navideshahed

 

امتیاز دهید

1/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها