مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم بی عنوان با کیفیت عالی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1400

دانلود فیلم بی عنوان را همینک با لینک مستقیم،‍ و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

 فیلم بی عنوان کارگردانی ارد درویش در ژانر اجتماعی ، خانوادگی و درام می باشد.

دانلود در ادامه مطلب…

دانلود فیلم بی عنوان با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی بی عنوان

نام اثر :  فیلم بی عنوان

ژانر : اجتماعی ، خانوادگی و درام

سال تولید : ۱۳۹۱

پخش:خرداد ۱۴۰۰

کارگردان : ارد درویش

دانلود در ادامه مطلب…

معرفی فیلم ایرانی بی عنوان

این فیلم ایرانی به کارگردانی ارد درویش و تهیه کنندگی اردلان و ارد درویش است که در سال ۱۳۹۱ ساخته شده است و حالا بعد از سپری شدن ۹سال در بخش نمایش خانگی منتشر شده است. در این بازیگران مطرح و سرشناسی بازی کرده اند. مدت زمان فیلم بی عنوان ۷۴ دقیقه است و فیلم در ژانر اجتماعی ، خانوادگی و درام میباشد که میتوانید با تمام اعضای خانواده از تماشای این فیلم زیبا و جذاب لذت ببرید. اکثر فیلم های ایرانی با این ژانر موضوعی در مورد خانواده و مشکلاتی که ممکن است برای هر کس به وجود بیاد صحبت میکند و با به تصویر کشیدن حس شادی در مقابل ناامید و یاس سعی میکند که مردمانی که این مشکلات را دارند همدردی کنند و به آنها امید دهند. هدف اصلی این جور فیلم ها این است که نشان دهند اگر انسان هدفی در زندگی دارد باید تمام تلاش را برای رسیدن به این موضوع بکند و همیشه روی کمک و یاری خداوند در هر زمینه ای حساب کنند. با دانلود فیلم ایرانی در مرسی دانلود با ما همراه باشید.

خلاصه فیلم ایرانی بی عنوان

فیلم زیبا و جذاب بی عنوان در مورد دو زوج است که رابطه ی زناشویی آنها با مشکلات و دردسرهایی روبه رو شده است. این دوج زوج سعی میکنند که با هم از پس این مشکلات برآیند اما باید ببینند که تقدیر و سرنوشت برای آنها چه چیزی رقم زده است. با گذشت فیلم این زوج ها میفهمند که تنهایی نمیتوانند با مشکلاک مقابله کنند…

دانلود فیلم بی عنوان

بازیگران بی عنوان

امین زندگانی: این بازیگر سرشناس متولد سال ۱۳۷۱ است. او در شته ی هنر و تئاتر تحصیل کرده است و شغل حرفه ای خودش را از سال ۱۳۷۰ شروع کرده است و با تلاش های بسیار به جایگاه الانش رسیده است. جالب است که بدانید او در خانواده ای هنری به دنیا آمده است و پدرش یکی از استادان مشهور موسیقی است. از کارهای تئاتر او میتوان به مرثیه ای برای یک دراکولا و پایین گذر سقاخانه اشاره کرد و از بین فیلم هایی که در آن نش آفرینی کرده است میتوان به فیلم زد و بند و فیلم شهابی از جنس نور اشاره کرد.

نگین معتضدی: نگین معتضدی در فیلم زیبای ویلای من به کارگردانی مهران مدیری خود و هنر و استعدادش را به خوبی به نمایش گذاشت و باعث شد توجه کارگردانان و تهیه کنندگان معروف را به خود جلب کند. او متولد سال ۱۳۶۴ است و در فیلم سینمابب سپید و سیاه  به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۸ و همچنین فیلم خیابان یک‌طرفه به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور در سال ۱۳۹۰ ایفای نقش کرده است.

عباس غزالی: عباس غزالی جوانی است که دیپلم رشته علوم انسانی و ادبیات را دارد و بهترین سریالی که او را به شهرت رساند سریال وضعیت سفید است. او که متولد سال ۱۳۶۳ است در حال حاضر متاهل است. او حتی توانست برنده ی جایزه ی بازیگری از جشنواره استانی تهران برای نمایش مقصد آن بی‌گناه شوند.

دانلود فیلم ایرانی بی عنوان

رامین ناصرنصیر: او متولد سال ۱۳۵۴ است و بهترین عملکرد را در زمینه کارگردانی و بازیگری دارد و اصالتا اهل لاهیجان است. او استعدادی هم در زمینه ی نویسندگی دارد که قابل تحسین و تشویق است و حالا در فیلم بی عنوان به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است.

دانلود فیلم ایرانی بی عنوان با لینک مستقیم

شهرزاد کمال زاده: او ۳۶ ساله است و زمینه ی بازیگری فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کزده است. قابل ذکر است که مدرک تحصیلی او مهندسی کامپیوتر است. او با سریال بی نقص هزاران چشم به معروفیت رسیده است. همچنین او در فیلم اولین امضا برای رعنا ایفای نقش کرده است.

دانلود فیلم ایرانی بی عنوان با لینک مستقیم

رضا رویگری: او که متولد سال ۱۳۲۵ در تهران است به یکی از با استعداد ترین بازیگران میانسال در ایران تبدیل شده است. رضا رویگری علاوه بر بازیگری در حرفه های دیگری مثل خوانندگی هم استعداد دارد و فعالیت میکند. از فیلم های مشهور او میتوان به فیلم اخراجی‌ها ۳ اشاره کرده که باید بگویم بسیار هم پر طرفدار و محبوب و خاطره انگیز است.با دانلود فیلم ایرانی جذاب در ادامه با ما همراه باشید.


لینک های دانلود فیلم بی عنوان

دانلود کیفیت bluray با حجم ۳.۹ گیگابایت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۴ گیگابایت ۹۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۷۹۳ مگابایت ۹۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۴۲۴ مگابایت ۸۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۲۶۳ مگابایت ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۱۲۱۹۸۹

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها