مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود مجموعه دابسمش ایرانی “جدید”

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395

مرسی دانلود|دانلود مجموعه سی دابسمش دیدنی و طنز ایرانی

دانلود مجموعه دابسمش ایرانی – سی دابسمش جدید

دانلود مجموعه دابسمش ایرانی-جدید

دانلود مجموعه دابسمش ایرانی-جدید

رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما عزیزان مجموعه ۳۰ دابسمش ایرانی جالب و دیدنی را آماده کرده است .امروزه تقریبا دابسمش تمام فضای مجازی را اشغال کرده و به یکی از سرگرمی های رایج تبدیل شده . درست کردن کلیپ دابسمش باعث ایجاد لحظات شاد و مفرحی شد ولی در کنار این سرگرمی گاها شاهد از بین رفتن حیا و بی حجابی بوده ایم که تاثیرات منفی فراوانی را بر روی جوانان گذاشته. برای دانلود مجموعه دابسمش ایرانی با ما در ادمه مطلب همراه شوید .

برخی از عزیزان (زن و مرد) بی پروایانه کلیپ های از خود درست کرده و در فضای مجازی قرار داده اند. در کل حجب و حیا برای همه است چه مرد چه زن، ولی برخی از مردان جامعه ما فکر می کنند که حجاب و حیا مختص زنان جامعه است و خود بی پروایانه کلیپ های دور از حجب و حیا پر کنند.

سلفی دیگر نخ نما شده! نوبت به موج ِ جدیدی از “خویش‌نمایی” رسیده به نام دابسمش. (یا دابس‌مَش یا داب‌اسمش یا هرجور دیگری که تلفظش کنید). کاری که دابسمش می‌کند، دوبله برعکس است. یعنی به جای آنکه برای تصویر، صدا تولید کنید، برای صدا، تصویر تولید می‌کنید. ما هم ترجیح می‌دهیم اسم بازیگری رویش نگذاریم. شعارش هم این است: راه بامزه‌ای برای ارتباط برقرار کردن.

تا قبل از سال ۲۰۱۴ این شامورتی‌بازی‌ها به افرادی محدود می‌شد که تا حدی از صدا و تصویر سر در میاوردند. اما با ورود اپلیکیشن دابسمش، ۵۰ میلیون نفر در ۱۹۲ کشور جهان آن را نصب کردند و دوبلور تصویری شدند.

  ****** www.mer30download.com ******

فرمت فرمت : RAR

حجم حجم: ۱۸ مگابات

دانلوددانلود مجموع ۳۰ دابسمش ایرانی

  ****** www.mer30download.com ******

♥برای دانلود مجموعه ۴۰ دابسمش جدید ایرانی دیگر اینجا کلیک کنید

♥برای دانلود مجموعه ۳۰ دابسمش جدید ایرانی دیگر اینجا کلیک کنید

امتیاز دهید

5/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها