مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود مجموعه تمام کتابهای استاد مطهری نسخه اندروید

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395

مرسی دانلود|دانلود مجموعه تمام کتابهای استاد مطهری نسخه اندروید

کتابهای استاد مطهری نسخه اندروید

دانلود مجموعه تمام کتابهای استاد مطهری نسخه اندروید

دانلود مجموعه تمام کتابهای استاد مطهری نسخه اندروید

دانلود مجموعه تمام کتابهای استاد مطهری در ادامه مطلب…

رسانه مردمی مرسی دانلود روز معلم را به تمام معلمان و اساتید این سرزمین تبریک گفته و آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه این بزرگان دارد.

مرتضی مطهری در ۱۳ بهمن ۱۲۹۸ در شهر فریمان از توابع مشهد در خانواده‌ای روحانی با اصالت سیستانی زاده شد. پدرش شیخ محمد حسین کیخا (مطهری)، نوه شیخ محمد علی کیخا از معتمدین سیستان از دهکده کنگ پیران بخش پشت‌آب شهرستان زابل بود. شیخ محمد علی کیخا بیش از یک قرن پیش برای نزدیکی بیشتر به حرم امام رضا و حوزه علمیه مشهد از شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان به شهرستان فریمان در استان خراسان مهاجرت کرد. مرتضی مطهری در کودکی برای فراگیری دروس ابتدایی به مکتبخانه رفت.

در سن دوازده سالگی به حوزه علمیه مشهد رفت و به تحصیل مقدمات علوم اسلامی پرداخت. در سال ۱۳۱۶ برای تکمیل تحصیلات خود عازم حوزه علمیه قم شد. اندکی پیش از سفر مطهری به قم، عبدالکریم حائری یزدی، بنیانگذار حوزه علمیه درگذشته بود و ریاست حوزه را سه تن از مدرسان بزرگ آن سید محمد حجت، سید صدرالدین صدر و سید محمدتقی خوانساری به عهده گرفته بودند.گفتنی است شهید مطهری که از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی می‌باشد به عنوان یک شخصیت سیستانی کمتر شناخته می‌شود. پدربزرگ این شهید بزرگوار یعنی آخوند ملامحمدعلی کیخا، از علمای برجسته سیستانی بوده است که به همراه خانواده خویش یعنی پدر شهید مطهری به منطقه خراسان کوچ می‌کنند و برای همین ایشان کمتر به عنوان یک سیستانی شناخته شده‌اند.

نرم افزار “نور مطهر” حاوی ۷۲ جلد از کتب گرانقدر شهید مطهری است که بصورت رایگان ارائه شده و به سهولت امکان مطالعه آثار و جستجو در آنها را به شما می دهد و برنامه ای مفید برای طرحهای مطالعاتی آثار استاد شهید خواهد بود.فهرست آثار بر اساس سیر مطالعاتی از آسان به مشکل، در دسترس است و کاربران می توانند بر این اساس، شروع به مطالعه کتب استاد شهید نمایند.

مـــــــــــــــــــــــــــــرسی دانـــــــــــــــــــــــــــــــلود

♥حجم فایل:۹.۱مگابایت

♥نوع فایل:apk

downدانلود مجموعه کتابهای مرتضی مطهری

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها