مرسی دانلود

آنتی ویروس.

133
  • admin1
  • 19 سپتامبر 17
  • آنتی ویروس.

دانلود جدیدترین اپدیت افلاین نود ۳۲ |اپدیت ماهانه افلاین نود ۳۲

آپدیت آفلاین نود ۳۲ “nod32”

آپدیت آفلاین نود 32 "nod32"

آپدیت آفلاین نود ۳۲ “nod32”

با سلام به همه هموطنان عزیز آخرین و جدیدترین آپدیت آفلاین (ESET NOD32 / Smart Security) را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم مرسی دانلود.این آپدیت مخصوص همه ی ورژن ها می باشد

اخرین بروز رسانی اپدیت (ESET NOD32 / Smart Security)  

 شهریور ۹۶  ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ (۲۰/۰۹/۲۰۱۷)


108
  • admin1
  • 19 سپتامبر 17
  • آنتی ویروس.

دانلود آنتی ویروسESET NOD32 Antivirus+نصب و فعالسازی

دانلود مجموعه کامل (تمام) نسخه های آنتی ویروس نود ۳۲ برای کامپیوتر

دانلود آنتی ویروسESET NOD32 Antivirus8.0.319.0+نصب و فعالسازی

دانلود آنتی ویروسESET NOD32 Antivirus+نصب و فعالسازی

دانلود انتی ویروس نود ۳۲ Node 32 برای کامپیوتر

دانلود آنتی ویروس نود ۳۲

ESET NOD32 Antivirus

یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محصول شرکت ESET یکی ار معتبرترین تولید کنندگان آنتی ویروس و محصولات امنیتی می باشد.این آنتی ویروس با استفاده کمتر از منابع سیستم نصب به سایر رقبا و قدرت و سرعت بسیار زیاد در تشخیص ویروس و آلودگی های کامپیوتری, اسکن فایلهای در حال دانلود, توانایی دفاع از خود در برابر نرم افزار های مخرب و ناتوان کننده, تشخیص اتوماتیک درایوهای فلش و USB و همچنین هوشمند بودن نرم افزار در برابر فایل های مشکوک و آلودگی های جدید و ناشناخته و آپدیت های ساعتی و کم حجم یکی از گزینه های اول در انتخاب یک آنتی ویروس خوب و قدرتمند است. نرم افزار قدرتمند NOD32 تمامی سیستم را کنترول کرده و نرم افزار های مخرب وآالوده را بلوک می کند و مانع از ورود ویروس ها می گردد و در تشخیص و شناسایی ویروس ها بسیار سریع عمل می کند.


103
  • admin1
  • 16 جولای 17
  • آنتی ویروس.

دانلود انتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials v4.10-نسخه اصلی

Microsoft Security Essentials 

دانلود انتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials

دانلود انتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials

دانلود Microsoft Security Essentials

آنتی ویروس شرکت مایکروسافت

مایکروسافت سکوریتی اسنشالز (به انگلیسی: Microsoft Security Essentials) یک نرم‌افزار ضدویروس رایگان است که توسط شرکت مایکروسافت برای محافظت کاربران سیستم‌عامل ویندوز در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، روت‌کیت‌ها و تروجان‌ها ایجاد شده‌است. این نرم‌افزار جایگزین نرم‌افزارهای ویندوز لایو وان‌کر و ویندوز دیفندر گردید که اولی یک ضدویروس تجاری و دومی برای حفاظت کاربران در برابر جاسوس‌افزارها و آگهی‌افزارها بود. دو شرکت سیمانتک و مک‌آفی اعلام کردند که مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز بهتر از محصولات آنها نیست در حالیکه شرکت ای‌وی‌جی نظر مثبتی در مورد آن بیان داشته‌است ودر مجموع نظر اکثر کارشناسان در مورد این نرم‌افزار با توجه به مصرف کم منابع سیستمی و رایگان بودن آن مثبت است.


82
  • admin1
  • 24 نوامبر 16
  • آنتی ویروس.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Baidu PC Faster 5.1.3.131061 – نرم افزار بهینه ساز و افزایش سرعت ویندوز

دانلود آخرین ورژن Baidu PC Faster 5.1.3.131061

دانلود آخرین ورژن Baidu PC Faster 5.1.3.131061

دانلود آخرین ورژن Baidu PC Faster 5.1.3.131061

امروز رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما عزیزان آخرین نسخه ارائه شده از برنامه بسیار مفید و کاربردی Baidu PC Faster 5.1.3.131061 را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است . شما با کمک این نرم افزار به راحتی و تنها با زدن چند کلیک می توانید سیستم عامل خود را بهینه سازی کرده و از کند شدن سرعت آن جلو گیری کنید . شما با استفاده از نرم افزار Baidu PC Faster می توانید به راحتی رجیستری سیستم عامل را کامل چک کنید و شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم نمایید و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش دهید و همچنین فایل های اضافی باقی مانده از حذف برنامه ها و … را شناسایی کرده و باعث آزاد سازی فضای هارد دیسک خود شوید .دانلود آخرین ورژن Baidu PC Faster 5.1.3.131061 در ادمه مطلب .


86
  • admin1
  • 06 آوریل 16
  • آنتی ویروس.

مرسی دانلود|دانلود نرم افزار شناسایی و حذف برنامه ها و بد افزار های جاسوسی-EMCO Malware Destroyer 7.7.10

دانلود برترین برنامه حذف برنامه ها و بدافزارهای جاسوسی کامپیوتر

دانلود نرم افزار شناسایی و حذف برنامه ها و بد افزار های جاسوسی

دانلود نرم افزار شناسایی و حذف برنامه ها و بد افزار های جاسوسی

امروزه همه کاربران رایانه های شخصی با تهدیدات جاسوسی و امنیتی زیادی روبه رو هستند و همه روزه افراد زیادی بسیاری از اطلاعات شخصی خود را به دلایل متعددی از دست می دهند و یا با وارد شدن ویروس های مخرب این اطلاعات دچار خرابی و مشکلات زیادی می شوند.از این رو رسانه مرسی دانلود بر آن شد تا یکی از برترین و کاربردی ترین نرم افزارهای شناسایی و حذف برنامه ها و بد افزارهای جاسوسی را به کاربران خود ارائه دهد.این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد.و با اسکن سریع و حذف بدافزارها از هک شدن اطلاعات و سیستم جلوگیری می کند.اگر برای اطلاعات شخصی و ضروری خود و همچنین کامپیوتر خود و امنیت کامپیوتر خود اهمیت قائلید حتما این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی سیتم خود نصب کرده.


88
  • admin1
  • 03 فوریه 16
  • آنتی ویروس.

دانلود آنتی ویروس رایگان Avast Free AntiVirus 2016

Download Avast Free AntiVirus 2016 11.1.2245

آنتی ویروس رایگان آواست ، محافظ قدرتمند سیستم شما

آنتی ویروس رایگان آواست َAvast

آنتی ویروس رایگان آواست َAvast

Avast Free AntiVirus 2016 آنتی ویروسی رایگان و یکی از مشهورترین آنتی ویروس های تولید شده است . امروز ورژن تولید شده ی این انتی ویروس رایگان در سال ۲۰۱۶ را تقدیم شما میکنیم . آنتی ویروسی که بیش از ۲۳۰ کیلیون نفر در سراسر جهان از ان استفاده می کنند .

داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند برای کسانی که اطلاعات مهمی در کامپیوتر و دستگاه خود را دارند ، روزانه در اینترنت به مرور صفحات وب میپردازند ، با در یافت و ارسال ایمیل سر و کار زیادی دارند و یا کار های تجاری و اقتصادی خود مانند خرید و فروش را در اینترنت انجام می دهند یک امر ضرور ، مهم و امنیتی است . ما به شما آنتی ویروس رایگان Avast AntiVirus را توصیه میکنیم .

Avast Free Anti Virus 2016 یک آنتی ویروس و آنتی بدافزار قدرتمند میباشد که هر انچه که شما برای محافطت از سیستم خود نیاز دارید را به شما می دهد . در نسخه ی جدید این آنتی ویروس رایگان دارای قسمت مدیریت پسورد می باشد به این معنا که میتواند پسورد های شما را ذخیره و از آنها محفظت کند.از دیگر ویژگی های آنتی ویروس آواست این است که برنامه های نصب شده در سیستم شما را بررسی میکند و اگر ورژن جدیدی از آن موجود باشد به شما خبر میدهد و لینک دانلود را در اختیار شما قرار میدهد .

دانلود و ویژگی های نرم افزار در ادامه مطالب 


89
  • admin1
  • 13 دسامبر 15
  • آنتی ویروس.

مرسی دانلود | دانلود نرم افزار شناسایی و حذف ویروس و بدافزار کامپیوتر

دانلود برنامه شناسایی ویروس ها و از بین بردن آنها

دانلود نرم افزار شناسایی و حذف ویروس و بدافزار کامپیوتر

دانلود نرم افزار شناسایی و حذف ویروس و بدافزار کامپیوتر

بدافزارها یا همان Malware برنامه‌های رایانه‌ای هستند که کاربر را آزار می‌دهند یا خسارتی به وجود می‌آورند. برخی از آنان فقط کاربر را می‌آزارند. مثلاً وی را مجبور به انجام کاری تکراری می‌کنند. Sophos Virus Removal Tool 2.5.5 Finalنام یکی از برترین و موفق ترین نرم افزارهایی محافظت و ایمنی برای کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای مخرب و نرم افزارهایی است که همه روز سیستم شما را تهدید می نماید.