مرسی دانلود

103
  • admin1
  • 15 جولای 17
  • بازی اکشن

دانلود بازی No Mans Sky اسمان هیچکس برای کامپیوتر با کرک و اپدیت جدید

دانلود بازی No Mans Sky +نسخه معتبر کامل

دانلود بازی No Mans Sky آسمان هیچکس +نسخه معتبر کامل

دانلود بازی No Mans Sky آسمان هیچکس +نسخه معتبر کامل

دانلود بازی No Mans Sky با کرک جدید و معتبر

تریلر جدید بازی No Mans Sky اضافه شد

اپدیت و دی ال سی No Man’s Sky جدید اضافه شد

اپدیت جدید بازی no mans sky نسخه کودکس

+ دانلود No Mans Sky نسخه کودکس

بازی No Man’s Sky ساخته استدیو بازیسازی Hello Games در سبک اکشن و ماجرائی است که بتازگی برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در بازی چهار اصل اساسی وجود دارد: جستجو، تجارت، مبارزه و بقاء. محیط بازی را می توان به جرات ناتمام و بینهایت در نظر گرفت، دنیایی که پر شده است از سیار ها، سرزمین ها و موجودات داخل آنها که انتظار شما را می کشند تا به کشف آنها بپردازید و آنها را به اسم خود ثبت کنید. استدیو سازنده بازی با استفاده از الگوریت های پیچیده ریاضی به خلق این محیط عظیم دست زده است. نقطه شروع برای هر بازیکن با بقیه بازیکنان متفاوت است که این باعث ایجاد تجربه منحصر بفرد برای هر بازیکن می شود. با کشف هر سیاره توسط شما تصمیم با شماست که چه برخوردی با آن داشته باشید، گونه های جانوری را بطور کامل نابود کنید و همه منابع موجود در سیاره را استخراج کنید یا به موجودیت سیاره احترام بیشتری بگزارید. برای سفر به سیاره های مختلف باید از سفینه خود و ایستگاه فضایی استفاده کنید که به مرور می توانید سفینه خود را ارتقاء بدهید.در ادامه مطلب با مرسی دانلود همراه باشید

ویژگی های بازی No Man’s Sky:
– محیط بازی نامتناهی
– تجربه منحصر بفرد هر بازیکن
– مکانیزم کشف و جستجوی خلاقانه
– تنوع بالای سیاره ها در عین تعداد بالای آنها
– سفینه های متعدد

شاید عجیب‌ترین قسمت بازی که شما را به چالش خواهد کشید بخش تجارت بازی باشد؛ شما با گشت‌وگذار در سیاره‌ها مواردی را پیدا می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را بفروشید یا داد و ستد انجام دهید. در این میان ارتباط برقرار کردن با دیگر موجودات سخت خواهد بود، شما در ابتدا به زبان این موجودات آشنا نیستید و باید حدس بزنید(!!!) که بحث‌تان چگونه پیش می‌رود، در ادامه بازی و بعد از ارتباط برقرار کردن‌های متداول با این موجودات می‌توانید مکالمه‌هایتان را ترجمه کنید و متوجه شوید که چگونه دارید پیش می‌روید. تمام این تلاش‌ها بدین جهت است که شما بتوانید سفینه و لباس فضایی‌تان را ارتقا دهید و به سیارات دیگر قدم بگذارید.

محیط سیارات عجیب هستند؛ شما نمی‌دانید زمانی‌که بر روی سیاره‌ای فرود می‌آیید چه چیزی انتظاراتان را می‌کشد. یک سیاره ممکن است جوی سمی داشته باشد و از طریق پوست یا نفس کشیدن وارد بدن‌تان شود و شما را بکشد، یک سیاره ممکن است دارای محیط زیستی خطرناک باشد و زیست بوم‌اش تلاش کند تا شما را که به زمین‌شان نفوذ کرده‌اید بکشد، در یک سیاره هم نیروهای امنیتی هستند تا جلوی شما را بگیرند. شما ممکن است در حین مبارزات بمیرید؛ اگر بر روی سیاره‌ای کشته شوید نزدیک به سفینه‌تان زنده می‌شوید و اگر در سفینه و در جنگ‌های فضایی شکست بخورید نزدیک به ایستگاه فضایی به بازی برمی‌گردید. در هر صورت اگر کشته شوید اطلاعاتی که کشف کرده ولی بر روی اطلس بارگذاری نکرده‌اید را از دست می‌دهید، اما ابزارها و موادی که به‌دست می‌آورید از چنگ‌تان خارج نمی‌شود.

گیم پلی بازی آسمان هیچ کس No Man’s Sky

تصاویر مربوط به بازی No Man’s Sky

no_mans_sky-mer30download (3)

no_mans_sky-mer30download (1)

no_mans_sky-mer30download (2)

no_mans_sky-mer30download (6) no_mans_sky-mer30download (5) no_mans_sky-mer30download (4)    no_mans_sky-mer30download (10) no_mans_sky-mer30download (9) no_mans_sky-mer30download (8) no_mans_sky-mer30download (7)


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870
Storage: 10 GB available space


Inspired by the adventure and imagination that we love from classic science-fiction, No Man’s Sky presents you with a galaxy to explore, filled with unique planets and lifeforms, and constant danger and action.

In No Man’s Sky, every star is the light of a distant sun, each orbited by planets filled with life, and you can go to any of them you choose. Fly smoothly from deep space to planetary surfaces, with no loading screens, and no limits. In this infinite procedurally generated universe, you’ll discover places and creatures that no other players have seen before – and perhaps never will again.


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت:rar

دانلود No Man’s Sky با لینک مستقیم-پارت۱

دانلود No Man’s Sky با لینک مستقیم-پارت۲

دانلود No Man’s Sky با لینک مستقیم-پارت۲

دانلود آپدیت بازی No Man’s Sky

 حجم : ۲٫۴ گیگابایت 

دیگر بازی ها 

دیگر بازی های ورزشی 

دیگر بازی های استراتژیک 

دیگر بازی های ماشینی 

دیگر بازی های اکشن 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

دانلود بازی آسمان هیچکس برای کامپیوتر , دانلود No Man’s Sky برای pc

دانلود No Man’s Sky – بازی آسمان هیچکس

 

4 دیدگاه ارسال شده است

  1. سلام میشه لطفا راهنمای نصبشوبزارین؟ممنون میشیم ادمین عزیز

    • hedar
      98
      اکتبر 26, 2017

      سلام.
      نصب آن بسیار آسان و شبیه بقیه بازی.

  2. ali
    97
    اکتبر 26, 2017

    ببخشید.ایاکرک توخوداون سه تا پارت هست؟

    • hedar
      102
      اکتبر 26, 2017

      سلام دوست عزیز
      بله.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *