مرسی دانلود

24
  • admin1
  • 14 دسامبر 21
  • دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم خارجی خانه پر سر و صدا A Loud House Christmas 2021 را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و به تماشایی این فیلم جالب و مخاطب پسند بپردازید.

فیلم خارجی خانه پر سر و صدا به کارگردانی جاناتان جاج با ژانر کمدی تولید شده است.

دانلود فیلم خانه پر سر و صدا A Loud House Christmas 2021

دانلود فیلم خانه پر سر و صدا A Loud House Christmas 2021

نام فیلم : A Loud House Christmas

ژانر (موضوع) : کمدی

امتیاز : ۴٫۱ در سایت IMDb

سال انتشار : ۲۰۲۱

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Jonathan Judge

بازیگران :Wolfgang Schaefer, Jazir Bruno, Lexi de Bandeto

دانلود در ادامه مطلب

خلاصه داستان A Loud House Christmas

این فیلم در مورد پسری یازده ساله به نام لینکلن لاود می‌باشد که خود را برای جشن بزرگ کریسمس آماده می‌سازد، اما متوجه می‌شود که بر خلاف سنت دیرینه و خانوادگی آنها ۱۰ خواهر او قصد دارند، برای جشن کریسمس در جای دیگری باشند. به همین دلیل با همکاری دوستش کلاید مک تلاش می‌کنند تا به خانواده لینکلن یادآوری نمایند که در روز کریسمس باید همه اعضای خانواده در کنار هم این روز بزرگ و به یادماندنی را جشن بگیرند و سنت‌های خانوادگی خود را حفظ کنند. بنابراین در مأموریتی هیجان انگیز قصد دارند تا برنامه‌های خواهران لینکلن را به هم بریزند تا آنها مجبور شوند به خانه بازگردند تا در روز کریسمس در کنار هم باشند و سنت‌های خانوادگی از بین نرود و داستان این فیلم تماشایی از این جا شروع خواهد شد و … .

دانلود فیلم خانه پر سر و صدا A Loud House Christmas 2021

درباره فیلم خانه پر سر و صدا

فیلم خارجی خانه پر سر و صدا دارای محتوای اجتماعی، کمدی و خانوادگی است که توسط کارگردان جاناتان جاج در سال ۲۰۲۱ در آمریکا تولید گردیده و فیلمنامه این اثر معروف توسط نویسنده ماهر به نام لیز مکی نگاشته شده است. در این فیلم خارجی جذاب و کمدی شخصیت‌های مختلفی هنرنمایی نموده‌اند که از جمله می‌توان به برایان استپانک که نقش لین لود پدر را بازی می‌کند. با مورتا ماس  که در نقش ریتا لود هنرنمایی کرده و لکسی دی بندتو نیز در نقش لوری لود می باشد، همچنین از سایر بازیگران این فیلم می‌توان به دورا دلفین، سوفیا وودوارد، کاترین اشمور بردلی نیز اشاره کرد که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
بنابراین اگر طرفداران فیلم های خارجی کمدی هستید به شما توصیه می‌کنم تا دانلود فیلم خارجی دوبله A Loud House Christmas 2021 را از سایت مرسی دانلود از دست ندهید! از آنجایی که مرسی دانلود با کیفیت بالا امکان دریافت این فیلم را فراهم نموده و شما عزیزان می‌توانید فیلم خانه پر سر و صدا را به صورت دوبله شده یا با زیرنویس فارسی از این سایت دریافت کنید.


لینک های دانلود فیلم خانه پر سر و صدا A Loud House Christmas 2021

نسخه زیرنویس فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq زیرنویس فارسی (حجم ۱٫۵ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۱٫۱ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ زیرنویس فارسی (حجم ۵۵۶ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ زیرنویس فارسی (حجم ۳۹۰ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *