مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود کتاب آرش نوشته بهرام بیضایی

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1396
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب٫ظ

دانلود کتاب آرش نوشته بهرام بیضایی به صورت PDF

دانلود کتاب آرش نوشته بهرام بیضایی

دانلود کتاب آرش نوشته بهرام بیضایی

دانلود کتاب آرش نوشته بهرام بیضایی

امروز رسانه مردمی مرسی دانلود کتاب زیبای آرش را که توسط آقای بهرام بیضایی نوشته شده است را به صورت PDF با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده است.

درباره نویسنده کتاب : بهرام بیضایی (زادهٔ ۵ دیماه ۱۳۱۷ در تهران) کارگردان سینما و تئاتر و نمایش‌نامه نویس و فیلمنامه نویس و پژوهشگر ایرانی است.بیضایی علاوه بر کارگردانی و نمایش‌نامه نویسی، در سینما عرصه‌های دیگری چون تدوین، ساخت عنوان بندی و تهیه کنندگی را هم تجربه کرده‌است. رگبار، چریکه تارا، مرگ یزدگرد، باشو غریبه کوچک، شاید وقتی دیگر، مسافران و سگ کشی از مهم‌ترین آثار وی هستند. مژده شمسایی چهره پرداز و بازیگر، همسر اوست.

دانلود کتاب آرش نوشته بهرام بیضایی به صورت PDF

قسمتی ار کتاب : ایشان، مردان، مردان ایران، با دل خود، با دل خود، با دل اندوهنار خود میگویند: ما اینک چه میتوانیم؟ که کمانهامان شکسته، تیرهامان بی نشان خورده، و بازوهایمان سست است. ورراست و چنین بود. زیرا ک ایشان از جنگ دراز آمده بودند. که جنگ درازشان سخت بود. که تیرانداز از تیر، و کماندار از کمان پیدا نبود. و بی نشان مردها هزار هزار، از سرزمینهای دور دور آمده بودند. از سرزمینی که کمان خوب دارد، یا آنکه کمندهاش سخت تابیده. از آنجا که برش چهارگونه باد میوزد، یا دشتی که درش پرآب ترین رود میرود. و چنین، هرکس از هرجا آمده بودند. اما از ایشان – از مردان – هرگز به سرزمین خود بازنگشتند، هیچ! و دلها پراندوه؛ که آسمان تاریک بود. که آسمان خود پیدا نبود. که خورشید گریخته بود که ماه پنهان شده، که ابر میبارد. و جز آذرخشی چند، و جز آذرخشی چند، هیچ روشنی بر جنگ و مرد جنگ نبود. و چگونه از زمین سرخ گیاه سبز بروید ؟ پس هیچگاه سبز از زمین سرخ نرست و درخت سبز زرد، و گل سرخ سیاه شد. و هر مرد گیاهی توفان زده بود کش پاک ریشه خشکیده …

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت فرمت: PDF-mp3

دانلوددانلود کتاب پی دی اف آرش 

دانلوددانلود کتاب mp3 آرش

 حجم :  مگابایت

____________

دیگر رمان های برتر 

دیگر کتاب های آموزشی 

دیگر کتاب های علمی 

دیگر کتاب های ادبیات 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

امتیاز دهید

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها