مرسی دانلود

179
  • admin1
  • 12 ژانویه 23
  • بازی ورزشی

دانلود بازی FIFA 2018 برای PC

دانلود نسخه کم حجم و بلک باکس fifa 2018 برای کامپیوتر

نسخه کرک شده منتشر شد

دانلود بازی FIFA 2018 برای PC

دانلود بازی FIFA 2018 برای PC + بازی فیفا ۲۰۱۸ برای کامپیوتر

FIFA 18 TITLE UPDATE 2 MULTI12 READNFO-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۲۳٫۵GB اضافه شد|

|نسخه فشرده جدید CorePack incl Update 2 با حجم ۲۹٫۱GB اضافه شد| دانلود بازی برای کامپیوتر

FIFA 2018 – بازی فیفا هر ساله در اوایل مهرماه برای پلتفرم های PC ،PlayStation 4 و Xbox One منتشر می شود.بازی فیفا ۱۸ در تاریخ ۷ مهر برای پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد. چهره اصلی این بازی و تصویر روی جلد آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید است.بازی فیفا ۲۰۱۸ توسط شرکت الکترونیک آرتز هر ساله منتشر می شود.در fifa 2018 حضور رونالدو نازاریو، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، نیز در بین بازیکنان افسانه‌ای تایید شده است.

در بازی فیفا ۱۸ گرافیک خیره کننده ، گیم پلی عالی ، کیفیت تصویر و صدای عالی ، طبیعی تر شدن نسبت به نسخه قبلی  به چشم می خورد.در ادامه تصاویر و تریلر های این بازی محبوب را برای شما فوتبال دوستان قرار خوایم داد و به محض انتشار لینک های دانلود نیز برای شما دوستان اضافه خواهد شد.

اولین تریلر

دومین تریلر

سومین تریلر

تصاویر بازی فیفا ۱۸

دانلود بازی FIFA 2018 برای PC

دانلود بازی FIFA 2018 برای PC



سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

For DirectX 12:

OS: Windows 10 – ۶۴-Bit
CPU: Intel i3 6300T or equivalent benchmark (5,199) – Intel i3 4340 (5,226), and Intel i3 4350 (5,302) as alternatives.
AMD equivalent is AMD Athlon X4 870K (5,219) – AMD FX-4350 (5,272) and FX-4330 (5,297) as alternatives.
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVidia GeForce GTX 660 (4,116) 2GB or equivalent * AMD equivalent is Radeon RX 460 (4,218)/R9 270 (4,258)/R7 370 (4,258)
DirectX: 12

For DirectX 11:

OS: Windows 7/8.1/10 – ۶۴-Bit
CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 or AMD Radeon R7 260
DirectX: 11.0

 

سیستم پیشنهادی:

For DirectX 12:

OS: Windows 10 – ۶۴-Bit
CPU: Intel i3 6300T or equivalent benchmark (5,199) – Intel i3 4340 (5,226), and Intel i3 4350 (5,302) as alternatives.
AMD equivalent is AMD Athlon X4 870K (5,219) – AMD FX-4350 (5,272) and FX-4330 (5,297) as alternatives.
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon R9 270X
DirectX: 12.0

For DirectX 11:

OS: Windows 7/8.1/10 – ۶۴-Bit
CPU: Intel i5-3550K @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 50.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9 270
DirectX: 11.0



The countdown is on! FIFA 18 releases worldwide on September 29th 2017 on PlayStation 4, Xbox One, PC, PlayStation 3 and Xbox 360. Pre-order now to get incredible offers, including three days early access with the Ronaldo (Deluxe) and ICON (Super Deluxe) Editions. Plus, kick off your FIFA Ultimate Team™ season early with special bonuses and items



راهنمای نصب:

راهنمای نصب:

آموزش نصب کرک STEAMPUNKS بازی:

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

۴) فایل های موجود در پوشه STEAMPUNKS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نکته: برای تنظیم گرافیک بازی و گیم پد خود باید از طریق فایل اجرایی fifaconfig.exe اقدام نمایید.

=======================

آموزش نصب نسخه فشرده FitGirl بازی:

۱) ابتدا فایل های فشرده دانلودی خود را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید تا موقع نصب بازی، کرک بازی توسط آنتی ویروس شما پاک نشود.

۲) فایل های گزارشگر انتخابی خود را دانلود کنید (در صورت تمایل) و در فولدری که ستاپ بازی هست، کپی کنید تا همراه دیتای بازی برای شما نصب شوند.

۳) تیک گزینه های اضافی را بردارید. رم مورد نیاز برای نصب را متناسب با سیستم خود انتخاب کنید (این موضوع از مشکل ISArc و Unarc برای شما بسیار جلوگیری می کند). پیش نیازها را نصب نکنید (تیک همه ی موارد DirectX, Visual C++, Net Framework و … را موقع ستاپ فیت گرل بردارید) و حتما به صورت جداگانه از وبسایت دانلودها دریافت و نصب کنید.

۴) پس از اتمام نصب، بازی را به راحتی اجرا کنید.

نکته: اگر در هنگام بازی کردن در بخش Journey در چپتر پنجم به مشکل برمی خورید و کرش دارید، لطفا بازی را با زبان انگلیسی اجرا کنید. چرا که این موضوع با تغییر زبان به انگلیسی حل می شود.

نکته آپدیت ترکیب ها: پس از اجرای بازی وارد بخش Customize > Profile > Load Squads شده و پروفایل مربوطه را ذخیره سازی کنید. برا استفاده از ترکیب آپدیت شده در بخش Career Mode حتما در ابتدای امر از گزینه Current Customized squad برای اجرای این بخش استفاده کنید تا ترکیب های آپدیت شده استفاده شود.

=======================

آموزش نصب فایل آپدیت ترکیب تیم ها:

۱) فایل فشرده را دانلود کنید. محتوای درون آن یعنی فایل Squads20170927233428 را به محل Documents/FIFA 18/settings منتقل کنید.

۲) وارد محیط بازی شده. به بخش Customize > Profile > Load Squads مراجعه کنید و فایلی که کپی کرده اید را انتخاب کنید.

۳) ترکیب ها آپدیت می شوند.

=======================

آموزش نصب فایل رفع مشکل زبان ها بعد از نصب آپدیت دوم:

این فایل فیکس برای عزیزانی هست که نسخه ی چندزبانه (۱۲زبانه) بازی فیفا ۱۸ FIFA.18.MULTI-STEAMPUNKS را دانلود کرده اند و بعد از نصب آپدیت دوم، برخی زبان های بازی برای آن ها از کارافتاده است. نسخه فیت گرل که این فیکس را همراه خود دارد و نیازی نیست. نسخه کورپک هم که این زبان ها را از قبل نداشته و ندارد و باید جداگانه دانلود شود. پس فقط همین نسخه ۱۲زبانه استیم پانکس به این فایل نیاز دارد.

۱) فایل دانلودشده را اکسترکت کنید. با فولدرهای متعدد شامل زبان های مختلفی که بعد از نصب آپدیت دوم از کارافتاده اند مواجه می شود.

۲) هر زبانی که می خواهید را وارد فولدر شده، فایل dll مربوطه را کپی کرده و در فولدر اصلی محل نصب بازی خود کپی کنید. بازی را اجرا کنید.

۳) زبان بازی تغییر کرده است.

=======================

کدام نسخه را انتخاب کنم؟! آموزش انتخاب نسخه مناسب برای شما:

پس از انتشار دو آپدیت برای بازی فیفا ۱۸، گروه استیم پانکس دست به کرک این آپدیت ها زد. به دلیل تغییر قفل گذاری Denuvo به صورت Denuvo v4.6 در نسخه اولیه بازی، Denuvo 4.6 در نسخه آپدیت اول بازی و Denuvo 4.5 در آپدیت دوم بازی، گروه STEAMPUNKS تصمیم گرفت تا نسخه ای کاملا جدید از بازی را منتشر کند.

 

هم چنین گروه STEAMPUNKS اعلام کرده که این نسخه برای آپدیت های بعدی بازی که قرار است کرک شوند مناسب می باشد و سایر نسخه ها از پشتیبانی این گروه خارج می شوند. اما ما سعی می کنیم که آپدیت ها را همواره در صورت امکان قرار دهیم. پس لطفا دقت کنید که در حال حاضر نسخه تاییدشده، همین نسخه TITLE UPDATE 2 می باشد. آپدیت جداگانه برای نسخه های پیشین به محض آماده سازی اضافه خواهد شد. با تشکر.

 

این نسخه دارای دیتای اصلی بازی + آپدیت اول و دوم بازی (تا تاریخ ۷اکتبر ۲۰۱۷) + کرک کاملا سالم و نهایی می باشد.

 

توجه مهم! نسخه آپدیت ۲ استیم پانکس دارای ۱۲زبان برای بخش تکست بازی و فقط ۶زبان برای گزارشگری می باشد. زبان های روسی، اسپانیایی (لاتین)، لهستانی، دانمارکی، برزیلی، چینی سنتی و عربی دارای گزارشگر در این نسخه نیستند! با این وجود، با یک آشوب و بی نظمی بسیار گسترده در بازی فیفا ۱۸ مواجه هستیم. جهت ساده سازی شما:

 

۱) اگر نسخه غیرفشرده یا به اصطلاح Scene می خواهید دانلود کنید، در بین نسخه های متعدد STEAMPUNKS لطفا توجه داشته باشید که: نسخه ای که از سوی STEAMPUNKS تاییدشده، نسخه آپدیت ۲ می باشد که ۶زبان گزارشگری و ۱۲زبان نوشتاری دارد. استیم پانکس این نسخه را برای انتشار آپدیت های بعدی تایید کرده است. ولی به دلیل مشکل نداشتن تمامی گزارشگرها چند راه وجود دارد:

۱-الف) فایل فیکس برای گزارشگرها از سوی استیم پانکس منتشر شود

۱-ب) این نسخه جدید آپدیت ۲ استیم پانکس را نگیرید، ریسک کنید و نسخه ۱۲زبانه قدیمی (که تمامی گزارشگرها را کامل دارد) را بگیرید. ما تمامی سعی خودمان را می کنیم تا مثل همین آپدیت اول و دوم، آپدیت ها را برای تمامی نسخه ها قرار بدهیم.

۱-ج) اگر که زبان های بازی براتون مهم نیست، همین نسخه جدید رو بگیرین که به راحتی اجرا میشه و استیم پانکس تاییدش میکنه. یا نسخه تک زبانه انگلیسی رو بگیرین (تاییدشده از طرف استیم پانکس نیست) و آپدیت جداگانه که قرار دادیم رو روش نصب کنین و تمام.

 

۲) اگر نسخه فشرده می خواهید دانلود کنید، نسخه فیت گرل کاملا بی دردسر و بدون مشکل هست! همه ی مشکلات برطرف شده، زبان ها به صورت اختیاری دانلود می شوند و هیچ مشکلی هم نیست! نسخه کاملا تاییدشده قطعا نسخه فیت گرل خواهد بود. تمامی ۱۲زبان دارای گزارشگر فعال می باشند + ۱۲زبان به صورت نوشتاری فعال هستند + کرک کاملا سالم می باشد + بخش جرنی و سایر مسائل رفع باگ شده اند + آپدیت ها به صورت کامل بر روی بازی نصب شده اند و …!

 

هشدار! نسخه فشرده کورپک گزارشگری تمامی زبان ها را ندارد. فقط ۴زبان گزارشگری دارد و ۱۲زبان نوشتاری. به همین دلیل نسخه فشرده فیت گرل را پیشنهاد می کنیم.

موفق باشید.

=======================

آموزش نصب آپدیت اول و دوم Update 1 and 2-CorePack بازی:

۱) لطفا توجه داشته باشید این آپدیت بر روی تمامی نسخه ها قابل نصب می باشد. آپدیت به همراه کرک می باشد و نیازی به کرک جداگانه ندارید. ولی به صورت اختیاری در پست قرار گرفته است.

۲) حتما آنتی ویروس خود را قبل از نصب آپدیت غیرفعال کنید تا کرک بازی حذف نشود.

۳) فایل فشرده آپدیت که دانلود کرده اید تا اکسترکت کنید. وارد پوشه شوید. فایل ستاپ را اجرا کنید. جهت بالا را بزنید تا محیط نصب برای شما نمایان شود.

۴) حتما محل نصب آپدیت را دقیقا پوشه بازی خود انتخاب کنید تا جایگزین فایل های پیشین شما شود. کرک نیز همراه آپدیت برای شما نصب می شود.

۵) پس از اتمام نصب آپدیت، بازی را اجرا کنید.

=======================



برای دانلود بازی pes 2018 کلیک کنید

بازی pes 2018



=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

فرمت:rar

FIFA 18 TITLE UPDATE 2 MULTI12 –STEAMPUNKS حجم: ۴۰ گیگابایت فرمت: Rar-exe

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۲

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۳

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۴

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۵

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۶

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۷

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۸

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۹

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱۰

دانلود کرک STEAMPUNKS بصورت جداگانه در صورت نیاز

دانلود بازی FIFA 18 + Update 2 نسخه: FitGirl حجم: ۲۴ گیگابایت فرمت: Rar-exe

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۲

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۳

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۴

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۵

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۶

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۷

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۸

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۹

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱۰

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱۱

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱۲

دانلود با لینک مستقیم _ پارت ۱۳

دانلود فایل آپدیت ترکیب تیم ها FIFA.18.Squads20170927233428 با لینک مستقیم


دیگر بازی ها ♥

دیگر بازی های ورزشی ♥

دیگر بازی های استراتژیک ♥

دیگر بازی های ماشینی ♥

دیگر بازی های اکشن ♥

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

دانلود بازی فیفا ۲۰۱۸ برای کامپیوتر , فیفا ساکر ۲۰۱۸ برای pc

2 دیدگاه ارسال شده است

  1. محمد
    110
    فوریه 21, 2020

    بازی تست شده که سالم باشه

    • hedar
      124
      فوریه 21, 2020

      از نظر ما تست شده و سالم می باشد.اما سیستم شما تمام پیش نیازها و شرایط نصب را باید دارا باشد تا به راحتی نصب بشه

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *