مطالب ویژه

بهترین فیلم و سریال های سایت

آرشیو

ویجی دی ال

دانلود بازی Alan Wake نسخه کامل

دیدگاه: ۰
نویسنده: admin1
تاریخ انتشار: 23 آبان 1398
۲۸ آبان ۱۳۹۸ در ۰:۳۵ ق٫ظ

دانلود بازی Alan Wake نسخه کامل برای کامپیوتر

دانلود بازی آلن ویک

دانلود بازی Alan Wake

آلن ویک Alan Wake آلن از نوشتن می ترسد، از خیره شدن به کاغذ سفید، از شروع یک مبارزه بزرگ با مشکلش و همین موضوع، برای دو سال تمام، توانایی بی نظیر نوشتن را از او گرفته است.با رسیدن آلن و آلیس به شهر کوچک، آلن برای تحویل گرفتن کلید محل اقامتش، به دنبال کارل استاکی می رود. اما به جای استاکی با پیرزنی مرموز برخورد می کند. پیرزنی که ادعا می کند از طرف بری، دوست صمیمی و وکیل آلن، کلید محل اقامت را برای آلن اورده است.

دانلود بازی Alan Wake در ادامه همین مطلب….

Alan Wake یک بازی نوآورانه است. مخلوق و دست پرورده Remedy نام اشنا با داستان بی نظیرش که مثل همیشه نوشته سم لیک دوست داشتنی است.آلن ویک، جدا از این که یک بازی ماجرایی است، در ژانر دلهره آور و اکشن هم دسته بندی می شود.

تریلر


سیستم موردنیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.2 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c


راهنمای نصب :
+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا با نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند.
+ هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX و .. نیازی به کرک ندارند

نکات :

+ در صورت امکان همیشه از جدیدترین نسخه ویندوز استفاد کنید.
+ توجه داشته باشید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را نصب کرده باشید . از جمله DirectX و .NET Framework و C++ Redistributable و

+ حتما درایور کارت گرافیک خود را برای بازی ها جدید آپدیت فرمایید.

+ در صورت برخورد با ارور The Archive is either in unknown format or damaged هنگام باز کردن فایل rar حتما اخرین نسخه نرم افزار WinRAR را دانلود کنید از منوی Tools نرم افزار گزینه Repair Archive را بزنید. در صورتی که این کارها رو انجام دادید و درست نشد فایل را دوباره دانلود فرمایید.


نکته:

پس از نصب بازی، با استفاده از برنامه Winrar ، وارد مسیر (Remedy Entertainment\Alan Wake\data) شوید و روی ep999-000.zip راست کلیک کرده و Extract Here را کلیک کنید تا فایل ep999-000.rmdp در پوشه data استخراج شود.


لینک های دانلود

فرمت : rar-iso

دانلود رایگان با لینک مستقیم  دوبله فارسی

حجم : ۸ گیگابایت

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها