مرسی دانلود

58
  • admin1
  • 21 سپتامبر 21
  • فیلم ایرانی

دانلود فیلم سینمایی پری سا را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

فیلم پری سا در ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب…

دانلود فیلم پری سا

 دانلود فیلم ایرانی پری سا سینمایی

ساخت : ایران

کارگردان : محمدرضا رحمانی

سال تولید : ۱۳۹۶

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰

دانلود در ادامه مطلب …

معرفی فیلم ایرانی پری سا 

اگر به تماشای موضوعات اجتماعی، درام و خانوادگی علاقه دارید دیدن فیلم سینمایی پری سا را در اولویت خود قرار دهید. این فیلم ایرانی در سال ۱۴۰۰ منتشر شده و با به تصویر کشیدن روایتی جالب توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان را به دنبال داشته باشد. مدت زمان بخش این فیلم سینمایی حدود ۸۰ دقیقه است و بی‌شک تماشای آن لحظات خوبی را برای شما به وجود خواهد آورد. با دانلود فیلم ایرانی با ما همراه باشید.

خلاصه فیلم ایرانی پری سا 

این فیلم ایرانی با پرداختن به معضلات جامعه و مسائل موجود در شبکه‌های اجتماعی، راوی داستانی جالب و باور پذیر است. فیلم‌ پری سا که قبل از انتشار با نام شب لرزه نیز شناخته می‌شد، به برخی از آسیب‌های موجود در جامعه و مربوط به جوانان توجه دارد. بخشی از روایت این فیلم سینمایی تاثیرات مخرب شبکه‌های اجتماعی و مسئله اسید پاشی را به تصویر می‌کشد. بازی کم‌نظیر هنرمندان این فیلم‌ باعث شده تا مخاطبان ارتباط خوبی با موضوع برقرار کرده و برای دیدن این فیلم راغب شوند.

دانلود فیلم پری سا

نقد و بررسی فیلم 

کارگردانی این فیلم سینمایی ایرانی را محمد رضا رحمانی و تهیه کنندگی آن را سعید سعیدی انجام داده است. از اثار درخشان در کارنامه سعید سعیدی می‌توان به تهیه کنندگی آثار موفقی مثل مغز‌های کوچک زنگ زده، دم سرخ‌ها و آثار پر مخاطب دیگری اشاره کرد. عموما آثار این تهیه کننده با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شده و در جشنواره‌های گوناگون شرکت داده می شوند.‌

علیرضا محمودی و محمد رضا رحمانی به طور مشترک فیلمنامه جالب و جذاب این اثر را نگاشته‌اند. شقایق فراهانی، مارال فرجاد، بهاره افشاری، ترلان پروانه، عباس غزالی، تورج فرامرزیان، حمید گودرزی، فاطیما بهارمست، صحرا اسدالهی، فرخنده مافی‌‌زاده از بهترین بازیگران عرصه سینمای ایران هستند که در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل دست اندرکار و سازنده این فیلم می‌توان به صدا برداری: مسیح سراج، جلوه‌های کامپیوتری: محمد پیله ور، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، چهره پرداز: عباس عباسی، فیلمبرداری: معین مطلبی اشاره کرد. جالب است بدانید که عمده فیلمبرداری فیلم پری‌سا در شهر تهران انجام شده است. مرسی دانلود بهترین نسخه موجود این فیلم همراه با دوبله فارسی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد تا از دیدن آن لذت ببرید.

دانلود فیلم پری سا

حمید گودرزی بازیگر فیلم پری سا 

حمید گودرزی یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلوزیون ایران است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی بازیگری از دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران می باشد. حمید گودرزی در فیلم‌های سینمایی مطرحی مثل ایران برگر، داماد خجالتی، کیش و مات، بی وفا، چپ دست،‌ پسران مهتاب و سریال‌های تلوزیونی پر مخاطبی مثل، پنجمین خورشید، زمانه، دیوار شیشه‌ای، مسافری از هند، دلدادگان و… ایفای نقش کرده است. او به تازگی فعالیت خود را در زمینه موسیقی و مجری‌گری نیز شروع کرده و موفقیت نسبتاً خوبی در زمینه‌های نامبرده شده به دست آورده است.

 بهاره افشاری بازیگر فیلم پری سا 

این بازیگر پرکار سینما و تلویزیون با بازی در فیلم او یک فرشته بود شناخته شد. پس از آن بازی در فیلم‌های تلویزیونی مثل فاصله‌ها، نیاز، آخرین بازی و فیلم‌های سینمایی پر فروش مثل، معراجی‌ها، گشت ارشاد ۲، تسویه حساب بهاره افشاری را به شهرت بیشتری رساند. جالب است بدانید این بازیگر موفق در نمایش خانگی ممنوعه نیز خوش درخشید و با استقبال مخاطبان مواجه شد. طراحی لباس و بازیگری تئاتر، زمینه های دیگر فعالیت بهار افشاری هستند.

ترلان‌ پروانه

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون با بازی درخشان در فیلم‌های متعدد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ترلان پروانه در سریال‌های تا ثریا،گذر از رنج ها، ملکوت، زیر تیغ خوش درخشید و پس از آن با بازی در چند فیلم سینمایی پر فروش مثل چپ دست، نصف مال من نصف مال تو، آهوی پیشونی سفید، بی خداحافظی و گربه سیاه به شهرت بیشتری دست یافت. او به تازگی در سریال نمایش خانگی سیاوش به نقش آفرینی پرداخته است.

عباس غزالی بازیگر فیلم پری سا 

سریال وضعیت سفید که از شبکه سه سیما به مخاطبان ارائه می‌شد جزء مجموعه‌هایی بود که عباس غزالی در آن خوش درخشید و با استقبال مخاطبان مواجه شد. سریال‌های پرمخاطب مثل سه پنج دو، حضرت یوسف، مادرانه، رستگاران از جمله آثاری هستند که با بازی بی‌نقص عباس غزالی، به مخاطبان عرضه شدند. این بازیگر توانمند با نقش آفرینی در حیطه‌های مختلف و سبک‌های متفاوت هنر خود را بارها و بارها به تماشاگران اثبات کرده است.

تیزر


لینک های فروش قانونی دانلود فیلم پری سا

دانلود کیفیت bluray با حجم ۴٫۰ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq با حجم ۱٫۷ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۰٫۹۹ گیگابایت ۹۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۴۶۷ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۲۵۳ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۱۲۱۹۸۹

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *