مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود سریال حرفه ای

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1400

دانلود سریال ایرانی حرفه ای را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود،دریافت کنید.

 سریال حرفه ای در ژانر اجتماعی می باشد.

قسمت اول تا شانزدهم (آخر) منتشر شد،دانلود در ادامه مطلب…

دانلود سریال حرفه ای

دانلود سریال ایرانی حرفه ای

ساخت : ایران

کارگردان : مصطفی تقی زاده

تهیه کننده: سعید خانی

سال تولید : ۱۴۰۰

تاریخ انتشار : نیمه دوم مهر ۱۴۰۰

دانلود در ادامه مطلب …

معرفی سریال ایرانی حرفه ای

حرفه ای، یکی از سریال‌های نمایش خانگی جذاب و متفاوت در حال حاضر به شمار می‌رود. این سریال ایرانی در سال ۱۴۰۰ انتشار یافته و با به کارگیری تیم قوی و حرفه‌ای در زمینه بازیگری و عوامل سازنده نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. در مصاحبه با کارگردان و نویسنده، گفته شده که موضوع و محوریت این اثر اجتماعی بوده و قرار است داستانی متفاوت و هیجان انگیز را به نمایش بگذارد. احتمال می رود که این سریال در ۱۶ قسمته ۶۰ دقیقه ای به مخاطبان ارائه شود. با دانلود سریال ایرانی با ما همراه باشید.

دانلود سریال ایرانی حرفه ای

خلاصه سریال ایرانی 

مبلغ بسیار بالایی از پول وجود دارد و در مقابل موانع بسیار زیادی برای دستیابی به آن قرار دارد. برای دسترسی به این پول هنگفت یک نقشه بی‌نظیر و حرفه‌ای لازم است و متقابلاً اجرای آن به یک فرد کار کشته، باهوش و باتجربه نیاز دارد. چه کسی بهترین گزینه برای عملیاتی کردن این نقشه خواهد بود؟ چه کسانی درصدد یافتن این پول هستند؟
تماشای روایت منحصر بفرد این سریال را از دست ندهید.

نقد و بررسی سریال

کارگردانی و نویسندگی سریال ایرانی حرفه ای را مصطفی تقی زاده بر عهده داشته است. او فعالیت خود را با کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های کوتاه و دستیاری کارگردان های بزرگ در فیلم‌های بلند آغاز کرده است. مصطفی تقی زاده در اولین اثر مستقل خود کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی زرد را انجام داد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و نظرات متفاوتی از جانب منتقدین مواجه شد. سریال حرفه ای به عنوان اولین اثر مستقل مصطفی تقی زاده در حوزه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

تهیه کنندگی سریال حرفه ای توسط سعید آقا خانی انجام شده است. او تاکنون در زمینه‌های مختلف عرضه سینما مثل نویسندگی، کارگردانی و بازیگری طبع آزمایی کرده و در تمام موارد نام برده شده عملکرد موفقیت‌آمیزی به دنبال داشته است. بازی در فیلم‌‌های سینمایی پرفروش و محبوب سینمای ایران مثل خداحافظی طولانی، من دیه گو مارادونا هستم، پیتزا مخلوط، ضد گلوله، رحمان ۱۴۰۰ بر محبوبیت سعید آقا خانی افزوده است. علاوه بر بازیگری در عرصه سینما سعید آقا خانی با نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی جذاب و دیدنی مثل متهم گریخت، چهار دیواری، زن بابا، خوش نشین ها، دزد و پلیس و ساعت خوش کارنامه ی خود را درخشان تر کرده است.

بازی تحسین برانگیز سعید آقا خانی در مجموعه تلویزیونی نون خ که در ۴ فصل پیاپی ساخته شد‌ نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. خالی از لطف نیست که بدانید سعید آقا خانی برای بازی در فیلم خداحافظی طولانی سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در جشنواره فجر به دست آورد.

دانلود سریال ایرانی حرفه ای

بازیگران سریال حرفه ای

از بازیگران توانمند سریال حرفه ای می توان به ماهور الوند، سارا بهرامی، المیرا دهقان، بهناز جعفری، بهاره کیان افشار، مزدک عابدینی، زانیار خسروی، سیروان خسروی و علی مصفا اشاره کرد. حضور برادران خسروی در سریال حرفه ای‌ها به عنوان بازیگر با بازخورد متفاوتی از جانب مخاطبان مواجه شد. جالب است بدانید که خوانندگی تیتراژ سریال حرفه ای ها نیز توسط و سیروان خسروی انجام شده است.

ماهور الوند نیز به عنوان یکی از کاراکتر‌های اصلی در این سریال نقش آفرینی می‌‌کند. این بازیگر جوان و خوش آتیه سینمای ایران متولد سال ۱۳۷۳ بوده و فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبای تهران می‌باشد. ماهور الوند با بازی در فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته‌اش با محبوبیت شگفت انگیزی مواجه شد و بخاطر بازی تاثیر گذار در این فیلم رضایت مخاطبان متعددی را به دست آورد.

او در فیلم دختر و چار راه استانبول نیز بازی هنرمندانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت. ماهور الوند پیش از نقش آفرینی در سریال حرفه ای ها تجربه بازی در سریال نمایش خانگی نهنگ آبی را نیز داشته است. این بانوی توانمند ایرانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم هتریک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. جهت دانلود قسمت های این سریال جذاب و دیدنی سایت مرسی دانلود را انتخاب کنید و از تماشای نسخه با کیفیت ان لذت ببرید.

تیزر سریال


لینک های دانلود سریال ایرانی حرفه ای قسمت اول تا شانزدهم

قسمت شانزدهم (آخر)

دانلود کیفیت BluRay با حجم ۳.۱ گیگابایت – ۱۲۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۶ گیگابایت – ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۷۹۴ مگابایت – ۹.۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰p با حجم ۴۵۱ مگابایت – ۸.۵۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۴۸۰p با حجم ۲۸۴ مگابایت – ۸۰۰۰ تومان

دانلود تمام کیفیت ها

پشتیبانی

پشتیبانی تلگرام  : @srmweb | شماره پشتیبانی(ساعات اداری):۰۲۱۲۶۲۹۰۳۰۵


قسمت اول تا پانزدهم در ادامه …

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت پانزدهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت چهاردهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت سیزدهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت دوازدهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت یازدهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت دهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت نهم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت هشتم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت هفتم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت ششم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت پنجم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت چهارم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت سوم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت دوم

دانلود کیفیت انتخابی (۱۰۸۰،۷۲۰،۴۸) قسمت اول

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها