مرسی دانلود

117
  • admin1
  • 27 آوریل 17
  • فیلم مذهبی

مرسی دانلود|دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح – به صورت انیمیشن برای کودکان و نوجوانان – همچنین کلیپ اموزش نماز برای شیعه

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح

آموزش تصویری نماز برای کودکان و بزرگسالان

نماز, بزرگ ترين عبادت و مهم ترين سفارش انبيا است. لقمان حكيم پـسـرش را بـه نـمـاز تـوصـيه مى كند.۱ حضرت عيسى(ع) در گهواره فـرمـود: خـدايـم مـرا بـه نـماز و زكات سفارش كرده است.۲ حضرت ابـراهـيـم(ع) هـمـسر و كودك خويش را در بيابان هاى داغ مكه آن هـنـگـام كه هيچ آب و گياهى نداشت, براى به پا داشتن نماز مسكن داد.۳ پـيـشـوايـان مـعـصوم ـ عليهم السلام ـ هنگام نماز رنگ مى باختند.
گـرچـه بـعـضـى نـمـاز را به خاطر بهشت يا ترس از عذاب جهنم مى خـوانند, اما حضرت على(ع) نه براى تجارت و ترس از آتش, بلكه به خاطر شايستگى خدا براى عبادت نماز مى خواند.دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح در ادمه مطلب .

دانلود فیلم آموزش نماز,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای اندروید,دانلود آموزش تصویری نماز برای کودکان,دانلود آموزش صوتی نماز,دانلود فیلم آموزش وضو و نماز,دانلود کتاب آموزش نماز,دانلود کتاب نماز کامل,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای کامپیوتر

 ****** www.mer30download.com ******

دانلود فیلم آموزش نماز به همراه قرائت صحیح به صورت انیمیشن مناسب برای کودکان و نوجوانان + بزرگسالان

فرمت فرمت:mp4-pdf

حجم حجم: ۳۰ مگابات

دانلوددانلود آموزش نماز به صورت انیمیشن با تلفظ صحیح

حجم حجم: ۲۱ مگابات

دانلود دانلود اموزش نماز صبح انیمیشن با قرائت صحیح برای کودکان

حجم حجم: ۵ مگابات

دانلوددانلود اموزش نماز جماعت صبح و مکبری به صورت انیمیشن

حجم حجم: ۵ مگابات

دانلوددانلود اموزش نماز  به صورت انیمیشن

حجم حجم: ۲۷ مگابات

دانلوددانلود  اموزش نماز و وضو نسخه pdf

====================================================================

دانلود فیلم آموزش نماز,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای اندروید,دانلود آموزش تصویری نماز برای کودکان,دانلود آموزش صوتی نماز,دانلود فیلم آموزش وضو و نماز,دانلود کتاب آموزش نماز,دانلود کتاب نماز کامل,دانلود نرم افزار آموزش نماز برای کامپیوتر

امام‏ علی (ع) : نماز بر کودکان،زمانی که عقلشان رسید لازم است

امام صادق (ع) : هنگامی که کودک نماز یاد گرفت خداوندگناهان پدرومادرش رامیبخشد

امام باقر (ع) : كودكانتان راوقتى۷ساله شدند،به نماز امر كنید

نظر مراجع تقلید در مورد تلفظ صحیح نماز

آیت الله سیستانی(مدظله)
اگریکی ازکلمات حمد یاسوره را عمدا یا ازروی جهل تقصیری نگویدیابه جای حرفی حرف دیگری بگوید مثلا به جای “ض”،”ذ”یا”ز” بگویدیا زیر وزبر حرفی رارعایت نکند؛به گونه ای که غلط شمرده شود یا تشدید را نگوید ،نماز او باطل است.
آیت الله خامنه ای(مدظله)
اگر براى کسى از طريق معتبر يقين حاصل شود که حروف را هنگام قرائت از مخارج صحيح خود ادا نمى‏کند و يا به‌طور کلى حروف و کلمات را صحيح تلفظ نمى‏نمايد و زمينه مناسبى براى يادگيرى از جميع جهات دارد، مثل اين که استعداد خوبى و يا فرصت مناسبى براى فراگيرى اين علم دارد، آيا واجب است در حد استعداد سعى در آموختن قرائت صحيح نمايد؟
ج: ملاک در صحّت‏ قرائت، موافقت آن با نحوه قرائت اهل لغتى است که قواعد تجويد از آنها گرفته شده است. بنا بر اين اگر اختلاف نظرات علماى تجويد در کيفيت تلفظ يکى از حروف ناشى از اختلاف آنان در فهم نحوه تلفظ اهل لغت باشد، مرجع حل اختلاف، خود عرف اهل لغت است. ولى اگر اختلاف نظرات آنان ناشى از اختلاف خود آنان در کيفيت تلفظ باشد، مکلّف در انتخاب هر يک از آن اقوال مخيّر است. کسى که قرائت خود را صحيح نمى‏داند، بايد در صورت تمکن براى يادگيرى قرائت صحيح اقدام نمايد.

س ۴۶۶: س ۴۶۷: آيا ادا کامل الفاظ عربى در نماز واجب است؟ آيا اگر کلمات به‌صورت عربى صحيح و کامل تلفظ نشود، نماز محکوم به صحّت‏ است؟
ج: واجب است که همه ذکرهاى واجب نماز از قبيل قرائت حمد و سوره و غير آنها به‌طور صحيح قرائت شود و اگر نمازگزار کيفيت صحيح تلفظ کلمات عربى را نمى‏داند، واجب است که ياد بگيرد و اگر قادر به يادگيرى نيست، معذور است.

آیت الله مکارم شیرازی(مدظله)
منظور ازاین که باید قرائت و ذکر نماز صحیح خوانده شود چیست؟
تلفّظ صحیح به مقدارى که عرب آن را عربى صحیح بداند لازم است ولى مراعات دقّتهاى علماى تجوید لازم نیست.
س:شخصی در ابتدای سنین بلوغ نمی دانسته که اذکار نماز را باید با تلفظ صحیح عربی بخواند آیا اکنون باید آن نمازها را قضا کند؟
ج:گر جاهل مقصر بوده باید نمازهایی را که یقین دارد غلط خوانده تدریجاً قضا کند.
منظور شما از «فقط رعایت لحن عربی در مورد قرائت کافی است» چه می باشد؟ آیا تنها رعایت فتحه، کسره و ضمه کافی است؟
رعایت اعراب و مخارج حروف لازم است ولی رعایت دقائق تجویدی لزومی ندارد.

آیت الله بهجت (ره)
۴۶۵٫ اينجانب چندين سال نماز خوانده ام و اكنون متوجه شده ام كه در اثر جهل به مسأله، قرائت حمد و سوره ى نمازم صحيح نبوده است، آيا بايد نمازها را قضا كنم؟
ج. بله، احتياطا بايد قضا كنيد.

۴۶۷٫ اگر كسى قادر به تلفظ صحيح و اداى بعضى حروف نماز نباشد، چه تكليفى دارد؟
ج. اگر به هيچ وجه نتواند صحيح آن را ياد بگيرد، هر طور كه مى تواند بخواند و احتياط مستحب در آن است كه نماز را به جماعت به جا آورد.

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *