مرسی دانلود

66
  • admin1
  • 04 ژوئن 17
  • خودرو

گران قیمت ترین خودرو جهان ساخته شد-لوکس ترین خودروی جهان

 تصاویر گرانترین خودروی جهان + قیمت ۴۸ میلیارد تومان

گران قیمت ترین خودرو جهان ساخته شد

گران قیمت ترین خودرو جهان ساخته شد

برترین و گران قیمت ترین خودروی جهان
تصاویر و مشخصات گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان/

رونمایی رولزرویس از کوپه ۴۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی!

امروز در اینجا جدیدترین و گران قیمت ترین خودروی روز دنیا رو برای شما دوستان معرفی می کنیم.رولزرویس به تولید خودروهای لوکس و گران‌قیمت مشهور است. این شرکت اما از خودرویی رونمایی کرده که تنها یک دستگاه در جهان از آن ساخته شده و لقب گران‌قیمت‌ترین خودروی حال حاضر جهان را به خود اختصاص است.

تصاویر بیشتر از این خودرو در ادامه مطلب…

کوپه ۴۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی

گرانترین خودرو جهان

یکی از مدل‌های نادری که این رولزرویس از سال ۲۰۱۳ در حال کار روی آن برای مشتری خاصشش است، در حال تکمیل است. انتظار می‌رود هزینه این خودرو به بیش از ۱۲ میلیون دلار برسد.

برترین و گران قیمت ترین خودروی جهان

این خودروی  که “سوئپ‌تیل” نام دارد، اثبات و گواه این موضوع است که کارخانه سازنده هرآنچه را که لازم دارید برایتان خواهد ساخت. نگاه الهام‌بخش موجود در پس‌زمینه‌های سوئپ‌تیل، از مدل‌های کلاسیک رولزرویس در دهه‌های ۲۰ تا ۳۰ میلادی گرفته شده و در چارچوب بازسازی یکی از آن مدل‌ها می‌گنجد.

مشتری این خودرو به عنوان یک مجموعه‌دار متفاوت، دارای یک قایق منحصر‌به‌فرد و یک هواپیمای شخصی است، و این در حال دست‌یابی به یکی دیگر از آرزویش یعنی یک خودروی متفاوت رولزرویس دو در با سقف شیشه‌ای زیباست تا آن را با فایل‌های متفاوت شخصی‌اش تطبیق دهد.

لوکس ترین خودروی جهان

در این خودرو، عظمت، مقیاس، زرق و برق و جلوه‌های نمایشی رولزرویس‌های فانتوم ۱۹۲۵ دیده می‌شود. از طرفی داشبورد دراماتیک و زوایای فضای عقب این خودرو نیز بیشتر از فانتوم‌های سال‌های ۱۹۳۴- ۳۵ الهام گرفته شده است. با این وجود سادگی و روند به کار رفته در سالن این خودروها بر زیبایی و اصالت آن افزوده است.

بهترین خودروی جهان

بحث قیمت نیز برای خود حکایتی است. احتمالا این خودرو با ارزشی سه برابر یک بوگاتی شیرون سفارشی قیمتی حدود ۱۰ میلیون پوند یا ۱۲٫۸ میلیون دلار خواهد داشت و لقب گرانترین خودروی ساخته شده کنونی را به خود اختصاص خواهد داد.

گران قیمت ترین خودرو جهان ساخته شد + تصاویر گرانترین خودروی جهان + قیمت 48 میلیارد تومان

گران قیمت ترین خودرو جهان ساخته شد + تصاویر گرانترین خودروی جهان + قیمت ۴۸ میلیارد تومان

منبع:بیتوته,خبرانلاین

0 دیدگاه ارسال شده است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *