مرسی دانلود

آفیس.

229
  • admin1
  • 30 آوریل 19
  • آفیس.

دانلود نرم افزار غلط یاب فارسی ویراستیار Virastyar 3.5 Final

دانلود ویراستیار Virastyar 3.5 Final

دانلود ویراستیار Virastyar 3.5 Final

دانلود ویراستیار Virastyar 3.5 Final

دانلود نرم افزار ویراستار 

Virastyar 3.5 غلط‌یاب فارسی «ویراستیار» نرم‌افزاری است توانا برای اصلاح خطاهای املائی، اشتباهات ویرایشی، نشانه‌گذاری و نیز استانداردسازی متون فارسی. این نرم‌افزار توسط «دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی» تهیه شده و در قالب یک افزونه (Add in) برای نرم‌افزار مایکروسافت وُرد افیس (Microsoft Word) ارائه می‌گردد. نرم‌افزار «ویراستیار » امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. ویراستیار توسط «شورای عالی اطلاع‌رسانی» تهیه شده است.دانلود ویراستیار Virastyar 3.5 Final در ادمه مطلب.


91
  • admin1
  • 19 سپتامبر 16
  • آفیس.

مرسی دانلود|دانلود نرم افزار Microsoft Office Pro Plus 2016 x86/x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

دانلود افیس ۲۰۱۶ – نسحه نهایی – آپدیت جولای ۲۰۱۶

دانلود افیس 2016 - Microsoft Office Pro Plus 2016

دانلود افیس ۲۰۱۶ – Microsoft Office Pro Plus 2016

دانلود افیس ۲۰۱۶

امروز رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما عزیزان نرم افزار بسیار کاربردی Microsoft Office Pro Plus 2016 را آماده کرده است . Microsoft Office یکی از قویترین و پر کاربردترین نرم افزارهای ارائه شده توسط Microsoft می باشد . می توان گفت یکی از بهترین ابزار ها برای تایپ ، اعمال تغییرات بر روی اسناد اداری ، ساخت اسلاید برای نمایش در کنفراس ، مدیریت ایمیلها و نامه های اینترنتی ، محاسبات دشوار ریاضی و … مجموعه نرم افزاری  Microsoft Office است . نسخه جدید Microsoft Office 2016 به تازگی عرضه شده که قایلبت های زیاد به آن اضافه شده از جمله پشتیبانی از شبکه ابری مایکروسافت آفیس آنلاین، ابزار جستجو جدید دستورات مختلف و سیستم چند نویسندگی مایکروسافت آفیس آنلاین ، افیکت های جدید ، سرعت بالا و … اشاره کرد . دانلود افیس ۲۰۱۶ در ادمه مطلب.


80
  • admin1
  • 14 آگوست 16
  • آفیس.

مرسی دانلود|دانلود برنامه حذف پسورد فایل PDF – برنامه Top Password PDF Password Recovery 1.70

دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.70

دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.70

دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.70

امروز رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما عزیزان نرم افزار قدرتمند حذف پسورد فایل PDF یعنی Top Password PDF Password Recovery را آماده دانلود کرده است . Top Password PDF Password Recovery 1.70 این امکان را به شما می دهد تا بتوانید فایل های PDF که رمزگذاری شده اند و امکان تغییرات ، چاپ، انتخاب متن، و کپی کردن یا اضافه کردن توضیحات را ندارند را به راحتی رمز گشایی کرده و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید . اکثر دانشجویان عزیزان برای تهیه تحقیق ، پایان نامه و … نیازمند یک سری از فایل های PDF هستند که متاسفانه آنها را رمزگذاری کرده اند و کاربر باید خود آن مطالب را تایپ کند که بسیار زمان بر است از این رو رسانه مردمی مرسی دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.70 را به شما پیشنهاد می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پروژه خود را تحویل دهید . دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.70 در ادمه مطلب.


151
  • admin1
  • 12 آگوست 16
  • آفیس.

مرسی دانلود|فعال سازی ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.4.9 – کرک سالم و معتبر ویندوز و افیس

دانلود فعال سازی ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶ – صددرصد تست شده

دانلود فعال سازی ویندوز 10 و آفیس 2016

دانلود فعال سازی ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶

رسانه مردمی مرسی دانلود امروز برای شما عزیزان اکتیور WINDWOS و  OFFICE صددرصد تست شده KMSAuto Net را آماده دانلود کرده است . کار با نرم فزار KMSAuto Net بسیار ساده می باشد و شما تنها با چند کلیک می توانید ویندوز یا افیس خود را به راحتی اکتیو کنید . این نرم افزار بهترین کرک باری ویندوز های ویستا،۱۰، ۷، ۸، ۸٫۱، سرور ۲۰۰۸، ۲۰۰۸ R2، ۲۰۱۲، ۲۰۱۲ R2 VL و آفیس ۲۰۱۰،۲۰۱۶، ۲۰۱۳نسخه VL میباشد . این نرم افزار توسط رسانه مردمی مرسی دانلود بر روی جدید ترین و آخرین نسخه ویندوز ۱۰ یعنی Windows 10 x86/x64 Redstone تست شده و به راحتی و بدون مشکل این ویندوز را اکتیو کرده است . دانلود فعال سازی ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶ در ادمه مطلب .