مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم سنگ قرمز red stone 2021

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 21 آذر 1400
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۸ ب٫ظ

دانلود فیلم سنگ قرمز red stone 2021 به کارگردانی Derek Presley را هم اکنون با لینک مستقیم، ‍ ‍ و کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و از تماشایی آن لذت ببرید.

 فیلم خارجی سنگ قرمز توسط  Derek Presley کارگردانی شده است، بنابراین توصیه می کنیم تماشای این فیلم جذاب و هیجان انگیز را با مرسی دانلود تجربه کنید.

دانلود فیلم سنگ قرمز red stone 2021

دانلود فیلم سنگ قرمز red stone 2021

ژانر: هیجان انگیز

محصول: آمریکا

سال تولید: ۲۰۲۱

مخاطب: مناسب برای بالای ۱۳ سال

امتیاز: ۶.۰/۱۰ IMDB

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

کارگردان: Derek Presley

بازیگران: Neal McDonough, Michael Cudlitz, Alexandria DeBerry

دانلود در ادامه مطلب

درباره فیلم سنگ قرمز red stone 2021

سنگ قرمز، فیلم خارجی بسیار هیجان انگیز و اکشن می‌باشد که درک پرسلی در سال ۲۰۲۱  آن را ساخته است و داستان این فیلم درباره یک قاتل حرفه ای می‌باشد که در پی ماموریتی به دنبال یافتن نوجوانی است تا افراد دسته رقیب یا اف بی آی نتوانند زودتر آن را پیدا کنند.

این نوجوان شاهد دیدن قتل برادر بزرگش بوده است که توسط یک جنایتکار سنگدل و بی رحم جنوبی اتفاق افتاده است، قاتل حرفه ای با گذشت زمان دچار شک و تردید درباره راه مرگبار خود می‌شود و بدین ترتیب بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و باید سمت و سوی راه خود را انتخاب کند و از اینجا داستان مهیج این فیلم شروع می‌شود.  دانلود این فیلم خارجی مهیج را از سایت مرسی دانلود از دست ندهید چرا که این سایت با قرار دادن زیرنویس فارسی به شما کمک می کند تا وقایع فیلم خارجی سنگ قرمز را بیشتر درک کنید.

دانلود فیلم سنگ قرمز red stone 2021

بازیگران و سایر عوامل سازنده فیلم red stone 2021

بازیگران اصلی این فیلم نیل مک‌ دونا، مایکل کادلیتز، الی دیبری، مایک دوپود می‌باشند و کارگردانی و نویسندگی این فیلم خارجی اکشن و جذاب بر عهده درک پرسلی بوده است که در کشور آمریکا و در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. همچنین تهیه‌کننده این فیلم Alex Blackmon و آهنگساز آن Stephen Endelman می‌باشد و از سایر عوامل سازنده این فیلم می توان به مدیر فیلمبرداری Garrett Schwindt، تدوین گر Amanda Hughes و طراح چهره‌پردازی Daniela Cordoba اشاره کرد.

با توجه به این که این فیلم توسط سایت مرسی دانلود بازبینی گردیده است، به همین جهت فیلم سنگ قرمز red stone 2021 دارای هیچ گونه صحنه غیراخلاقی و منشوری نیست و علاقمندان به دیدن فیلم های خارجی هیجان انگیز و اکشن می‌توانند در جمع خانواده به تماشایی این فیلم بپردازند و از تماشایی خانوادگی آن لذت ببرند، بنابراین دانلود فیلم خارجی سنگ قرمز را از سایت مرسی دانلود را از دست ندهید!


لینک های دانلود فیلم red stone 2021

نسخه زیرنویس فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq زیرنویس فارسی (حجم ۲.۵ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۱.۸ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ زیرنویس فارسی (حجم ۹۳۰ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۶۵۲ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها