مرسی دانلود

ابزار رجیستری.

104
  • admin1
  • 27 نوامبر 16
  • ابزار رجیستری.

مرسی دانلود|دانلود نرم افزار حذف کامل درایور کارت های گرافیک

دانلود Display Driver Uninstaller 17.0.3.1

دانلود Display Driver Uninstaller 16.0.0.1

دانلود Display Driver Uninstaller 17.0.3.1

رسانه مردمی مرسی دانلود امروز برای شما عزیزان آخرین ورژن برنامه بسیار مفید و کاربردی Display Driver Uninstaller را آماده دانلود کرده است . Display Driver Uninstaller یک برنامه بسیار کم حجم و پرتابل است که جهت کمک به شما در حذف کامل و فوری درایورهای کارت گرافیک شرکت های AMD، NVIDIA و Intel طراحی شده است. این نرم افزار به تنظیمات و پارامترهی پیچیده مجهز نشده است، بنابراین هر کسی قادر است به آسآنی از آن استفاده کند. دانلود Display Driver Uninstaller 17.0.3.1 در ادمه مطلب .


151
  • admin1
  • 12 آگوست 16
  • آفیس.

مرسی دانلود|فعال سازی ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.4.9 – کرک سالم و معتبر ویندوز و افیس

دانلود فعال سازی ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶ – صددرصد تست شده

دانلود فعال سازی ویندوز 10 و آفیس 2016

دانلود فعال سازی ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶

رسانه مردمی مرسی دانلود امروز برای شما عزیزان اکتیور WINDWOS و  OFFICE صددرصد تست شده KMSAuto Net را آماده دانلود کرده است . کار با نرم فزار KMSAuto Net بسیار ساده می باشد و شما تنها با چند کلیک می توانید ویندوز یا افیس خود را به راحتی اکتیو کنید . این نرم افزار بهترین کرک باری ویندوز های ویستا،۱۰، ۷، ۸، ۸٫۱، سرور ۲۰۰۸، ۲۰۰۸ R2، ۲۰۱۲، ۲۰۱۲ R2 VL و آفیس ۲۰۱۰،۲۰۱۶، ۲۰۱۳نسخه VL میباشد . این نرم افزار توسط رسانه مردمی مرسی دانلود بر روی جدید ترین و آخرین نسخه ویندوز ۱۰ یعنی Windows 10 x86/x64 Redstone تست شده و به راحتی و بدون مشکل این ویندوز را اکتیو کرده است . دانلود فعال سازی ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶ در ادمه مطلب .


73
  • admin1
  • 26 جولای 16
  • ابزار رجیستری.

مرسی دانلود|دانلود نرم افزار اجرای روان تر بازی های کامپیوتری PGWare GameBoost 3.7.25.2016

دانلود PGWare GameBoost 3.7.25.2016

دانلود PGWare GameBoost 3.7.25.2016

دانلود PGWare GameBoost 3.7.25.2016

امروز رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما نرم افزار فوق العاده PGWare GameBoost را آماده کرده است.نرم افزار PGWare GameBoost 3.7.25.2016 نرم افزاری برای بهینه سازی سیستم برای اجرای بازیهای رایانه ای و همچنین افزایش سرعت اینترنت است.امروزه برای اجرای روان بازی ها نیاز به سخت افزارهای قوی و گران قیمت هست و اگر شما قادر به خرید این سخت افزار ها نیستید بهترین روش استفاده از نرم افزار های بهینه سازی است تا بتوانید بازی ها را بهتر اجرا کرده و راحت تر به بازی بپردازید.دانلود PGWare GameBoost 3.7.25.2016 در ادمه مطلب.


64
  • admin1
  • 27 ژوئن 16
  • ابزار رجیستری.

مرسی دانلود|دانلود نرم افزار بهینه سازی بازی های کامپیوتری PGWare GameSwift 2.6.27.2016

دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی PGWare GameSwift 2.6.27.2016

دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی PGWare GameSwift 2.6.27.2016

دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی PGWare GameSwift 2.6.27.2016

PGWare GameSwift نام نرم افزاری ویژه و ترکیبی از دو ابزار قدرتمند PCMedik و GameGain می باشد ، این نرم افزار بر اساس متد پیشرفته قابلیت بهینه سازی کامپیوتر و قسمت های مختلف برای اجراری روان تر و بهتر بازی ها می شود. رابط کاربری آسان نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا تنها با یک کلیک به اسکن و بهینه سازی ویندوز خود بپردازید ، سرعت نرم افزار در اسکن و یافتن مشکلات بسیار بالا می باشد و تمامی کارها تنها در چند دقیقه صورت می گیرد. علاوه بر بهینه سازی برای اجرای سریع بازی ها باعث بهینه سازی ویندوز و لود سریعتر آن نیز می شود.دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی PGWare GameSwift 2.6.27.2016 در ادمه مطلب .


68
  • admin1
  • 03 فوریه 16
  • ابزار رجیستری.

دانلود اخرین ورژن نرم افزار CCleaner

بهترین نرم افزار حذف فایلهای اضافی ویندوز

Download CCleaner ۵٫۱۴٫۵۴۹۳

دانلود رایگان نرم افزار CCleaner

دانلود رایگان نرم افزار CCleaner

نرم افزار CCleaner یکی از ابزارهای قدرتمند رجیستری در زمینه ی پاکسازی ویندوز از فایل های اضافی و بدون کاربرد است . این نرم افزار بیش از نیم میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که در حال استفاده از این ابزار رجیستری ویندوز می باشند . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ویندوز خود را مانند روز اولی که آن را نصب کرده اید از فایلهای اضافی ناکارامد تمیز نگه دارید که منجر به افزایش سرعت سیستم و کامپیوتر شما می شود.

افزایش سرعت کامپیوتر و ویندوز وابسته به فاکتور های مختلفی است ، که یکی از این راه های بالابردن سرعت ویندوز استفاده از ابزار های رجیستری و پاک کردن فایل های اضافی است.

شما بعد از نصب ویندوز و استفاده مکرر از آن ، استفاده از اینترنت و بالا رفتن اطلاعات ذخیره شده در حافظه ی مرورگر ، بروز خطاهای مختلفی که در حین کار با ویندوز رخ می دهد ، به روز رسانی نرم افزار ها که در نتیجه اظلاعات قیلی بلا استفاده میماند و خیلی دلایل دیگر به تدریج  سرعت کامپیوتر ، ویندوز و سیستم شما کم می شود که نهایتا شما را به عوض کردن ویندوز می کشاند . اما با استفاده از نرم افزارهای مدیریت و پاکسازی رجیستری  مانند نرم افزار CCleaner قادر خواهید بود تا این فایلهای اضافه را حذف کنید و سیستم خود را همچنان با سرعت بالا نگه دارید .

دانلود نرم افزار CCleaner و اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب