مرسی دانلود

157
  • admin1
  • 31 دسامبر 19
  • فیلم ایرانی

دانلود فیلم مست عشق با لینک مستقیم و کیفیت HD

دانلود فیلم سینمایی مست عشق , دانلود فیلم جدید با کیفیت عالی,

دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم ایرانی جدید

اولین تیزر فیلم مست عشق منتشر شد (دانلود در ادامه مطلب…)

دانلود فیلم مست عشق (فیلم شمس تبریزی و مولانا)

دانلود فیلم با کیفیت Full HD

ژانر : سینمایی

ساخت : ایران – ترکیه

موضوع : تاریخی

 کارگردان : حسن فتحی

زبان : فارسی

سال تولید : ۱۳۹۸

تاریخ اکران: ——–

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما

برای اطلاعات و اخبار منتشر شده به ادامه مطلب مراجعه کنید…

بازیگران

شهاب حسینی , پارسا پیروزفر , حسام منظور (لیست بازیگران به روز خواهد شد.در حال حاضر فقط این تعداد بازیگر اعلام شده) بازیگر ترکیه ای ابراهیم چلیکول , هانده ارچل,سلما ارگچ،بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم و…

خلاصه فیلم

فیلم مست عشق،روایتی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی خواهد بود و …

دانلود فیلم مست عشق

بیوگرافی شهاب حسینی در فیلم مست عشق حسن فتحی

شهاب حسینی – مست عشق :

متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران می باشد.او کارگردان،بازیگر و هنر پیشه سینما و تلویزیون می باشد.که می توان او را یکی از ۵ بازیگر برتر حال حاضر سینمای ایران داست که در بسیاری از فیلم ها و سریال های خوش درخشیده است و این روزها مشغول ساخت سریال مست عشق در ترکیه به کارگردانی حسن فتحی می باشد.او در فیلم جدایی نادر از سیمین و فروشنده مفتخر به دریافت جایزه های معتبر از جشنواره ها شده است.او با فیلم رخساره ساخته امبر قویدل پا به عرصه سینما گذاشت.او در سریال پس از باران،مدار صفر درجه،شوق پرواز و شهرزاد نیز به زیبایی درخشید و این از آثار پرافتخار شهاب حسینی در تلویزیون به شمار می آید..

دانلود فیلم مست عشق

بیوگرافی پارسا پیروزفر در فیلم مست عشق حسن فتحی

پارسا پیروفر – مست عشق

پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران می باشد.او هنرپیشه تئاتر و سینما و مترجم می باشد.او دست پرورده استاد سمندریان می باشد و آموزش های لازم را در محضر این استاد به نام فرا گرفته است.اولین نقش پارسا پیروزفر را می توانیم در سال ۱۳۷۳ در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی می باشد.از آثار بنام او می توانیم سریال در چشم باد مسعود جعفری جوزانی را نام برد.از جدیدترین آثار سینمایی او می توانیم به فیلم مست عشق،تی تی،مجبوریم اشاره کرد که به زودی در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

مخاطبان عزیز تصاویر از گریم بازیگران و حضور در نقش به روزرسانی خواهد شد و برای مشاهده تصویر با کیفیت اصلی و اندازه واقعی بر روی هر تصویر کلیک فرمایید.

مخاطبان عزیز تصاویر از پشت صحنه فیلم اضافه شد . برای مشاهده تصویر با کیفیت اصلی و اندازه واقعی بر روی هر تصویر کلیک فرمایید.

دوستان برای آگاهی از انتشار و زمان پخش فیلم ها به کانال تلگرامی ما mer30download@ بپیوندید


لینک دانلود پس از پخش و اکران در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد

پخش در شبکه نمایش خانگی ۴ الی ۶ ماه پس از اکران

خبرهای جدید فیلم به روز رسانی خواهد شد.


توضیحی درباره بازیگران مست عشق

شهاب حسینی، بازیگر سینمای ایران برای بازی در فیلم سینمایی «فروشنده» جایزه نخل طلایی بهترین بازیگر نقش اول مرد را در جشنواره فیلم کن دریافت کرده است و سریال شهرزاد یکی از پرمخاطب ترین سریال های وی می باشد و یکی از ارزشمندترین بازیگرهای سینمای ایران هستن.

همایون شجریان و سهراب پورناظری نیز به فیلم مست عشق حسن فتحی پیوستند این دو خواننده برجسته کشورمون بخش‌های آوازی را اجرا خواهند کرد و خواننده های مطرح ترکی و چند کشور همسایه نیز اضافه خواهند شد.

بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم بازیگران مشهور ترکیه ای به جمع بازیگران مست عشق به کارگردانی حسن فتحی اضافه شدند.بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد فرزند مولانا خواهد بود.بوران کوزوم در نقش علاءالدین ایفای نقش خواهند کرد.بنسو سورال در نقش مریم ایفای نقش خواهد داشت.

حسن فتحی در زمینه ساخت سریال بسیار فعال و پرکارتر بوده تا فیلم. سریال «شهرزاد» را می توانیم یکی از پرمخاطبترین سریالهای شبکه نمایش خانگی دانست. سریال جیران نیز یکی از پروژه‌های حسن فتحی محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. از سریال‌های دیگر حسن فتحی می‌توان به «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها» و «زمانه» اشاره کرد.

تیزر ۱ | تیزر۲

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *