مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021 دوبله و زیرنویس

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 25 آذر 1400

دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021 را همینک با لینک مستقیم و با کیفیت HD از مرسی دانلود، دریافت کنید و از دیدن این انیمیشن جذاب و تماشایی لذت ببرید.

انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves دارای ژانری کمدی و خانوادگی می‌باشد که به کارگردانی Francesco Cinquemani تولید گردیده و مورد توجه بسیاری از انیمیشن دوستان قرار گرفته است.

دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021

دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021

نام انیمیشن: دزدان کریسمس ۲۰۲۱ Christmas Thieves

ژانر : انیمیشن , خانوادگی , کمدی

سال انتشار: ۲۰۲۱

زمان : ۷۷ دقیقه

امتیاز: ۵ / ۱۵ رای IMDB

کارگردان: Francesco Cinquemani

نویسنده : Mario Bellina ,Ferdinando Dell’Omo ,Andrea Fazzini

کشور : Italy

زبان: English

ستاره ها : Michael Madsen ,Tom Arnold ,Mia McGovern Zaini

دانلود در ادامه مطلب

خلاصه انیمیشن جذاب Christmas Thieves

انیمیشن جذاب دزدان کریسمس Christmas Thieves در واقع داستان دو کودک خردسال می‌باشد که در شب کریسمس تنها هستند و دو دزد به نام‌های فرانک و وینس به خانه آنها می‌آیند، بچه‌ها فکر می‌کنند که این دو دزد بابانوئل هستند و دزدان مجبور می‌شوند، خود را پرستار بچه نشان دهند و از کودکان مراقبت نمایند و اصلا یادشان می‌رود برای دزدی به این خانه آمده‌اند. و در ادامه داستان وقایع بامزه ای اتفاق می‌افتد که دیدن آن خالی از لطف نیست. پس برای تماشا و دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021 می توانید به سایت مرسی دانلود مراجعه نماید و با لینک مستقیم و کیفیت عالی آن را دانلود و تماشا نمایید.

دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021

درباره فیلم دزدان کریسمس

فیلم دزدان کریسمس Christmas Thieves دارای عنوان اصلی به نام ( I ladri di Natale ) و به کارگردانی فرانچسکو چینکوئمانی با محتوای درام، کمدی و خانوادگی تولید شده است، این فیلم محصول کشور ایتالیا در سال ۲۰۲۱ است و فیلمنامه آن توسط ماریو بلینا، فردیناندو دلومو و آدره فازینی به رشته تحریر درآمده است. تهیه و تولید فیلم بر عهده کمپانی به نام Fenix Entertainment بوده است و در آن بازیگران زیادی نقش آفرینی نموده‌اند که از جمله می توان به تام آرنولد، داگلاس دین، گابریل گرجو، مایکل مدسن، کیتی مک‌گاورن، اسمرالدا اسپادا، مارک تامپسون اشورث، لورنزو مک‌گاورن زینی و … را بیان کرد.
این انیمیشن دیدنی برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۱ در آمریکا اکران گردیده است که با استقبال بسیاری از مخاطبان مواجه گردید. اگر به دنبال دیدن انیمیشنی جذاب و سرگرم کننده هستید که لبخند را بر لبان خود و فرزندانتان بیاورد، توصیه می کنم انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves را از دست ندهید. دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی و لینک مستقیم از سایت مرسی دانلود به شما کمک می کند تا به راحتی این انیمیشن سینمایی را دریافت کنید و از تماشایی آن لذت ببرید.


لینک های دانلود انیمیشن دزدان کریسمس Christmas Thieves 2021 دوبله

نسخه دوبله فارسی سانسور شده

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq دوبله فارسی (حجم ۲.۰ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۱.۴ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۷۴۸ مگابایت)

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۵۱۵ مگابایت)

لینک پخش آنلاین

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها