مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود فیلم جنون

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1400

دانلود فیلم ایرانی جنون را همینک با لینک مستقیم،‍ و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

فیلم ایرانی جنون به کارگردانی کامران قدکچیان در ژانر اجتماعی می باشد.

دانلود فیلم ایرانی جنون به کارگردانی کامران قدکچیان

منتشر شد.

دانلود در ادامه مطلب

دانلود فیلم ایرانی جنون به کارگردانی کامران قدکچیان

دانلود فیلم ایرانی جنون با تمام کیفیت‌ها

نام اثر : فیلم ایرانی جنون

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۹

پخش:۱۴۰۰

کارگردان : کامران قدکچیان

دانلود در ادامه مطلب…

معرفی فیلم ایرانی جنون

فیلم جنون به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی این فیلم را موسسه رسانه‌های تصویری بر عهده داشته است. نمایشنامه این فیلم به قلم پیمان عباسی است‌. موضوع این فیلم ترسناک و اجتماعی است و در سال ۱۳۹۶ به تولید رسیده است.

بازیگرانی نظیر میترا حجار، کامبیز دیرباز، آشا محرابی، قربان نجفی، مجید جعفری و مهرناز افلاکیان ستایش محمودی و بینا خردمند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جنون کامران قدکچیان به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمیشود. مدت زمان این فیلم یک ساعت و ۴۱ دقیقه است. میترا هاجر و کامبیز دیر باز در این فیلم شخصیت‌های اصلی فیلم محسوب می‌شوند. در پی همین موضوع در اینجا بخشی از بیو‌گرافی انها را مطرح خواهیم کرد. با دانلود فیلم ایرانی با ما باشید.

فیلم ترسناک جنون ایرانی

کامبیز دیر باز

او بازیگری پر طرفدار در سینما و تلویزیون است. ‌او فعالیت خود را در زمینه هنری از سال ۱۳۷۶ با سیاوش خوانی شروع کرده و سپس فعالیت سینمایی خود را با فیلم دختران انتظار آغاز نموده است. همچنین او با بازی در فیلم سینمایی اخراجی‌ها پیش از پیش مطرح شد و در پی آن با بازی در سریال نابرده رنج به شهرت رسید.

میترا حجار

بازیگر ایرانی که از سال ۱۳۷۶ با بازی کردن نقشی در فیلم غریبانه در این عرصه وارد شده است. پس از این فیلم توانست موفق با بازی در فیلم‌هایی با کارگردان‌های با سابقه شود. همین موضوع سبب پیشرفت او در زمینه بازیگری شد. نکته مورد توجه درباره او این است که میترا حجار در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و فعالیت موسیقیایی خود را نیز در کنار بازیگری ادامه میدهد.

آشا محرابی

وی از فعالان در تلویزیون و سینما و رادیو است. تحصیلات ایشان در زبان انگلیسی و بین الملل و کارگردانی و بازیگری می‌باشد و همچنین باید ذکر کرد که اشا محرابی فارغ تحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست. در فیلم هایی سینمایی چون جنون، عشق و خیانت، دو لکه ابر، ماهرخ، از رئیس جمهور پاداش نگیر و ….به بازی پرداخته است. در فیلم‌های تلویزیونی نظیر مرا بشناس، کارت به کارت، در دنیای من و هفت سین و ….به ایفای نقش پرداخته است.

موضوع فیلم جنون ایرانی

این داستان در مورد سنتی در منطقه‌ای در کنار بندر‌های خلیج‌ فارس است. از لحاظ جغرافیایی، منطقه‌ای خاص به شمار می‌رود است که در این محدوده سنتی در بین اهالی آنجا وجود دارد که در واقع به آن سنت راز می‌گویند که یک مراسم جن‌گیری در جنوب ایران به حساب می‌آید.

البته این سنت مورد قبول بخشی از  قدیمیای این منطقه است و بخش دیگری از مردم این سنت را قبول ندارند. در پی این سنت بهزاد(کامبیز دیر باز) معتقد است که روح برساد بدن او را تسخیر خود نموده و حال این مرد با ورود به خلوت غزل(میترا حجار) اتفاقاتی را در طول فیلم رخ میدهد که سبب برانگیخته شدن ترس و دلهره است و ….

دانلود فیلم سینمایی ایرانی جنون

نقد و بررسی فیلم

لازم به ذکر است که بگوییم کامران قدکچیان قبل از کارگردانی این اثر کارگردانی فیلمهایی چون گردباد، جانان، کوچه های شمرون و… را بر عهده داشته . این موضوع نشان دهنده این است که او کارگردانی با تجربه است. همچنین انتخاب بازیگرانی چون اشا محرابی،کامبیز دیرباز و میترا حجار نشان دهنده این است که او در انتخاب بازیگر به خوبی از عهده کار بر آمده است.

شما با تماشای فیلم جنون میترا حجار به این نتیجه می‌رسید که بازیگرانی که او در این فیلم به کار برده است بسیار ماهرانه توانسته‌اند در نقش خود فرو بروند. همچنین بازی عالی را ارائه دهند و این نشان دهنده حسن انتخاب کارگردان است.

طبق آمار‌های به دست آمده از  نظرات و پیشنهادات شما این فیلم، فیلمی خوب به شمار میرود و توصیه شده توسط تماشاگران است.

برای دیدن این سریال مهیج و دیدنی همین الان به سایت مرسی دانلود مراجعه کنید و این فیلم را با کیفیت اصلی و دانلود فرمائید. همچنین شما عزیزان میتوانید این فیلم را  به صورت آنلاین نیز تماشا کنید.

تیزر فیلم جنون


لینک های قانونی دانلود فیلم جنون

دانلود کیفیت انتخابی ۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸۰ لینک مستقیم

===========

پشتیبانی:

پشتیبانی : تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۸۱۲۱۹۸۹

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها