مرسی دانلود

26
  • admin1
  • 14 دسامبر 21
  • انیمیشن سینمایی

دانلود انیمیشن The Flight Before christmas 2021 را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید  و از دیدن آن لذت ببرید.

 انیمیشن پرواز قبل از کریسمس در ژانر خانوادگی و کمدی به کارگردانی Steve Cox تولید گردیده است.

دانلود انیمیشن The Flight Before christmas 2021

دانلود انیمیشن The Flight Before christmas 2021

نام انیمیشن : The Flight Before Christmas

ژانر (موضوع) : انیمیشن, خانوادگی, کمدی

امتیاز : ۷٫۴ از ۱۲۶ رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۲۱

محصول کشور : انگلستان

کارگردان : Steve Cox

بازیگران : Justin Fletcher,John Sparkes,Laura Aikman

دانلود در ادامه مطلب 

داستان انیمیشن The Flight Before christmas

انیمیشن The Flight Before christmas در مورد روز کریسمس است و هرج و مرج زیادی می باشد که برای برپایی جشن کریسمس ایجاد شده است، تیمی میان این هرج و مرج گم می شود، تمامی هیجان جشن به یکباره به ترس و ناامیدی تبدیل می‌شود، حال شان بره ناقلا به دنبال تیمی می‌گردد تا او را به خانه بازگرداند. آیا بره ناقلا می تواند تیمی را بیابد؟ … برای فهمیدن ادامه داستان این انیمیشن جذاب با مرسی دانلود همراه گردید.

دانلود انیمیشن The Flight Before christmas 2021

درباره انیمیشن پرواز در کریسمس

استیو کاکس کارگردانی انیمیشن کوتاه، کمدی و خانوادگی The Flight Before christmas برعهده داشته است، این انیمیشن جذاب و سرگرم کننده حصول کشور انگلستان می‌باشد که توسط کمپانی نتفلیکس NETFLIX در سال ۲۰۲۱ انتشار یافته است. فیلمنامه این انیمیشن خارجی پرمخاطب را نویسندگانی همچون مارک برتون و گیلز پیلبرو با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده‌اند. این انیمیشن برگرفته از شخصیت بسیار مشهور و پرطرفدار بره ناقلا می باشد که به مناسبت روز کریسمس ساخته شده است. در این اثر هنرمندان بسیار ماهر و توانایی به صداپیشگی شخصیت های مختلف این انیمیشن پرداخته‌اند که از جمله می توان به جاستین فلچر و کیت هاربر اشاره کرد.
در سومین روز ماه دسامبر در سال ۲۰۲۱ میلادی این انیمیشن جالب و دیدنی به صورت اینترنتی از طریق سرویس ویدیویی  NETFLIX در کشور آمریکا و کشورهای مختلفی به طور همزمان پخش گردید. لازم به ذکر است که سرویس ویدیویی نتفلیکس در واقع به پخش و عرضه انواع فیلم ها و انیمیشن های می پردازد که ویژه تعطیلات کریسمس است و انیمیشن پرواز در کریسمس نیز در سال ۲۰۲۱ با همین هدف توسط این سرویس منتشر گردیده است.

سایت مرسی دانلود با توجه به محتوای خانوادگی و کمدی که این انیمیشن کوتاه دارد، به همین دلیل با کیفیت بالا و به صورت دوبله با زیرنویس فارسی امکان دانلود انیمیشن The Flight Before christmas 2021 مهیا ساخته تا مخاطبان بتوانند به راحتی این انیمیشن جذاب را دانلود و تماشا کنند.


لینک های دانلود انیمیشن The Flight Before christmas 2021

نسخه دوبله فارسی

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq دوبله فارسی (حجم ۸۶۰ مگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۶۴۵ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۳۶۵ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۲۷۹ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *